![]() |
nieuwe vriend
Hoi
ik heb sinds kort een vriend. (of ik m nu nog een vriend kan noemen weet ik (nog) niet) Het zit zo: we hadden gister afgesproken om iets te gaan doen. Hij zou nog bellen (ja wel erg clichee) en vervolgens heeft hij dat dus niet gedaan. Ik was een beetje heel erg teleurgesteld en ook boos. Toen heb ik een beetje boze e-mail gestuurd en daar ben ik ook niet echt trots op eigenlijk. Wat kan ik nu het beste doen? |
Afwachten hoe hij erop reageert.
Dan kijken wat er verger gebeuren gaat. Soms kunnen mensen weleens vergeten om te bellen, hoe leuk het ook is wat ze afgesproken hebben. Misschien kwam er iets heel onverwachts tussendoor, maar dat hoor je vanzelf als hij je mail gaat beantwoorden. |
ik zou snel een nieuw mailtje sturen:
sorry dat was een beetje overdreven, blabla maar voortaan eerst een beetje nadenken, als hij één keer niet belt is het toch geen ramp? |
Ik zou ook afwachten wat hij nu doet. Ik denk dat het ook een beetje ligt aan wat je precies gemaild hebt, maar ik denk dat hij wel zal reageren...
|
Ik had vanmorgen gelijk al een mailtje gestuurd. Ik heb er in gezet dat het me speet en of hij wilde laten weten waarom hij niks van zich had laten horen.
|
Citaat:
|
plotselinge bindingsangst
|
waarom heb jij hem dan niet gebeld?
|
hij neemt niet op
|
misschien issie dood :)
|
Bindingsangst bestaat bijna niet, maar lage interesse bestaat wel. Hoe zeker ben je er eigenlijk van dat hij jou ook graag als vriendin wil?
|
Citaat:
btw: Heeft ie geen 06? Stuur 'm gwoon een SMS dan ziet hij die vanzelf :) |
Citaat:
|
nog een mailtje sturen met als onderwerp. De hiervoorgestuurde mailtje van mij bevat een virus (?)
|
Er kwam opeens iets tussen, zijn batterij is leeg, een vriend stond opeens voor de deur, zijn computer is dood enz enz enz... Allemaal redenen waarom hij geen contact met je opgenomen kan hebben...
|
Citaat:
|
Waar maak jij je druk om. Je had hem ook even kunnen bellen ja, hij nam niet op. Tja, kut. Misschien is zn opa wel dood. Komt ie thuis, heeft ie ook nog een boos mailtje. Of zn lievelingskat heeft een aanval gehad. Zn goudvis was uit de kom gesprongen en het broertje had em per ongeluk geplet. Er kan van alles aan de hand zijn geweest waarom hij niet belde. Hij kan het bijvoorbeeld ook gewoon vergeten zijn ;)
Ik zou de volgende keer dat het gebeurt even niet zo overdreven reageren. En je twijfelt nu of hij nog je vriend is... o_0' Okee, jullie hebben nog niet lang en ik kan me voorstellen dat hij je reactie belachelijk vindt, maar als het verder wel snor zit, hoeft het toch niet meteen uit te gaan vanwege een keer niet bellen en een boos mailtje? |
Citaat:
Als hij zijn e-mail niet beantwoord en telefoon niet opneemt, zou ik hem vooral niet al te vaak gaan bellen; dat werkt alleen maar averechts! Als hij wat wil afspreken belt hij vanzelf wel. Jij hebt al laten weten dat je dat wilt... |
Prachtig, hier doe je het voor als man zijnde.
Hij vindt hij je wel leuk, maar hij geeft je gewoon bedenktijd. En aangezien je langer moet wachten op zijn reactie ga je meer over hem nadenken, en je wilt hem nog meer. Tacktiek die meestal wel werkt. Of hij is natuurlijk totaal niet in je geïnteresseerd, dat kan ook nog |
Citaat:
Ik raadde de TS daarom al aan hetzelfde te doen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg een boze mail, wat een afknapper (n)
|
Citaat:
she digs me :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij heeft gisteravond een email gestuurd.
hij zei dat hij kon begrijpen dat ik boos was en dat ik alle recht had en dat het hem spijt. |
mooi, das dan ook opgelost :)
|
Citaat:
|
Daar ben ik het niet mee eens. Het is respectsloos om een date af te spreken en niks van je te laten horen.. afspraken nakomen is in alle menselijke relaties een vereiste. Dus ook hier. Snugger is hij echter idd niet.
|
Haha, leuke jongen zeg, die laat je meteen al zitten.
Maar goed, be blind, go for it! |
Citaat:
'Spijt' is misschien wel een woord wat te veel gebruikt wordt. Ik gebruik het zelf liever niet omdat veel mensen het als een simpel excuus opvatten. Mannen hebben nou eenmaal vaak moeite met terugbellen. Deze jongen heeft in ieder geval door dat het niet juist is. |
het kan natuurlijk wel een keertje gebeuren, maar als hij het vaker heeft zou ik stoppen hoor! Het begint bij niet bellen en voor je het weet sta je een half uur op een perron ofzo te w88! :mad: en dan maar zielige emails sturen (n)
nouja... ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk, maar als jij het idee heb dat alles vanaf jouw kant moet komen dan zou ik maar gauw stoppen. er zijn genoeg jongens die wel intresse tonen :D |
Waarom via een email, en niet straight to the point doormiddel van een belletje ? :confused:
|
Citaat:
Zoek elkaar gewoon op, of bel even. Veel leuker en handiger. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |