![]() |
Waar kan jij niet tegen?
Allergieen, bepaalde typen mensen, kietelen..
TS begint: kietelen :D :( |
Mijn verlies.
|
onrechtvaardigheid, oneerlijkheid, onoprechtheid en alles in dat straatje
|
Als er iemand aan mijn voeten zit, of bij mijn voeten in de buurt komt.
|
Owja als iemand aan mn haar zit. Beetje plukken of slokke vlecht maken kan nog maar zodra het echt goed moet zitten :s Brrrrrrrrr meestal moet ik daarna ff een rondje rennen om die spanning van me af te gooien
|
Ik kan overal wel tegen.
|
Oh, ik kan er ook niet tegen om als eerste in een nieuwe pot creme te moeten zitten met mijn handen. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Kietelen
- Leugens - Onrechtvaardigheid - Vooroordelen |
Het handvat van een bepaalde pan aanraken. http://images.scholieren.com/images/icons/icon9.gif
|
Citaat:
En ik kan beter tegen 'leugens' en 'onrechtvaardigheid' dan kietelen. |
Leugens en onrechtvaardigheid heb ik geen problemen mee maar die pan drijft me tot het uiterste. :mad:
|
Kietelen.
|
Houtworm in mijn Zuid-Oost Siberische jodelgitaar.
|
mensen die over je rug meelezen
echt afschieten die hap! (n) |
kietelen vind ik altijd wel leuk:D lekker mensen uitdagen:p
ik kan niet tegen mensen die in hun gezicht zitten te frunnikken met hun handen, terwijl ik bijvoorbeeld zelf altijd met mn haar zit te draaien.. |
Citaat:
En als iemand z'n neus aan een stuk door ophaalt, of als iemand doet smakken tijdens het eten. |
Mensen die mij niet uit laten praten (N)
|
ik kan er niet tegen als mn deken niet vastzit aan het voeteneind :mad:
|
Mensen die druk op me zetten.
Mensen die naast me staan als ik iets doe en commentaar leveren :rolleyes: Nagels op schoolbord. Hijgend geluid Kleine insecten. Schreeuwende mensen. En ga zo maar door :) |
Rare mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onzin
Het deelforum. Koude (Zo koud als het nu is, kan ik eigenlijk al niet tegen.) :s |
Citaat:
mietje! ik moest vanochtend op de fiets naar de appie :P koud! |
o, kou ook ja. Als ik door de kou moet fietsen kan ik wel huilen van ellende :o (n)
|
Citaat:
|
ik vind door de kou fietsen heerlijk :)
|
Afgezien van de gebruikelijke dingen.
Ik kan er niet tegen als mensen hun handen kraken (als er toevallig iets knakt vind ik dat nooit zo erg maar als mensen echt bewust de hele tijd knakken...) En niet tegen kietelen. En nog heel veel andere dingen, maar dit is even waar ik nu opkom. :) |
Mensen die onvoldoende weten van een bepaald onderwerp om er uitspraken over te doen maar er toch een heel sterke mening over hebben.
|
traag internet
|
Citaat:
Daar kan ik echt zo agressief van worden. :) |
Citaat:
|
oneerlijkheid, schelden en kietelen :p
|
Gele tanden, dat is echt walgelijk..
|
Citaat:
|
De arm van een beschonken iemand om mij heen als ik nuchter ben.
|
die hangbejaarden met hun opgevoerde rollatoren
:P ik kan slecht tegen kietelen en de voetbalwedstrijden op talpa waarbij er elke 3 seconden de camera naar het publiek word gedraaid |
Liegen
verlies arrogantie mensen boos op me zijn |
Onrechtvaardigheid en bedrog.
|
een rode lijn
|
Kietelen, maar dat is leuk, dus ik vind het niet erg dat ik er niet tegen kan.
|
smakken, vreselijk!
en sloffen, ook net zo ergerlijk en hijgen, (als in : heel hard ademen, haast briesen, zoals bv klasgenoten naast je) en kou, dat maakt me sip :( haha |
Smakken, stukjes fruit in pudding en onredelijke leraren.
|
Citaat:
|
Liegen, onrechtvaardigheid, mensen die expres anderen kwetsen, overdreven mensen etc.
Volgens mij sowieso in het algemeen de slechte kanten van mensen. :o En verder dat ene plekje wat sommige mensen altijd precies weten te vinden. :mad: |
oeee..en wat ik ook zo ergerlijk vind is, wanneer mensen hun sla/rauwkost door het warme eten heen roeren/prakken
mijn stiefpa doet dat altijd, wie eet er nou lauwe sla :S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |