![]() |
Macr.med. flash player install problem
Ik wil namelijk macromedia flash player 8 installeren ( ook de andere macromedia player ).
Ik krijg dus de pop-upblokkeren bovenaan, ik zeg dat ik dat active-x component wil installeren, dan krijg ik uitvoeren, ik druk op uitvoeren MAAR dan gebeurt er niets. Weet iemand de oorzaak hiervan?? Grtz |
Probeer eens bij Extra, Internetopties, tabblad Beveiliging de instellingen (voor allevier de zones) terug te zetten naar Standaard.
|
helpt niet, zou dit aan windows firewall kunnen liggen?
Stond zelfs op standaart, zoals ik al gecontroleerd had. grtz |
aub help me :s.
greetz |
Tools > internet options > security > internet > custom level > activeX controls > automatic prompting for activeX controls 'enabled' zetten, probeer dat eens.
|
En anders kan je ook nog handmatig de installer downloaden .
|
Citaat:
Dan zie je naa een tijdje dat flash player 8 is geinstalleerd, maar als je dan een flash hebt gemaakt en die wilt bekijken staat er in de titelbalk van de flashplayer dat het versie 6 is (n) :( |
Crap, zeg.
Met al die beveilligingen de laatste tijd! :s |
Ja, microsoft met z'n standaard opties zijn soms streng.
Was het niet zo dat je ff een .dll'tje moest verwijderen om de flashplayer plugin opnieuw te installeren? |
mhh, bie die handmatige install dr u, is er niets veranderd. heb wel nog niet reboot. Straks reboot ik wel es.
geen vervangingen@instal |
Citaat:
Want dit maakt het zelfs erger, deze download !!! Grtz |
Nou, als je met de muis over dat downloadlinkje gaat, zie je in rechtsonderaan in je statusbalk de verwijzing naar het bestandje.
Dus vraag het maar eens aan macromedia. :) Ik raad je aan om alle flashplayers en -plugins op de normale manier te verwijderen, de overgebleven bestanden te verwijderen, je computer te herstarten en alles opnieuw te installeren. |
pff, werkt nog altijd niet.
weet iemand nog iets? Grtz |
Opgelost !!!!
|
Mooi!
Kan je ook ons vertellen hoe je dat opgelost hebt? |
welja, ik heb die 2 micromedia players via andere sites gedownload :p. Niet echt opgelost, maar toch. Eigenlijk mr dom dak er zo laat aan dacht, maar als ik een probleem heb ik wil een probleem oplossen en niet vemijden.
Grtz |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |