![]() |
Condooms
Hey,
ik heb een aantal condooms gekregen voor mijn verjaardag en nu wil ik graag weten of je ze echt kan gebruiken of niet. Het is namelijk zo dat ik die condooms kreeg bij bijvoorbeeld kaarten enzo, als 'grapje'. Maar ik vraag me af of je ze ook gewoon kan gebruiken. Dus, hoe weet je of een condoom goed voor gebruik is? |
gaatje inprikken.
als je geen 'poef' geluid hoort, kan je em gewoon gebruiken (y) |
Citaat:
:nono: dom, ma dom :nono: |
:D
Als er ergens CE opstaat, mag je ze gebruiken (y) |
Ga naar de eerste de beste drogist en haal een pakje durex. Weet je zeker dat het goed is. Staat er een merk op die dingen?
|
Citaat:
Slotje |
Ik heb een nog beter antwoord gooi ze weg en doe het zonder als een echte man ;) of je moet 273452634572346 verschillende adressen hebben waar je batst:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een tip: gebruik ze gewoon als jij of je bedpartner graag met condoom vrijt. Want ik geloof dat mannelijkheid en onveilige seks weinig met elkaar te maken hebben.
|
opblazen en als die vanzelf op stijgt is ie goed
|
Ja of je doet er gewoon twee over elkaar voor de zekerheid :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou een condoom bij een kaart niet goed zijn, gewoon gebruiken hoor.
Hij zat zeker vastgeniet aan de kaart, zo ja: alvast gefeliciteerd met het vaderschap jongen! :) |
Staat er geen houdbaarheidsdatum op? Normaal wel dacht ik. Ach, kan weinig kwaad om het gewoon te gebruiken? Het is niet dat die goedkope dingen "lekken" ofzo... ze maken ze niet voor niets.
|
Gewoon een gokje wagen, je leeft maar 1 keer!
|
Precies en als je fout gokt maak je er nog een leven bij ! :p :evil:
|
Ik weet wel dat er lolly's zijn waar een condoom in verstopt zit en dat die niet bruikbaar zijn... maar dan staat er duidelijk op de verpakking dat het condoom niet beschermt tegen soa's of zwangerschap.
|
zolang als het geen pret condoom is in de vorm van een marsmannetje met heel veel uitsteekseltjes kan het volgens mij niet zo heel veel kwaad. maar met een CE keurmerk weet je zeker dat t oke iis..
|
nieuwe kopen... ;)
|
Citaat:
trouwens, je moet ook even de houdbaarheidsdatum checken. |
Lijkt me sterk dat het legaal is om condooms te maken welke eruit zien als echt condooms, maar niet beschermen, zonder daar met koeienletters op te zetten dat het niet beschermt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal mee eens |
Citaat:
CE keurmerk ftw |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |