![]() |
shit man
ik heb honger :(
en het duurt nog minstens 4 uur voordat we eten. Wat doe jij als je honger hebt en moet wachten? Grijp je naar chips, koekjes, snoep, en verspil je je eetlust? Of wacht je af met een rommelende maag? |
anders zet je er ff bij dat je in amerika woont;).
|
dat staat zo patsering enzo en veel mensen zijn anti amerika tegenwoordig...
maar ontopic :) |
patsering? Waarom zou het patserig zijn?
|
Citaat:
|
Ik heb ook honger! :eek:
Die honger ga ik stillen met een lekkere boterham met pitjes, belegd met hagelslag. Ik denk overigens niet dat je topic een goede titel heeft. :) |
slotje + ban
|
gaaf! sinds wanneer woon je in Amerika?
En dat de meeste mensen anti Amerika zijn is onzin, dat zijn meestal van die alto achtige aandacht mensen die sowieso om het hardste hun mening verkondigen aan een ieder die het (niet) horen wil. Oja toffe sig. van Napoleon Dynamite;) ontopic: snoep,chips, van alles |
Citaat:
nu maar hopen dat er een forumbaas langskomt die het even goed zet... :o klinkt goed een boterham. maar ik zou als ik jou was shoarma laten komen. |
Citaat:
ik dacht dat we wel iets geleerd hadden van de 2e wereldoorlog, je gaat niet je mede landgenoten erbij lappen :nono: |
Citaat:
En ik mis de shoarma ontzettend... ben nu al zo wanhopig dat ik zelf maar ga proberen shoarma kruiden te maken... heb al de helft van het boodschappenlijstje.. :cool: hm, ok, nou op nieuws en actualiteiten (klopt dat? is dat de naam?) forum zijn ze er niet zo blij mee. Ja tof he :D Geweldige film.. Ik heb btw ook nunchuck skills :D |
Citaat:
Anders had ik het gedaan.(y) |
whahaha, ja die zitten vast wel in elke straat die overdreven sportscholen met die vechtkunst.En dan dat vreselijke blonde mens van die instructor.. :cool:
|
Geef de frituurpan een slinger en je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. (y)
|
Citaat:
|
Waarom is het zo stoer om in US te wonen?
|
uhl ik haat alle mensen die in amerika wonen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
maar inderdaad. ze hebben geen shoarma, frikadellen, kroketten, kaassoufles, berehappen, enz enz enz :( |
Citaat:
|
Omdat het hier nu laat is, heb ik honger en vreet ik uit een zak Thai Mix, met allemaal kruidige rijst...dingen.
|
Citaat:
mijn telefoongsprekken worden geloof ik standaard afgeluisterd, en de kabelmaatschappij heeft een deal met de cia dat ze altijd bij de gegevens van de klanten kunnen :eek: heb de afgelopen 2 weken al 150gb gedownload, maar dat is allemaal voor eigen gebruik.. alleen gaat die regel hier neit op :( |
Citaat:
ik ben nu rijst aan het maken, net de prei gesneden, zometeen de uien. eerst ff de kinderen van school halen brb |
Kinderen? Hoe heten ze? :)
|
Citaat:
zijn schoonzusjes, waar we de voogdij over hebben. Rosie en Clara |
Talon is terug. :cool:
|
Citaat:
|
Met een normale titel had dit topic best kunnen blijven staan, maar aangezien het nu een soort chattopic is geworden over het spannende leven van Talon, denk ik niet dat het veel zin heeft om hem open te laten. Vandaar een slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |