![]() |
Winter lifestyle
Ja het is vreselijk koud dat weten we met zijn allen :)
Nou wil ik van jullie weten hoe de winter jullie lifestyle beinvloedt. Heb je last van een winter dipje of ben je net zo fris en fruitig als in de zomer ?! Heb je geen sociale leven meer omdat je niet naar buiten wilt of ben je alleen maar in de kroeg te vinden om jezelf op te warmen :) |
Ja :)
|
ja voor alle opties :) ?
|
ohja ik ben niet zo van de winter dip maar ik word wel heel lui (n) en bleek
|
Ik ben het eens met Broeder. :)
|
ik word er niet mooier/beter/leuker op.
|
ik ben niet zo goed in overwinteren. Ik doe mijn best met honderd lagen kleren, maar ik ben toch meer gebouwd op flauwvallen van de hitte dan flauwvallen van de kou. Ik ben op mijn best met een graad of 15.
|
QUOTE ME DAN KKIMPORTBRUID :mad: :).
|
De winter maakt me rustig :):)
|
Citaat:
Maar nee, winter, brr. Ik wil gewoon dat het warm is maar niet té warm. Tussen de 15 en de 20 graden, zoiets. Hoewel het wel hip is dat bij een temperatuur van -36 je kunt spugen op de grond en je spuug dan bevriest voordat het de grond raakt. In Rusland heb je daar gave spelletjes mee. :cool: |
Oja, in de winter drink ik ook meer wodka. Het is een lekker wodkaseizoen. <3
|
ik kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen bij -36 of ik nog wel iets zou voelen :|
maar ja ik ben een zomer MEID :) |
ik ben een zonnig zomertype ja, dan ben ik 10 X zo blij. Ben sowieso altijd blij, maar in de winter worden precies alle negatieve dingen nog verzwaard.. Maar ik ben dan weer zeer warmbloedig dus ga halfdood in de zomer en loop dun gekleed door de winter.
en in de winter sneeeeeeeeuuwww en jenever |
ik vind de winter wel relaaaaaxed want ik heb het niet zo op de zomer. maar om nou met -7 een half uur door de kou naar school te moeten fietsen om 8 uur 's ochtends vond ik toch net iets te veel van het goede. :mad: maar verder ben ik denk ik net iets frisser en fruitiger in de winter dan in de zomer, WAAANT ik eh hou meer van de winter :confused: haha. het is laat.
|
Ik ben depressief.
|
de winter is kut
alsof je een excuus nodig hebt om de hele dag in bed te blijven:( kkwinter |
Citaat:
ik vond het vandaag al tyfus koud, en het was 'maar' min 3 ofzo. en dan ook nog die klote wind. bah bah bah |
Ik hou heel erg van de winter, maar niet als het zo koud is. Alleen al niet omdat kou gewoon kut is, maar ook omdat ik dan altijd longtyfus krijg (astma noemt men het ook nog wel) en dat is niet zo PRETTIG.
Maar ach, ik doe gewoon wat ik wil doen, met wat extra kleding aan. Hoewel ik een feestje tot s morgens vroeg met -6 ook niet echt zie zitten. |
die wind!!! die wind is het ergste!
|
ik haat winter, het is koud, ik moet heel ver fietsen elke dag, en de wind snijdt in je gezicht, je huid wordt droog, je haar wordt statisch en bah. :(
doe mij maar zomer (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil zomer!!! |
Ik heb halverwege de zomer zoiets van 'okee nu moet het weer koud worden.' En halverwege de winter vind ik het wel weer mooi geweest. Nu moet het weer lente worden. Ik vind een graadje of 20 toch wel het lekkerst. Als het nou steenkoud is ga ik liever binnen zitten. Met een deken om me heen, en warme chocolademelk. Dat vind ik het leukste aan de winter.
|
Ik moest gister met een maat 12 kilometer op 1 fiets met een schreef stuur met -6 naar huis fietsen. <3
|
Ik haat kou
Als ik later rijk ben dan koop ik een huis in een warm land en ga ik ieder jaar overwinteren :) |
ik hou niet van de winter in nederland, want er is bijna nooit sneeuw en er zijn geen bergen, dus kan je niet snowboarden.
in canada zou ik de winter wel leuk vinden echter. |
De winter is echt niets voor mij. Ik kan niet eens schaatsen en ik heb een hekel aan de kou en het donker. Het enige echt goede aan de winter is het lekkere eten; erwtensoep, rödgröd, glühwein, koek en zopie enz. En de feestdagen zijn misschien nog wel leuk, maar die zijn nu toch al voorbij (n)
|
Citaat:
|
met mijn oostblokroots kom ik de winter hier prima door
|
@BendeBen:
Superlekker warm toetje uit ik geloof Noorwegen. Het bestaat uit bessensap met suiker en griesmeel en is eigenlijk bedoeld als pudding, maar het is stiekem veel lekkerder om te eten als het nog heet is, met slagroom of vanillevla <3<3<3 Zelfs al haat je griesmeel (zoals ik), dan is dit toch nog zeer de moeite waard! (y) |
Ik heb altijd last van een DIPJE :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Er kunnen wel wat minder plaatjes in je post. Ga terug en probeer het nog een keer. |
Sociaal leven :|
Nah ik merk aan mezelf dat ik vaak met iets minder zin ga hardlopen en wat vaker de fiets pak ipv lopend ergens naar toe te te gaan. |
Citaat:
|
De winter stemt mij SOMBER. Jaar na jaar trap ik er weer in. Het word wel ieder jaar iets minder erg maar nog steeds is het geen pretje. Ik snak al vanaf september naar de zomer maar hij komt maar niet. Ik ben een Spanjaard en ik heb gewoon een minimumtemperatuur van 25 graden nodig. :( :( :(
|
Citaat:
|
Ik vind winter niet zo erg, op voorwaarde dat het niet regent. Vorst en sneeuw vind ik over het algemeen OK. Vorige week in Maine lag er een dik pak sneeuw, en temperaturen van -15, dus dat was wel erg extreem, maar ook erg leuk om eens mee te maken, aangezien ik nooit op wintersport ga.
|
fuck de winter. Ik heb keelontsteking&koorts en alles wat daar blijkbaar bij hoort en in de zomer ben ik nooit ziek en morgen heb ik een her tentamen wat dus al een her is en die ik MOET maken maar dat kan dus niet en heb ik dat vak dus niet gehaald. Nu moet ik t volgend jaar over doen en een ander vak heb ik ook niet gehaald dus ben ik nog een jaartje eerstejaars of ik zeg gewoon dag uva :)
normaal is de winter niet zo erg hoor, nu ff wel. (n) |
Ik word er duidelijk een stuk minder vrolijk van.
|
SAD, hè... kutfenomeen.
|
en dat snotteren!! arghh
|
ik verpak mezelf in 93028 lagen kleding
|
zomer is t leukst
|
de winter is koud en je kan geen leuke kleren showen want je hebt een dikke jas aan of je hebt 82894729 truien aan omdat je het koud hebt.
|
Citaat:
|
Ik vind de winter in het begin altijd wel leuk want dan kan je weer sokken aan in bed, en speculaas op je brood en chocolademelk van nesquik maken want dat hoort bij de winter. Maar als ik op weg ben naar de bus in mijn rokje met dikke maillot en beenwarmers met een koltrui, hoodie én dikke winterjas en ik heb het nog steeds koud, dan heb ik liever zomer.
|
winter is kklomp:@
|
ik haat het als het zo vroeg donker is in de winter, want dan heb je minder tijd om dingen te doen als het licht is.
klinkt logisch uh? :d pluspunten echter..kerstmis, de openhaard en in bed liggen :cool: maar met de winter ben ik wel sipper, vermoeider, minder levenslust :confused: en ben ik VADSIGER. |
Citaat:
ot: ik walg nog steeds van de winter. Ik tel de dagen tot het maart wordt, een stap in de goeie richting. |
ik haat het :)
de kou, overal gezeik van mensen om je heen want iedereen is sjagerijnig, amper zon, kut sneeuw en ijs, kerstmis (n) geef mij maar zomer <3 uit principe loop ik daarom ook nog steeds in tshirts. |
dit is de 1e winter van mijn leven dati k zonder minstens 15 kledingstukken de deur uit durf OVERWINNING :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |