![]() |
Wat is volgens jou het ultieme liefdesgebaar?
Eigen ervaringen of gewoon dromen..
TS: Ik vind het geweldig hoe jongens verliefd naar een meisje kunnen kijken :bloos: |
hmmmz, zou denk ik ook gaan voor het verliefde kijken, of af en toe lief dat armpje om me heen slaan op momenten dat je daar echt ff aan toe bent :o
|
Helemaal opgaan in knuffelen, dan weet ik dat het echt goed zit (y) :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een ontzettend dom verhaal zit te vertellen (maar dan ook echt belachelijk dom.) en dat hij ipv je uit te lachen heel verliefd naar je kijkt, diep zuchtend 'oh my god...' zegt en je dan heel lief en zachtjes begint te zoenen. :bloos:
En samen, nadat je een hele dag verliefd door de stad heb gehupst, doodmoe al zoenend in slaap vallen, en ook zoenend weer wakker worden. :bloos: Mijn vriendje is eigenlijk best schattig. |
als ze slikt :bloos:
|
Nouja, ultiem is wel een erg groot woord.
|
Citaat:
|
Citaat:
ultiem liefdesgebaar: als ik nog een chickie mag hebben |
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet iets specifieks, meestal zijn het kleine dingetjes waardoor ik besef dat ik veel geluk heb en dat het echt goed zit :o
|
een zoen op mn voorhoofd :bloos:
of als mn vriend me kleine noemt, dat klinkt zo ontzettend lief :bloos: |
als hij ziet dat ik het ergens moeilijk mee hebt en hij kan niet teveel zeggen omdat we bijvoorbeeld in gezelschap zijn, dat hij mijn hand pakt en er zachtjes in knijpt..:)
en dat hij me dan zo lief aankijkt..zucht :) |
Het gesprek in een druk cafe abrupt onderbreken en dan zeggen:
'Kom even mee naar buiten want ik moet je gewoon even zoenen' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ie lief naar me lacht en me knuffelt. :bloos:
|
Citaat:
|
Een seranade onder mn balkon gaan zingen :D
|
Gewoon wanneer ie helemaal verliefd kijkt en mij, als ik bijvoorbeeld als ik op wil staan, terug trekt en begint te knuffelen en te zoenen omdat ie dat even 'moest' doen van zichzelf omdat hij me er lief uit vond zien.
Grammaticaal klopt het hoor :P |
Wanneer mijn vriend plots stopt met praten, diep in mijn ogen kijkt en mij een lieve kus geeft. :bloos:
Wanneer ik de tram naar het station neem en in de trein ga zitten en daarna een sms krijg met "kijk eens naar rechts" en mijn vriend op het perron zie staan die mij nagefietst is om te zeggen dat hij me alweer miste! Hij had wel veel geluk dat de trein nog niet vertrokken was anders was hij voor niets naar het station gefietst :p |
Absolutely no fuckin' idea.
|
Citaat:
|
een heel mooi diepzinnig gedicht schrijven is ook goed:)
|
Citaat:
|
Als hij morgen ineens hier (in Wales) op de stoep zou staan :o
|
Als hij heel oprecht zegt dat hij van me houdt.
|
dat hij na 1250 kilometer rijden terug van vakantie komt en smst : "daar kan nog wel een kilometer bij" en naar me toe kwam :)
|
Een ultiem liefdesgebaar kan ik niet echt verzinnen, maar wat ik wel een lief iets vond ik dat hij een gedicht voor me schreef. :)
|
das idd erg lief:)
|
Zijn leven met mij willen delen en dat ook officieel maken ;)
|
toen ik vertelde dat ik van plan was het huis uit te gaan; hij reageerde met: Hoe zou je het vinden als ik met je meeging? heeeeeeel verlegen, was zo schattig :o
|
Een echte goede knuffel.
Opeens op de stoep staan, als hij net vertrokken is, gewoon nog even terugkomen. Zo lief! Lief kijken. Mij ineens uit het niets tegen zich aan drukken voor bovengenoemde knuffel. |
Toen ik terugkwam van Romereis, hadden we afgesproken dat ik de volgende dag naar hem toe zou komen (zijn zus was jarig). Eind van de ochtend belde hij al. Hij was bang dat ik zou denken dat ze nog sliepen oid, en wilde vertellen dat ik al best kon komen als ik wou :p En hij haat bellen, dus :)
Verder als hij zegt: 'nu moet ik je even knuffelen hoor' |
gewoonweg als hij tegen je aan krupt en opeens heel onverwachts zegt "ik hou van je"... dat vind ik dan tog wel heel erg lief :bloos:
|
als ik of hij iets vertel/t en hij zegt dan 'oh ik moet je even een kusje geven' 'oh ik moet er nog een geven' 'oh en nog 1' 'nog 1' :P
tuurlijk veel meer dingen maar dat was zooo lief! |
als ik aan het leren ben en hij, ineens uit het niets komend, me begint te kietelen, zoenen en knuffelen. Met als reden: "kan ik niks aan doen, je bent gewoon te leuk." :bloos:
|
en die ene keer dat hij om 23:30 voor mn deur stond, omdat hij me nog graag een kus wilde geven. En dat terwijl hij om 6:15 uit zn bed moet om naar werk te gaan :bloos:
|
wat een lieve vriendjes allemaal :)
laatst zong hij voor me, terwijl ik in zn armen lag :bloos:. bleek dat hij nog goed kan zingen ook :D |
Citaat:
|
gewoon de kleine dingetjes allemaal bij elkaar opgeteld af en toe een kusje terwijl je het niet verwacht een knuffel een lief smsje dingen die je hebt verteld onthouden hoe onnozel ze ook zijn,
en Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |