Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   help! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1349841)

wont cry 27-01-2006 10:16

help!

Ik hoop dat iemand mij even snel kan helpen want ik moet zo van huis weg. Snel antwoord is dus gewenst.
Ik heb ephedra ingenomen samen met een "yellow sub"(daar zit caffeïne en guarana in). Ik had op internet gelezen dat dat extra effect heeft. Maar nu ben ik de hele tijd duizelig en het wordt een beetje zwart voor mijn ogen als ik op sta enz. en ik heb behoorlijke hartkloppingen en trillende handen. Ik maak me er nogal zorgen om. Kan dit kwaad? :(

Wammus 27-01-2006 10:24

Wat is het toch fijn dat er nog steeds volslagen idioten rondlopen die eerst weet ik het wat allemaal in gaan nemen en zich als het fout gaat eens gaan afvragen of ze niet toch iets verkeerds hebben gedaan. :)

Verder is drugs gebruiken (tenzij het ter medicatie is) voordat je naar school moet echt een hele big nono. :nono:

Echt iets zinnigs over je probleem kan ik niet zeggen. Behalve dan dat dingen als zwart zien, duizeligheid en hartkloppingen niet goed zijn. Doe vooral rustig aan en ga je geen zorgen maken. Dan wordt het meestal alleen nog maar erger.

wont cry 27-01-2006 10:29

Citaat:

wammus schreef op 27-01-2006 @ 11:24 :
Wat is het toch fijn dat er nog steeds volslagen idioten rondlopen die eerst weet ik het wat allemaal in gaan nemen en zich als het fout gaat eens gaan afvragen of ze niet toch iets verkeerds hebben gedaan. :)

Verder is drugs gebruiken (tenzij het ter medicatie is) voordat je naar school moet echt een hele big nono. :nono:

Echt iets zinnigs over je probleem kan ik niet zeggen. Behalve dan dat dingen als zwart zien, duizeligheid en hartkloppingen niet goed zijn. Doe vooral rustig aan en ga je geen zorgen maken. Dan wordt het meestal alleen nog maar erger.

Sorry, je hebt gelijk. Ik ben nogal impulsief, zeker nu ik in de stress zit voor een tentamen dat ik vandaag heb. Ik heb zomaar impulsief wat in genomen en heb er nu ontzettend spijt van. Zoals je zegt is het echt ontzettend :nono: van me. Ik moet toch naar school, en hoop maar dat alles goed komt. Zou het onverantwoord zijn om naar school te gaan?(stressssssssssss)

zeehond23 27-01-2006 10:30

doos, waarom ga je dan ook dingen mixxen?!

Maar goed, kots alles ff uit (Y)

zeehond23 27-01-2006 10:31

nee, naar school gaan is niet onverantwoord, blijf gewoon rustig :)
Je kan je tentamen gewoon maken, enige wat kan is dat je wat minder geconcentreerd bent nu tijdens je toets.

Blijf gewoon kalm, en laat dit een les zijn voor volgende keer :)

remy476 27-01-2006 11:50

Citaat:

zeehond23 schreef op 27-01-2006 @ 11:30 :
doos, waarom ga je dan ook dingen mixxen?!

Maar goed, kots alles ff uit (Y)

zou ik ook doen...tenzij het al te lang geleden is :(

Mutant_oud 27-01-2006 13:34

Waarschijnlijk te laat maar toch.

Normaal heeft het niet zo heel lang effect, dus het zal allemaal nogal meevallen, maar ik hoop dat je geen hoge bloeddruk of hartproblemen hebt ^^.

De kloppingen en trillende handen zijn normaal. En misschien dat je wat concentratieproblemen zult merken. Laat je niet afleiden. Komt nog bij dat je stress hebt.

Kijk, dat je wat neemt voor een gewone schooldag, dan nog, maar vlak voor je tentamen. En dan nog iets waar je nog meer opgefokt van raakt... Niet zo'n slimme zet.

paco 27-01-2006 17:21

dude, je tiept nog prima nederlands, maakt je niet druk.
neem wat druivensuiker, sapje, broodje met pindakaas, ga fietsen.

qghp 27-01-2006 17:54

Citaat:

paco schreef op 27-01-2006 @ 18:21 :
dude, je tiept nog prima nederlands, maakt je niet druk.
neem wat druivensuiker, sapje, broodje met pindakaas, ga fietsen.

Dat laatste ja

coopergirl 27-01-2006 18:31

Ephedra laat je ervaren hoe het is een hart te hebben :) Na een paar uurtjes zwakt het wel af... Mmm, je typte het vanmorgen ;) Hoe ist afgelopen? Volgende keer eerst ergens in verdiepen, nu is ephedra niet eens bijzonder heftig middel imo.. Maar goed, het kan blijkbaar schrikreacties opwekken.

wont cry 27-01-2006 18:52

pfff ik heb wel geleerd van vandaag. Ik doe dit nooit nooit nooit nooit nooit meer!
Ik ben nog steeds duizelig, af en toe het idee dat ik flauw ga vallen, trillerig en tegelijk ook moe. Ik maak me toch behoorlijk veel zorgen nog steeds.
Tentamen is overigens wel goed gegaan.

Fishy 27-01-2006 19:25

ga gewoon slapen ofzo

coopergirl 27-01-2006 19:38

Citaat:

Fishy schreef op 27-01-2006 @ 20:25 :
ga gewoon slapen ofzo
Met pep in je neus kun je nog beterder slapen dan met ephedra :p

K-pax 27-01-2006 20:50

Citaat:

wont cry schreef op 27-01-2006 @ 19:52 :
pfff ik heb wel geleerd van vandaag. Ik doe dit nooit nooit nooit nooit nooit meer!
Ik ben nog steeds duizelig, af en toe het idee dat ik flauw ga vallen, trillerig en tegelijk ook moe. Ik maak me toch behoorlijk veel zorgen nog steeds.
Tentamen is overigens wel goed gegaan.

Ik wil niet onaardig zijn hoor :) , maar mensen zoals jou geven drugs wel een slechte naam. Als je mensen vertelt wat je voelde, en die horen dan: ja ik werd duizelig en trillerig.
Ergens tussen persoon 3 en 4 verdwijnt het feitje dat je TE impulsief was en het net VOOR een tentamen nam. En hoppa weer zon dom verhaal over: ja ik heb zon vriendin, die nam wat et ging helemaal fout = drugs zijn helemaal slecht :(

Je weet denk ik nu wel dat je nooit drugs moet nemen zonder te informeren wat het nu werkelijk is wat je neemt, en wat het doet met je lichaam.

Quantes 28-01-2006 08:28

Beetje hopeloos. Eerst iets innemen zonder goed te weten wat de effecten zijn en mixen, en voor je naar school/werk gaat innemen is niet handig.

polysix 02-02-2006 19:46

Onthoud kinders altijd research doen voor je iets gebruikt.

zeehond23 02-02-2006 20:25

wat een upje weer

Ir. de Narie 02-02-2006 21:36

Ach, ik vind het altijd wel fijn als iemand zo af en toe nog even de vaak herhaalde conclusie van elk topic napapegaait lang na t verstommen van t topic.

:rolleyes:

Gimme more beer 03-02-2006 00:51

Citaat:

Ir. de Narie schreef op 02-02-2006 @ 22:36 :
Ach, ik vind het altijd wel fijn als iemand zo af en toe nog even de vaak herhaalde conclusie van elk topic napapegaait lang na t verstommen van t topic.

:rolleyes:

Zeker als diegene een postcount heeft die ik op één zatte avond uitschijt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.