![]() |
Mp3 op je foon
Hallo!!
Ik heb sinds kort een telefoon waar e Mp3 op af kan spelen.. Jawel! Een Samsung E530 Maar ik snap nog niet echt hoe dat BlueTooth en de hele mikmak werkt, hoe kan ik mijn telefoon contact laten maken met de computer waar een heleboel leuke Mp3tjes op staan? Is er iemand die hier meer verstand van heeft of mij hier een duidelijk antwoord op kan geven?? We hebben trouwen een vrij moderne computer.. WIndows Xp en nja et is een Fujitshu Siemens oid... Als je daar wat aan hebt Hopelijk kunnen jullie me wat wijzer mk.!! Tnx im voraus xxx SuuS |
1. gebruik zoekfunctie, is hier afgelopen maand reeds topic over geweest.
2. of je computer xp of niet heeft vertelt ons niets of je wel bluetooth hebt ja of nee 3. indien geen bluetooth, koop zo een bluetooth usb stick (of hoe ze bluetooth ook mogen verkopen) 4. indien je wel bluetooth hebt, zet deze aan op de pc 5. laat gsm connecten met pc 6. stuur van pc naar mp3's naar gsm 7 je typt heel onduidelijk |
Utfs!!!
Die had je overigens niet eens hoeven gebruiken, je had ook gewoon een stukje naar beneden kunnen scrollen. Dan had je dit gevonden: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1336805 Dus, speciaal voor jou: :rolleyes: |
oh tnx
ik had dat niet gezien ik zal eens even lezen!! en 7. Ik typ niet onduidelijk :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |