![]() |
Wat denk jij als eerste na een avondje stappen?
De titel zegt het al:
Wat is de eerste gedachte die door jou hoofdschiet als je een avondje bent wezen stappen? :rolleyes: |
Dat hangt van de avond af, maar bijvoorbeeld
- Kut, ik ga morgen een kater hebben - Ik wil douchen - Hmmm, dat was een leuke avond - Bah, over 4 uur moet ik alweer op |
Ik ga nooit stappen.
|
Haha, inderdaad.
Die van mij zijn meestal - Shit, te weinig water gedronken na de alcohol - Hmmmmmm, van wie is dit smsje nou weer? - Hmmmmmm, het is al 2 uur - Waarom hebben we een koude douche? :( - YES! Gisteravond was leuk! |
Weetikveel, alsof je altijd hetzelfde denkt. :confused:
|
Citaat:
|
* Kben brak en mn kleren stinken naar rook
* Over zoveel uur moet ik er weer uit Maar meestal ben ik te moe om te denken |
- Ik wil slapen
- M'n kleren stinken - Heb geen zin morgenochtend - Had ik maar net 3 glazen minder gedronken Altijd weer iets anders |
Als ik de volgende ochtend wakker word is mijn eerste gedachte meestal 'hmm kut'.
Op de avond zelf, onderweg naar huis denk ik gewoon na over de avond, wat er fout ging etc. |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
'shoarma'
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar rotavonden heb ik 9 van de 10 keer, dus. |
Citaat:
|
Dan denk ik na over de lompe dingen die ik gezegd en gedaan heb met mn dronken harses en eten.De volgende dag denk ik meestal ahh kk weer onder de blauwe plekken,schrammen en ik zie er weer heerlijk fris uit :(.
|
Citaat:
|
Niet met woorden te vangen.
|
Citaat:
|
Als ik thuis ben of de volgende ochtend?
Thuis: Pff, ik had dat laatste glas niet moeten drinken. De volgende keer drink ik minder. Om het de volgende keer toch weer te doen De volgende ochtend: Oh, dat valt best mee. Om dan vervolgens op te staan en tot de conclusie te komen dat het niet meevalt. |
Citaat:
|
Wat heb ik allemaal echt gedaan gisteravond?:D:D
Waarna ik meestal heel hard moet lachen. :cool: |
Citaat:
|
Aan Fleet Admiral.
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk aan die avond;
aan de mensen; aan de gesprekken; aan mijzelf; aan de volgende dag; aan mijn wekker; aan mijn oogdruppels; aan oplossingen voor belspelletjes. Zoiets. |
"Zo, en nu een hapje eten."
|
Citaat:
|
Lekkr naar bedje toe... Gaapp
|
Ben meestal heel blij. :D
dus ik denk dan zoiets: leukleukleukleukbusleukleuktreinleukleukslapenleukleukleuk |
dat was gezellig
en omg wat waren de andere mensen weer heerlijk debiel aan het doen.. maar goed de keren dat ik ga stappen zijn ook op 1 hand te tellen:p |
Slapennnn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vaak denk en zeg ik met 3dubbele tong 'ik ga nooit meer drinken' :(
Of 'ik ga morgen echt d00d' :) |
Citaat:
|
Hoe kom ik zo snel mogelijk van mijn vrienden af en zo snel mogelijk thuis.
|
meestal als ik al ruim een half uur in me bed lig: kut, m'n lenzen moeten nog uit.
|
Citaat:
|
- Kut, nu heb ik herpes
- Waarom heb ik met dat meisje gezoend? WAAROM?! - goh, wat een leuke avond |
Bed. Hier. NU!
ALS ik ga stappen dan hè :o |
Citaat:
|
Weinig gedronken eigenlijk vanavond. Had best wel een biertje of zes bij gekund. Ach als mensen toch is wat meer uitgaven. Jezus wat kunnen mensen slecht tegen alcohol, argggg nooit meer veel Westmalle drinken met een vriend en dan Kim Holland tegenkomen, arggg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bent ook dronken? :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |