![]() |
Wat vinden jullie? Liever vrijgezel of vaste relatie?
Wat vinden jullie? Liever vrijgezel of vaste relatie?
Ciao! |
Citaat:
Als ze aangeeft wat meer tijd nodig te hebben, hoef jij je in principe niet druk te maken. Geef haar die vrijheid en het komt vanzelf goed(y) |
Zodra ik het woord 'tijd' (als in, ik heb tijd voor mezelf nodig)hoor uit de mond van een meisje verbreek ik alle contact. Los daarvan; Ik heb het idee dat je ons niet alles vertelt omdat het nooit kan dat je met haar zoent, ze op vakantie gaat en ze je dan belt om te zeggen dat jullie elkaar beter even niet kunnen zien. Zomaar. Dat is onmogelijk tenzij jullie van te voren over verdere dates enzo hebben gehad. Heb je iets gezegt als: ik blijf op je wachten lieverd..?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"maar moppie, is het mijn persoonlijkheid???????" :(:(
|
Citaat:
|
Hoe goed denk je haar nu te kennen? Je kent haar pas net. Misschien hoeft ze je idd niet te zien, maar misschien heeft ze helemaal geen zin in een relatie (en gaat ze er vanuit dat jij dat wil).
Verder vind ik de vraag, of het aan je persoonlijkheid ligt, vreemd. Je bent wat onzeker? Sommige mensen zullen je wel leuk vinden en andere mensen niet. Maar hoeveel mensen zullen recht in je gezicht zeggen dat ze je persoonlijkheid niet leuk vinden (terwijl ze je niet goed kennen)? + Na een avondje zoenen en gezelligheid komt niet altijd een relatie. |
Ik zou ook afstand willen als een jongen waar ik een avondje mee gezoend heb ineens z'n hele vakantie elke dag contact met mij blijft houden. Kom op zeg, je kent elkaar pas net :confused:
|
Citaat:
|
Als je zelf je beginpost op deze manier aanpast, denk ik dat dit topic beter dicht kan :o
|
Jammer dat je zo vreemd doet..
Je vraagt wat, daar kun je reacties op verwachten waar je iets mee kunt, maar ook reacties waar je niet op zit te wachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@TS: je kunt altijd contact opnemen als je het niet met me eens bent ;) :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |