![]() |
titelloos, reacties gewenst
Ik weet niet wat ik wil zeggen
Misschien denk je: weer dat kleffe gedoe? Het is dat ik je wat uit wil leggen Hoe ik zo af en toe tegen je doe Of ik werkelijk van je hou Of ik echt niet zonder je kan Houden van jou Ik weet niet of ik dat wel kan Bij jou voel ik me soms zo verloren Dat ik zelf niks ben Dat ik tot het niets zal behoren En niemand me werkelijk kent Bij jou ben ik gewoon zo onzeker Elke dag bedenkend of je me wel leuk vind Soms zie ik mezelf als een wreker Dat alles is wat me niet zint Op dat soort momenten Weet ik gewoon niet hoe ik moet doen Of we dan gewoon samen naar de toekomst slenten En een relatie bouwen als toen Ik krijg gewoon geen hoogte van ons Dat is iets wat ik zo graag wil Misschien denk jij: Dit is weer zoiets doms Maar dit is wat ik ben, Hil |
Hmm... opzich vind ik het niet heel lekker lezen/lopen... maar..-> T komt me egt zo bekend voor! Je hebt het echt best erg duidelijk omschreven... knappies:)
:D rupsje |
Citaat:
-x- Starley |
hé starley
Ik vind het opzich wel een mooi gedicht, maar vind het wel een typisch "gedicht". Het rijmen hoeft niet perse. Ik (probeer) zelf ook wat te schrijven af en toe, en vind dit pretty cool. Is het weer een beetje ok met je relatie? want het is wel duidelijk dat het niet goed gaat. (je hoeft niks te vertellen als je dat niet wilt hoor). kusje, siets |
Citaat:
Het gaat nu beter met mijn relatie, al is het soms toch wel een beetje onzeker als je goed naar mijn gedicht kijkt. Maar als we vanelkaar houden en gelukkig met elkaar zijn denk ik dat het wel goed komt, ik heb er vertrouwen in! :D -x- Starley |
ok! mooi zo! uit je gedicht werd inderdaad wel duidelijk hoe het in je relatie ging. keep on writing! ik wil graag meer van je lezen. kusje, siets
Ps-ik heb heel veel papier volgeschreven over mijn relatie... maar dat was wel positief!:) |
Citaat:
Liefs, Starley |
Ik zal binnekort een gedichtje plaatsen, maar heb nu even weinig tijd! sorry! ik laat snel weer wat van me horen! kusje, siets
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |