![]() |
zoenen met een meisje
Het hebben jullie al eens gezoend met een meisje (meisje meisje dan) en wat vinden jullie ervan ;) xxx miii
|
nog nooit gedaan
heb er ook niet bepaald de behoefte aan, een kus is een kus. |
Jep, tweemaal. Maar ik ben niet biseksueel (hoever ik weet), dus ik vond het 'gewoon' een kus, dus niet anders dan met een jongen. Misschien als er nog wat gevoel meespeelde, dat het dan anders zou zijn, maar dat weet ik niet. :)
Eén van de twee was overigens net een wasmachine. :o |
Ja, een keer met een goede vriendin van me. Het is niet anders dan zoenen met een jongen.
|
ja, ik kan het je aanraden :)
|
joah
|
Ik heb wel vaker met meisjes gezoend, allen waren meisje meisjes, geen man meisjes oid.
Dus ja. Beviel goed. Overigens is t ook altijd goed om meisjes met elkaar te zien zoenen (en meer), zolang t maar geen kleine prut altotjes zijn of lelijke potten. |
Ja, was wel aardig.
|
Ja, was wel voor herhaling vatbaar.
|
Nee, geen intresse
|
Ja, ben zelfs weleens verder gegaan
|
"meisje meisje dan" En toch moeten er jongens reageren :P
OT: Ja. Beviel goed hoor. :) |
Citaat:
|
ik heb het nog nooit gedaan, ook niet de kans voor gehad, maar ik zie het mezelf niet zo snel doen.
|
Jahoor, maar zo heel bijzonder was het niet, het was toen meer om onze partners uit te dagen ;) Al is het over het algemeen met een vrouw wat 'zachter'.
Maar ben wel heel benieuwd naar meer dan alleen zoenen met een andere vrouw, gaat er ook wel een keer van komen denk ik zo :) |
Nog nooit echt gedaan, wel een keer van gedroomd. Met het lelijkste kind uit m'n klas nog wel. :eek: In m'n droom vond ik het verschrikkelijk en ik was blij toen ik wakker werd !!
|
nee, mischien ooit nog wel eens van plan, maar dan gewoon om een keer te kijken of het echt anders is, ik ben trouwens gewoon hetero..
|
jep, al met redelijk veel meisjes zelfs... ben wel bi :) vind het wel fijn, hoewel het erg anders is als zoenen met een jongen, maar daarom zeker niet minder fijn
|
ik heb met 3 van mijn beste vriendinnen gezoend, gewoon voor de lol eigenlijk :p We waren ook niet bepaald nuchter, en waren gewoon benieuwd hoe de ander zoent. Het is wel grappig maar gewoon anders. Een meisje is veel zachter, een jongen vind ik veel leuker, kan je lekker aan frunniken :)
verder ook geen gevoelens bij, was gewoon leuk voor een keertje. niet een aanrader, maar zeker ook geen afrader! |
Jep, en het bevalt me prima!!!
Kben nu dus biseksueel.... :D Lijkt me juist heerlijk..... Sex met twee meisjes (ik en ander meisje) en dan jonger erbij... Lekker die jongen gek maken! :o |
Jep, met één meisje, één van m'n beste vriendinnen. 't Was op een feestje en we waren ook niet 100% nuchter (hoewel we ook niet echt dronken waren :p), en het is mede veroorzaakt door een spelletje Truth Or Dare. Het was zonder gevoelens ofzo, maar wel erg leuk! :)
|
Nee, en je bent een knappe meid als je me zover krijgt. Gewoon niet mijn ding denk ik...
|
jazeker gedaan en is heeeeeeeeeeeeeeeel lekker
|
Citaat:
|
Been there done that. Twee keer zelfs. 1 keer in een dronken bui, andere keer niet in een dronken bui, maar gewoon proberen.
Mjah, was oke. Zoenen is zoenen daar valt weinig over te zeggen als het met een ander geslacht is. Zegmaar. |
Ja heb ik wel eens gedaan, maar het was meer om te experimenteren. Ik ben verder ook niet bisexueel ofzo :) Van mij hoeft het ook niet meer.
|
1
|
Jep. Een keer met een meisje dat een kratje bier kreeg als ze meer meisjes zoende dan haar vriend jongens (dat was overigens een enorm ranzige zoen), en een keer met een meisje dat ik ook daadwerkelijk leuk vond. Die laatste was wel gaaf. (y)
|
Nee. Het lijkt me niet anders dan zoenen met een goedgeschoren man die je niet aantrekkelijk vindt. En ik vind het vrij overbodig om te zoenen met iemand die ik niet aantrekkelijk vind.
|
Niet gedaan, wel nieuwschierig. :)
|
Nooit gedaan, maar wellicht iets dat ik zou willen proberen als ik geen relatie had. Maakt niet uit eigenlijk, ik denk niet dat ik er iets aan mis en waarschijnlijk zou ik achteraf toch maar besluiten dat jongens veel leuker zijn. :D
|
ik wel, lekker;)
|
Citaat:
|
Ja een aantal keer met dezelfde. Het beviel, maar niet voor herhaling vatbaar.
|
alleen op de mond meerdere keren en ben verder ook niet echt absurd nieuwsgierig ofzo. in m'n droom wel een keer echt en dat was raarrr, omdat het met een klasgenootje van me was met wie ik gewoon chill omga, maar meer echt TOTAAL niet :|
|
Citaat:
|
Nee, ik heb daar ook geen behoefte aan.
|
Citaat:
|
Jah, 1 keertje, tijdens het spelletje truth or dare :rolleyes: Tegen het einde van de avond had iedereen, iedereen gezoend ;) Wat betekent dat ik trouwens ook al met een homo gezoend heb! :D
|
Wel vaker dan 'eens'. En ja, het was leuk.
|
neen maar ik hoop dat het er gauw van komt :)
|
ik vind zoenen met meisjes heerlijk! :P
|
Ik vind 't niet echt anders dan met een jongen zoenen. Enige verschil is dat er borsten tegen m'n eigen borsten zitten :p
|
Gedaan (met m'n ex vriendin) leuk en zeker voor herhaling vatbaar...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al is het voelen van borsten tegen je eigen borsten best wel geil :o |
Ja..
Gewoon om te kijken hoe het zou zijn.. |
Ja, met wel meerdere
|
ja =)
en ook zeker aan te raden =) meisjes zijn gewoon wat liever en zachter dan jongens.... bovendien hebben jongens van die iriitante baardharen die kei gaan prikken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |