![]() |
Wat zou je nog niet voor 1 miljoen willen doen?
Heel simpel, zoals de Titel al zegt:
Wat zou je nog niet voor 1 miljoen (euro's) willen doen? TS begint : Ik zou voor nog geen miljoen een dag in het midden van een vlindertuin (in de dierentuin) door willen brengen. Heb daar een zeer traumatische ervaring mee, en dat wil ik NOOIT meer! (Ergens platgedrukt in een hoekje zou ik nog willen overwegen) |
- Bungiejumpen
- Uit een vliegtuig springen - World of Warcraft nooit meer mogen spelen :rolleyes: |
Nooit meer forummen
Ik zou sowieso vrij weinig doen voor een miljoen. Een lot kopen, meer niet. Rare dingen zijn niet aan mij besteed. |
Mezelf voor lul zetten voor een grote menigte.
|
Er zijn zoveel dingen die ik 'nooit' zou doen. Maar wie weet denk ik daar wel weer anders over als ik er een miljoen voor krijg, dat zie ik dan wel weer.
Wat ik niet voor een miljoen zou doen is trouwens de ander 1,5 miljoen geven :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou geen man pijpen voor een miljoen.
|
Euh ja iemand vermoorden oid. Maar dat lijkt me logisch.
Verder......weet niet? kzal dr nog eens over nadenken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Frostbtite ben je wel goed bij je hoofd :( Khoop dat jij nooit zon bod krijgt ;)
|
Citaat:
|
Seks met een man.
|
ik heb geen scrupules :)
|
Iemand vermoorden.
|
Voor een miljoen doe ik, in bepaalde tijden, alles. :)
|
Van de bank af komen.
|
Pff, bied me maar iets aan, dan kijk ik of ik het doe. Ik zou vrij ver gaan, geloof ik, zolang er maar niemand dood hoeft.
|
Zelfmoord plegen. ;) ;) ;) (y) (y) (y) `
|
Citaat:
|
seks met iemand die ik niet ken, niet moet, aids heeft etc.
|
Citaat:
|
Ik kan helaas niets uitsluiten.
|
Citaat:
|
Wat zijn sommige mensen trots zeg :|
|
Uli van Gobbel een schouderduw geven of mezelf op de hielen laten zitten door Henk Fräser.
|
Celibatair gaan leven.
|
Iemand doden of iemand psychisch breken. Vrienden/familie verraden. Verder kan ik zo gauw niets bedenken maar er zullen vast ook wel andere dingen zijn.
Ja, iemand meer dan een miljoen geven zou ik natuurlijk ook niet doen voor een miljoen :P tenzij het om een heel klein extra bedragje zou gaan (1 euro ofzo), dan zou ik het misschien wel doen voor het gevoel dat ik dan heel even miljonair ben geweest :o |
ik ben niet over te halen met geld. misschien wel met eeuwige roem of zo ;)
|
nou voor een miljoen zou ik best veel doen. Zoals we vroeger een programma hadden waarin je voor 1000 euro ofzo al rare dingen moest doen zou ik dat mss best doen voor een miljoen.
Sowieso geen mensen vermoorden, verkrachten oid |
Masturberen
|
Mezelf onherstelbaar verminken, a la mijn arm amputeren
Sugar Lee Hooper neuken |
Citaat:
Herman Finkers! _o_ |
Citaat:
Zolang ik maar bovenop mag liggen. |
niets, heb al genoeg en krijg nog veel meer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iig geen aids oplopen, veel, maar niet over the top
|
Me computer weggooien.
Ander land gaan. In me blootje lopen. Mezelf voorschut zetten voor tv. Oftewel voor ¾ van de bevolking. |
Ik zou best ver gaan denk ik. Het is wel een miljoen he!
Wat ik in ieder geval nooit zou doen is iemand vermoorden of psychisch helemaal kapot maken. (n) Ook zou ik mijn vrienden of familie nooit verraden, over bepaalde dingen dan. Als het zou gaan om een verliefdheid ofzo, zou me dat niet veel uitmaken. Hen trouwens ook niet, ze krijgen gewoon 500 euro. Maar echt grote dingen zou ik nooit verraden. |
-Een dagje doorbrengen in Rusland of andere ijs- en ijskoude plekken
-Me in Guántanamo laten 'ondervragen' -Verhuizen naar een ander land -Stemmen op NieuwRechts -Op vakantie naar Israël of andere 'veilige' plekken -Boudewijn de Groot afzweren |
Hahaha, voor een miljoen euro zou ik de rest van mijn leven bereid zijn om op Nieuw Rechts of extremer te stemmen.
Mijn politieke integriteit kent zijn grenzen, you know. |
drugs smokkelen (tenzij er echt GEEN risico's zijn) iemand vermoorden (tenzij het zelf massamoordenaars zijn;)) de prositutie in.
en gewoon sommige dingen die langskomen bij Fear Factor :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou mezelf niet laten injecteren met HIV :)
|
oja ik zou me gewoon sowieso niet inenten met alle virussen. (die niet afgezwakt zijn dan he)
|
Citaat:
Citaat:
Verder nog de dingen die al eerder zijn genoemd: -Zelfmoord plegen -Iemand vermoorden -Sowieso iemand anders kwaad berokkenen -Seks met een man/dier/familielid |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |