![]() |
Wat ga je met valentijnsdag doen?
Ga je er iets aan doen? En met wie dan? Met je vriendinnen/vrienden iets? of met je geliefde? Of doe vind je het maar commercieel gedoe?
TS begint: ik heb geen idee wat ik ga doen, misschien wat gezelligs met de vriendinnen. Momenteel zit ik zonder vriend en ik denk dat het voorlopig ook zo blijft :) |
Ik ga me bezatten. (y)
|
Met vriendinnen cocktails drinken ofzo
|
werken en naar school
en als er dan nog tijd over is, kruip ik om 3 uur 'snachts nog ff bij mijn meissie in bed om nog wat te knuffelen |
Ik denk niks, ik heb een hart van steen
|
Hopen dat ik wat krijg en dan teleurgestelt (geen roos, geen post:() weer verder gaan met de routine.
|
Tis een overcommercieel gebeuren :p dat ten eerste..maar daarnaast..het wordt voor mij just another day :)
|
Niets bijzonders, tis onzin om op een bedachte dag ineens wat leuks te gaan doen voor je vriend(in)
|
Vieren dat ik 15 maanden wat met mijn vriendje heb. ;)
|
Jahézeg, dat ga ik hier niet posten.
|
Geen idee, iig hopen dat ik geen stom rooster krijg voor de dinsdag:p
|
Geheel toevallig zitten we die week saampjes in Centre parcs!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik verwacht natuurlijk kilo's valentijnskaarten ^_^
nee serieus, misschien eentje uit Australië en misschien nog wel een van iemand anders... (ff afwachten hoeveel lef hij heeft) |
Ik heb een vriendin en doe uiteraard niets aan Valentijn, want dat is voor noobs.
|
Eh, niks?
Ik weet waarschijnlijk op de dag zelf niet eens dat het is, totdat ik op tv een of andere gare i love valentijn special tegenkom. Achterlijk gedoe. Oh en als ik wel iemand had dan zou ik m op de dag uit protest gewoon niet spreken (y) |
rozen eten en me verstoppen totdat die kutdag is afgelopen :x
|
Ik heb dan een examen Spaans :o
|
ik ben nu ideeën aan het op doen in de -Tips Wat Te Doen- topic :p
|
Citaat:
|
hmmmz, zal "proberen" een dag met mn vriendin door te brengen is alles wel mee gezegd (y)
|
Niets. :)
|
Keihard studeren.(y)
Ik heb geen zin om iets voor Valentijnsdag te doen, vorig jaar deed mn vriend niks. |
ach ergens hoop ik natuurlijk dat ik post krijg. Maar ik wil geen post krijgen van mensen die aan die commercie meedoen. Dus noodlot heeft bepaald dat ik hoe dan ook depressief de dag zal doorbrengen. :)
|
Vind het maar commercieel gedoe. Als ik mijn vriendin wil verwennen doe ik dat wel als verrassing en niet op de dag waarop "iedereen" het doet. :)
|
met mn ex ijs eten en vieren dat allemaal commersie is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hopelijk een kaartje krijgen, en verder blij zijn dat ik 4 dagen later een jaar een relatie heb :)
|
Citaat:
|
studeren denk ik, heb toch geen vriendje...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk niks bijzonders, aangezien het een dinsdag is en dan zie ik m'n vriend helaas niet.
|
Citaat:
maargoed, wordt een beetje een privetopic zo he (A) |
Citaat:
|
Citaat:
( wat een vergelijking ) |
Onder mn dekbed liggen mokken. Of naar t daklozencentrum. Als ik de bezoekers mag geloven ligt er dan een stapel kadoos voor me klaar.
|
Citaat:
ik ga dutten.. toedeloe(K) |
Citaat:
|
Ik krijg geen kaartje van mijn vriend :( Dus heb ik een andere jongen geronseld die me mijn eerste valentijnskaart zal sturen ;) :p
Nu hopen dat hij het natuurlijk niet vergeet :p :D hahahaha... (Naja, ik kan altijd nog zeggen dat als hij het vergeten is, dat hij een avond lang mijn drankjes mag betalen als we uitgaan :D :p hahaha) Nee, ga niets bijzonders doen met mijn vriend ofzo. Sowieso niet. Ik moet naar school, hij ook. Hij moet trainen en ach, misschien ga ik wel kijken. Maar dat doe ik wel eens vaker. Niets geks dus ;) Ik hou ook niet echt van valentijn, maarja, een kaartje vind ik stiekem wel leuk ;) |
Och ik ben op valentijnsdag jarig, en vind valentijnsdag zelf altijd maar commercieel rotgedoe met al die roodzoete hartjes, beertjes, liefdesverklaringen, rozen, kaartjes, geplande ontmaagdingen en meer van dat soort ongein. (N)
Mezelf kennende weet ik dat ik op zulke dagen des te chagerijniger ben; liefde verklaren en lieve woordjes spreken kunnen we alle dagen van het jaar, dus waar moet er in vredesnaam zo'n dag in het jaar zijn waarin je verplicht even extra lief voor elkaar moet zijn? Ik zie mijn vriendlief toch liever SPONTAAN een keer met een roos aankomen, dan dat we weer gezellig met de clichés meedoen. Jakkes. :( Wat ik ga doen? M'n verjaardag vieren, doen zoals ik altijd doe, m'n irritatiegehalte op peil houden en vooral door blijven ademen. Iets leuks doen vind ik best, maar dan wel rete irritant net vóór valentijn of er net naar. Pure principe kwestie! Lief zijn voor m'n vriend probeer ik toch al wel te zijn... :) |
Naar de les, een smsje sturen naar mijn vriend, en voor de rest misschien iets gaan drinken met vriend(inn)en :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |