![]() |
Rotterdam - Feyenoord wil na Shinji Ono meer Japanse internationals naar de Kuip halen. De Rotterdammers hebben hun oog laten vallen op de centrale verdediger Toshihiro Hattori van Jubilo Iwata en de bij Arsenal vertrekkende Junichi Inamoto. Beiden maakten tijdens dit WK deel uit van de nationale ploeg.
Hattori (28) staat nog onder contract bij Jubilo Iwata. Feyenoord zou hem op huurbasis naar Rotterdam willen halen. Tijdens dit WK had Hattori geen basisplaats, maar kreeg hij als invaller zijn speelminuten. In de wedstrijd tegen Rusland verving hij een kwartier voor het einde Shinji Ono. De Feyenoorder is inmiddels op de hoogte van de interesse voor zijn landgenoten. Vooral de komst van Inamoto zou Ono toejuichen. Inamoto was dit seizoen reserve-speler bij Arsenal. Manager Arsène Wenger heeft geen plaats meer voor hem en wilde ook de optie tot koop niet lichten. De Britten waren namelijk geen eigenaar van Inamoto, wat velen dachten. Ze hadden hem gehuurd van zijn Japanse club en kunnen hem daardoor ook niet ruilen met PSV voor Mark van Bommel. De interesse van Feyenoord voor Inamoto is niet nieuw. Vorig jaar al hebben de Rotterdammers hun belangstelling kenbaar gemaakt voor de geblondeerde middenvelder. Inamoto zou een verhuizing naar Nederland wel zien zitten, vooral omdat hij van Shinji Ono alleen maar goede verhalen heeft gehoord. Ono voelt zich thuis in de Nederlandse competitie en won in zijn eerste jaar bij Feyenoord meteen de UEFA Cup. bron Rotterdams dagblad / feyenoordnet.nl het gerucht dat hij naar PSV ging was alleen omdat hij in een eventuele ruil met van Bommel en Hofland . Maar dat kan dus niet omdat ie gehuurd is. |
goeie zaak(Y)
|
ze hebben zeker geld teveel :mad: speler buiten de EU minimale salaris €400.000 alsof het nix is..... :mad: en waarschijnlijk pakken ze ook nog de eventuele hoofdsponsor van NAC af :mad:
|
Citaat:
|
Inamoto zou een goede zaak zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway ff ontopic, lijkt me wel goed plan ja als ze komen. ik zou zelf ook die Toda wel bij de selectie willen hebben. vonnik ook een leuke speler. |
Ze halen ook al 2 australiërs had ik op voetbalonline.nl ofzo gelezen
|
Citaat:
|
Citaat:
maar die austrauliers gaan naar excelsior maar dat lijkt onwaarschijnlijk aangezien er al 10 spelers daar naar toe gaan |
Best maar ze mogen er ook wel wat Zuid-Koreanen bij halen......ff wat extra trainen en ze zijn minstens net zo goed voor minder geld........ja een beetje onzin om zoveel miljoen voor een speler uit te geven, je kan het veel beter gebruiken naar mijn idee maar ik dwaal af, best een goed idee dus! (y)
|
der zijn geen goede zuid-koreaanen met individuele kwaliteiten. Vind ik persoonlijk
|
Citaat:
ik vind jung hwan ahn wel goed en park |
En Psv komt met ZUid-Koreanen aanzetten :p
Dat wordt nog wat tussen Feyenoord en Psv straks :D:D ;) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind ze zelf ook goed. |
beschrijf je gevoel dan eens, waarom zijn ze goed :o
|
Citaat:
park is een echte leider in de wedstrijd net als ahn veel techniek en een goed schot. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, dit hoort bij het hedendaagse voetbal, leuk of niet. Anyway, Feyenoord lijkt mij niet echt versterkt tov vorig seizoen. Ik denk dat ze dit seizoen minder resultaten gaan halen dan vorig jaar. |
Citaat:
|
En jawel ... Feyenoord heeft een bod gedaan op een Zuid-Koreaanse verdediger van Pusan Inc.
|
ok tís geen japanner
maar een koreaan genaamd SONG |
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met de Zuid-Koreaan Song Chong-gug. De middenvelder was tijdens het WK een van de uitblinkers in het team van bondscoach Guus Hiddink.
De Zuid-Koreanen bereikten bij de wereldtitelstrijd in eigen land de halve finales. Song speelde in alle wedstrijden. Song wordt maandag gekeurd in Rotterdam. Als hij de keuring goed doorstaat, zal hij een vijfjarig contract bij Feyenoord tekenen. Vorig seizoen speelde Song in zijn land voor Pusan Icons. Met zijn overgang naar Nederland is een bedrag van 4 miljoen euro gemoeid. |
triest dat ze een Koreaan halen. Probeert F-nord zeker mee te profiteren met het nederlandse beeld bij de koreaatjes. Komen daar ook nog eens rellen vanwege mensen in PSV en Feyenoord shirts. :rolleyes:
|
die zk had een shirt van hodedonk aan :confused: :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |