![]() |
Akon feat Ali-B & Yes-R(video)
Zanger Akon heeft een single en videoclip opgenomen met Ali B en Yes-R! Het gaat om het nummer "Ghetto" dat afkomstig is van Akon's album "Trouble". Op deze nieuwe, speciaal voor Nederland opgenomen versie, hebben Ali B en Yes-R ieder één couplet voor hun rekening genomen.
Bekijk hier de videoclip! Deze videoclip is deels in de Amsterdamse Bijlmer en deels in Haarlem opgenomen. De single was al een tijdje te horen op FunX en zal vanaf 17 februari in de winkels. Ook wordt deze Nederlandse versie van "Ghetto" toegevoegd aan het album "Trouble" dat vanaf 3 maart te koop is. Bron: Universal, Soulderkamer,ml75 |
Hoewel ik het meestal niet zo heb op raps van Ali B en Yes-R en op de zang van Akon vind ik dit nummer nog best wel grappig eigenlijk.
Ik heb ze alledrie onderschat, denk ik. Het nummer is zeker het luisteren waard. |
Jammer dat Ali B nog steeds rapt als een 5 jarig kleutertje.
|
Citaat:
maar leuk idee |
lekker hoor
|
Akon verdient het om te sterven. Ik heb echt een hekel aan die gast. Dat is toch die dude van lonely?
Dat is echt een verschrikkelijk nummer. :( |
Citaat:
http://gominosensei.org/images/pics/bacon-in-ass.gif |
Da's een mooie kont.
|
Dat zal me dan een tyfusnummer zijn.
En weet je waar ze het voor doen? Voor het geld. Maar dat had je zelf ook kunnen bedenken. |
Over de tekst enzo kan je lang discussieren
ik vond de video heel dope...mooie beelden en erg goed in elkaar gezet ook een dope internationale allure met nog een paar dope franse rappers (booba en disiz) + het is dope dat akon gewoon meewerkt en niet dat het een knip en plakwerk is zoals bij Brainpowers collabo met Nas alleen wel jammer dat mensen die de bijlmer niet kennen nu weer het beeld krijgen voorgeschoteld dat het een ghetto is |
Best een dope nummer, maar het zal wel weer hip zijn om het te haten (y).
|
Citaat:
|
Het zal weer haten om het te hip zijn?
|
Citaat:
en ja, dan heb ik vooroordelen maargoed, hoorde dat ali bouhali vet rockte op lowlands dus ik zal het eens kans geven zo goed zandnegertje?;) \m/ |
Citaat:
|
Het idee is leuk, het een ok nummer. Maar ik heb het niet op Ali B en Yes R en van Akon heb ik nog nooit gehoord.
Misscihen zou een andere artiest eens een slinger aan die tekst moeten geven en het beter doen. |
To all my MoCrO's in the ghettooo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah ik krijg het idee dat het allemaal nergens over gaat tegenwoordig. Maar goed, dat geld voor alle hedendaagse "popmuziek".
|
wat een extreeeem kut nummer zeg, die akon is echt een onwijse gaykut.
mag dit hiphop heten tegenwoordig :confused: |
public enemy for teh win :mad:
|
Citaat:
|
Ik ken één nummer van Akon en dat is gewoon ronduit kattengejank.
Ali B en Yes-R hebben tot nu toe alleen wat slechte kleuterrijmpjes voortgebracht. Die combinatie moet wel om te janken zijn. |
Alle Mocro's in de ghetto?
Zitten die ook al in Harlem, South Central en the Compton? edit: Whaha, Ryan Babel ook in de videoclip:D(N) |
Citaat:
Oja OT: natuurlijk is dit nummer behoorlijk gay, Akon heeft wel wat ok nummers maar waarom zou je met Ali B en Yes R willen samen werken? |
Ali B vind ik er niet zo bijzonder op. Akon doet gewoon waar hij goed in is en Yes-R is matig.
|
Citaat:
hij woont in de k-buurt |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |