![]() |
Als aansluiting op het topic over hoe je je kinderen later gaat noemen, heb ik een andere vraag.
Ben je ooit gepest/geplaagt met je naam? Wat zeiden ze dan? wat waren de gevolgen, ooit het gevoel gehad je naam te verranderen ofzo? Heb je ooit wel eens een positieve/negatieve bijnaam gekregen, en zo ja, waarom? Ik ben vroeger wel eens geplaagt over mn naam :( Max Fax, Max de Hond (ja, uit Plons de Kikker :rolleyes: ) Mini en Maxi, Witje (Mn achternaam is den Blanken), max kaks (ja ik snap m nu nog niet :p) Nee ik vond't nooit zo erg en echt hevig was het ook niet. ben wel trots op mn naam. Ja ik sta beter bekend als 'Skate' en dat heeft nix met skaten te maken ofzo, tja lang verhaal, weinig tijd. :p |
daan de banaan
daan de mexicaan wat heb je gedaan, daan etc. :D |
Citaat:
Daan loop naar de maan! Waar kom jij van-Daan!? :D Sorry :p |
Ik heet gewoon Iris, dat was het eigenlijk wel. Mooit om gepest ofzow en echt een bijnaam heb ik ook niet.
|
:D
Ik ben nooit echt gepest met mijn naam ik heet Ran. Er is wel een keer een plagerijtje op geweest toen ik mn haren er helemaal af had laten knippen (stekels :)) Toen werd ik wel ns Ran de man genoemd :D Maar er zijn ergere namen dan die van mij in de familie en daar zijn ook geen pesterijen over geweest. |
Ik heet Florien, maar k ben dr nooit echt mee gepest. Ik zou ook niet weten waarom :D
Haha, een bijnaam wel. Dr zat nml een paar jaar terug een jongen in mn klas en die noemde me altijd konijn, omdat ik vegetarier ben :rolleyes: :D |
na de ergste is toch wel
lara de hond (uit bassie en adriaan *grr*) en lara croft |
Ben je ooit gepest/geplaagt met je naam?
Lisa-de-pisa, of Lisa-toren-van-pisa dreunt nog steeds in mijn jeugdige achterhoofd... wat waren de gevolgen, ooit het gevoel gehad je naam te verranderen ofzo? Ja, Ik wilde resoluut floor of sophie heten.. houmaar op... Heb je ooit wel eens een positieve/negatieve bijnaam gekregen, en zo ja, waarom? Ik word tegenwoordig vaak Liefsa genoemd en dat schijnt dan omdat ik zo lief ben te zijn *grinnik* Ik heb er geen problemen mee :) |
Ik heet Peggy en ik werd eerst wel vaker Miss Piggy genoemd.. :( Door sommige mensjes een beetje voor de grap, maar door anderen ook wel gemeen bedoeld..
En bijnaam is Pebbles, maar dat is niet negatief ofzoow.. :) |
uhh k heet ida...k geloof nie dattik dur ooit mee ben gepest en als dat wel zo is zal t wel nie zo ingrijpend zijn geweest :)
bijnaam uhh kleine..ach ja nie egt negatief ofso, kben gewoon klein..en uhh idaatje..ook omdat k klein ben :D en tja verder nix eigluk |
Evil-Lien
Vlien-Gangrene :confused: Natuurlijk ook Vlien-appelsien, Evelien zotte trien, enz enz... of: Ieeeeevelin bwerk wat haat ik mijn naam soms :o |
hmm nee ik ben niet echt gepest met me naam 'k heb er volgens mij ook niet echt een naam voor (Steve) dus.
|
*grmbl* Mijn naam is Pauline, en daar zijn nogal veel bijnamen bij te verzinnen.. Niet negatief ofzo, maar ik word dus mijn gehele leven al Plien genoemd, Pollie, Pollewop, Pinniewinnie, Pluim, Pino, Plientje.. Maar nooit heel negatief, meestal was het lief bedoeld, maar kwam/komt het niet zo goed op mij over..
Oh, trouwens, over namen veranderen; dat deed ik vroeger haast iedere week, en ik was enorm beledigd als iemand mijn vorige naam gebruikte. :D :o Was op de basisschool, hoor.. |
Gelukkig rijmt er bijna nix op Rosien. Behalve Rosien-appelsien ( :rolleyes: )
|
Citaat:
|
Wouter, piepkleine tuinkabouter
Hahaha :rolleyes: Nu lach ik hen allemaal uit omdat ze postbode of fabrieksarbeider in ploegendienst zijn :D Je snapt dat ik niet echt in een fijne basisschoolklas zat |
Alleen vroeger, maar niet echt pesten, gewoon op mijn naam rijmen, maar dat deden we allemaal ;)
Floortje poortje Floortje is een tussendoortje :p slaat gewoon helemaal nergens op...;) Ik kon er alleen niet tegen als ze het allemaal tegelijk riepen, maar verder geen trauma's aan overgehouden ;) Nu noem ik mezelf trouwens Floor, mijn vriendinnen noemen me ook gewoon Floor, maar opvallend is dat meestal de jongens Floortje zeggen :confused: |
ow, dr rijmt zoveel op geertje..k werd dr vroeger ziek van.
nu ist soms nog, ze negeertje, ze begeertje. kei haa haa. ik wilde vroeger altijd sandra heten, k weet nog precies waar k dat bedacht had. :D k heb geen bijnamen. |
ik heet Sal van Wezel...
dat word dan ezel of sal -bal. een dan heel veel soorten ballen ook nog bamibal uilebal enz. ehmz ook nog kwal enz. |
Citaat:
|
gepest, nee niet echt..
wat me wel altijd opvalt is dat het ongeveer een maand duurt dat mensen me bij m'n voornaam blijven noemen, daarna schakelt iedereen altijd over op mn achternaam.. |
Heb je ooit wel eens een positieve/negatieve bijnaam gekregen, en zo ja, waarom?
Twas bij mij ook altijd maartje paardje,of maartje trek eens aan mn staartje Ik wou vroeger wel altijd anders heette,Ik noemde mezelf altijd lauri ( ? ) In de eerste klas zelfs nog zei ik tegen leraren dat mn roepnaam lauri was, en mensen spraken me ook echt met die naam aan. Mensen zeggen gewoon altijd maart,en 1 iemand heeft het een keer zo weten te draaien dat als je maart als maerd zou spellen en het dan zou omdraaien dan kwam er dream uit dus ik ben ook nog een tijdje dream genoemt. |
ik heet marte en ja wat rijmt er op marte?? parte karte starte rarte niets dus. jah ik heet bakker maar daar kon niemand iets meeverzinnen mijn vader werd vroeger wel krentjeskakker genoemd zziieeelluuugg!!!!!! :(
|
Ik heet katja...
katja schuurman :rolleyes: poes.... :eek: Het waren eigenlijk meer bijnamen. Ik werd er niet echt mee gepest. |
spoelbak,spoolio (tijd dat coolio z'n hitje had),spoelwater
alles zo'n btje wat je met spoel (m'n achternaam)kan maken. |
Stoel, smoel, doel, poel, voel, koel.
Er rijmt een heleboel... Op Roel. oh wat een lol had ik hierom als 6-jarig jochie :] Uhm. Neuh. Ben niet gepest om me naam. Dacht ik zo. |
>> Max ik voel me vereerd dat ik in je sig mag maar doe dat dan even met een ander citaat of zo :D
Ik ben nooit gepest met mijn naam, sja tis ook geen rare naam of zo, wel soms dat kinderen dat zo heel overdreven gingen uitspreken of zo, mja niet dat ik daar mee zat. En verder rijmt er veel op mijn naam, bedenk zelf maar iets leuks :D En verder... tja vrienden en zo hebben genoeg bijnamen voor me, eigenlijk noemt iedereen me altijd Es. Of gewoon Esmée :) Met m'n achternaam (v/d Kleijnhuisen) zijn ook wel s grapjes gemaakt, daar leent de naam zich misschien ook wel voor, maar dat weet ik allemaal niet eens meer. |
''mijn volledige voor- en achternamen'' + hier komen!
-trauma- |
Citaat:
|
Denise- kattenpies
GRAPPUG!!! |
Citaat:
Ik ben vroeger nooit echt gepest om m'n naam. Pesten is relatief, het is maar hoe je er tegenover staat, :). Anyway, toen ik 7 jaar geleden vanuit de Randstad naar het zuiden des lands verhuisde en ik nog met een ontieglijke kak-rrr sprak, werd ik continue aangesproken met Victorrrrr... toegegeven, het is ook wel een supernaam om kakkerig uit te spreken, maar ach, ik lach al die boeren met hun dialect vierkant uit! |
Citaat:
goodknight0@hotmail.com (misschien ben ik vanavond online, want nu moet ik even weg :() |
Nee, nooit.
|
Maud
havermout kippenbout Maud heeft het koud Maud is stout Maud zout ga zo maar door.... Het heeft me eigenlijk nooit zo heel erg veel gedaan, heb er geen trauma's aan overgehouden en ik heb me ook nooit echt gepest gevoeld. Tegenwoordig zijn mijn bijnamen erg veranderd Maud Maude Maudje Moodje Mude Geen idee waar het vandaag komt. |
Rogier bier
rogier gier rogier mier door die eerste heb ik wel een trauma opgelopen :D. Ik werd eigenlijk altijd Brink genoemd, door mijn achternaam. |
Nooit gepest met mijn naam. Er rijmt ontzettend veel op (zie Cem.Slut en sweetgirl), maar dat was alleen op de basisschool (geldt ook voor 'hee Maart, waar is april :D'). Verder toen ik naar Brabant verhuisde met mijn Gooise 'r' hebben mensen daar mijn naam jarenlang met zo'n 'r' uitgesproken:D Nu noemen mensen me Maart of Maar.
Op mijn achternaam kun je niet leuk rijmen, en hij is op zich ook al niet grappig.. |
Ik ben vroeger wel 's gepest met m'n naam ofzo, maar niet dat ik dat nou zo erg vond..
Ze noemden me dan altijd Lizzy pizzie poepchinees, lisvis ofzow :p |
ik heet eva en dan kun je het dus wel raden :rolleyes:
|
jongen: Freek, Frederik, Roger(op z'n Engels uitgesproken natuurlijk), Bauke, Reinier
meisje: Marie-Louise, Claire, Carolien |
Ik eigenlijk nooit :) Maar ja wat rijmt er nou op myrthe.... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jus d`orange
deodoran doran zit in de koekepan... |
uhm.......sorry verkeerde topic :(
hoort onder: hoe ga jij later..... |
Martin ter Braake
:o bedenk de rest zelf maar :( |
Ik heet gewoon Elien(saai,saaie,saaie naam) en mi bijnaam is Does(net als de hond van Jaap ;) ) dat is van mijn achternaam afgeleid,zo werd ik genoemd door een leraar in het derde leerjaar,en nu nog altijd door vriendinnen.
|
Citaat:
|
niet met m'n voornaam, wel met m'n achternaam, maar meer voor de grap.
Ik heet middeldorp---->middelvinger:rolleyes: |
nooit echt gepest, maar op de basisschool werkte dat gejengel van "elsje fiederelsje" soms wel zodanig op mijn zenuwen dat ik lijm in de haren van het betreffende irritantje wilde smeren (en dat ooit ook gedaan heb :o:D) ik zou mijn naam niet willen veranderen, deze naam is dan wel niet de mooiste naam die ik ken maar els past gewoon bij me, ik heb het gevoel alsof ik met een andere naam een beetje een ander persoon zou zijn... mja, moeilijk te omschrijven :)
|
ja, merlyn de tovenaar noemde me ze altijd. Sommige kneuzen maken die "grap" nog steeds en denken dat ze orgineel zijn. Ik lach er alleen maar schaapachtig om, maar ik kan alleen maar denken: goh wat een zielepiet...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |