![]() |
Tekeningen.....
Heeeeee Allemaal.... Here's tomboy speaking.
(keej, beetje over enthousiast....) hier heb ik een link naar mijn site waar tekeningen opstaan. Je mag beoordelen :-) Tomboy www.imonline.nl/Tomboy-girl |
Ik zal je maar meteen behoeden voor een hoop gedoe; Plaats je plaatjes gelinkt naar dit bord ipv een linkje te plaatsen naar een cu2 achtig gebeuren. Ook is de kwaliteit van je tekeningen niet zo héél bijzonder..
Probeer 't nog ff verder :) |
Leuk dat je zoveel kleur hebt gebruikt links onder bij het eerste plaatje, en Bertrand du Guesclin was fantastisch, ik weet niet of je het boek Triomf van de verschroeide aarde van Thea Beckman hebt gelezen?
Daar komt hij ook in voor. Het paardje is ook wel aardig goed gelukt, en och, je bent 14 dus alle tijd om heel erg goed te worden, gewoon veel tekenen. |
Ik heb de trilogie in een zucht uitgelezen... Nu, ja, een paar weken. Maar kon wel janken toen ik ze uit had :-)
Ik ben blij om te horen dat ik nog kans heb om beter te worden... :-P Maar ja, oefening baart kunst, zegt een docente altijd van mij... Maar 't gaat mij daar niet om... Lekker tekenen vind ik leuker :-) |
Voor iemand van 14 vind ik het best goed. Je zit vol ideeen, dat is heel goed!
|
:)
|
Ik vind die paard wel leuk. De rest vind ik niks
|
Opzich wel leuk dat paard, we vergeten die andere even.
Al ken ik wel andere 14 jarigen die echt veel beter tekenen. blijven oefenen en je komt er wel! |
mischien leuk voor een kinderboek
|
paard (y) dat ziet er toch al goed uit
kleurenlandschapje (Y) mooi gedaan de rest:blijven oefenen, als je die mensen op het nieveau van je paard kan tekenen ben je al een heel eind |
Ik vind je boogschutter zeer leuk, speels.
|
In het vervolg zie ik liever afbeeldingen in dit topic zelf ipv een link naar een cu2(achtige) site. Tenzij het een 'professionele' gallerij is, want dan valt de presentatie ook te beoordelen.
Als je personen wil tekenen, let dan goed op de anatomie, het is niet verkeerd om van foto's over te tekenen of leren tekenen. Of vraag of iemand model wil zitten en teken naar waarnemen. Hetzelfde met paarden. De rest kan ik niet beoordelen op deze manier. |
Ik zal voortaan mijn tekeningen op de topic zetten.... Bedankt voor de 'tips' :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |