![]() |
Forumgrind: 4 en 5 maart. Deel 2!
Forumgrind
Müller is je niet waardf Schofo Dreamteam: Ereshkigal (Erik) - Vocals Mennuz - (Menno) - Vocals Fake - (Freek) - Vocals en opname Ufke - (Roel) - Productie, promotie, Führer en bas Haligh - (Derek) - Bas cut_off - (Rutger) - Drums Carn - (Mickel?) - Drums EZblade - (Bram) - Gameboy cha0s - (Mark Moerdijk) - Gameboy? James Riot - (Younes) - Gitaar Scordalus - (Peter) - Extra Bas Mentu - (Jaap) - Extra Bas Kaptein Roodbaard - (Stefan) - Lazy Bum Botulism - (Jorge) - Gitaar Tiq - (Mark) - Opname en productie EggeD - (Bastiaan) - Noise Back Door Man - (Job) - Synth Overig aanwezig randvolk: Metal - (Martijn) antigone - (Max) Grandmommy - (Lies) - 1335 Idontcare - (Michelle) Lepra de Clown - (Ivo) Nighttime Bird - (Ewoud) Roxy - (Angela) G. Lo - (Gerlo) Ctrl Z - (Danny) __ - (Alka) EPD - (Kaps) Waar: Basement-Music studio Deken Baekersstraat 4 5482 JH Schijndel Wat: Nr's schrijven en opnemen voor een nieuwe Kvlt Promo Grrrl productie (y) - Eerste Eigen Muziek meeting - kansloos drinken, zwemmen enz enz. Waneer: 4 en 5 maart dus. http://img.claymations.net/waardfmsn.gif Avatar voor MSN http://img.claymations.net/waardfforum.gif Avatarbasis voor Forum - !!Let op!! - deelnemen als muzikant kan niet meer aangezien dat wel een erg grote groep wordt maar als je toch nog gewoon langs wilt komen mail dan even naar freek@monomachine.net of PM mij even (y) als er iets niet compleet is aan deze post, meld het ff want ik ben tering gaar en ben vast wat vergeten. [Ufke] Even propaganda erin gezet en wat ?'s in namen veranderd + status Lies. |
Ken jij Roos?
|
Wel meer dan 1, maar ontopic Broeder :mad: .
|
ik wil een functie achter mijn naam, kan dat? maakt niet uit wat voor functie. als het maar 1337 is.
|
Ik dacht dat Schijndel wel zo'n inteeltdorp zou zijn :).
Ontopic; ja. |
fok die moerdijk bij m'n naam yo. :p
|
ik word vergeten :(
|
siked
|
Citaat:
|
hmm allemaal hete jongens in alleen een zwembroekje rrr
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
twee witte riemen!
|
Citaat:
Drie maal raden wat ik aantrek tijdens de nu al legendarische opnamedagen. <3 |
Ik had niet kunnen dromen dat de eerste forum-meeting van Eigen Muziek werd ingevuld met het maken van anti-kunst. Bonne chance!
|
we zullen een liedje aan je toewijden, Snees :)
|
Dat doet me goed!
|
Citaat:
misschien dat ik er zelf ook wel een shirt bewerk, gewoon ouderwets met den zwarten stift |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha wtf, wat is je punt in hemelsnaam. |
Dat vroeg ik me ook al af.
Misschien is 't wel zo handig voor Snees om niet alles even serieus te nemen. |
Citaat:
|
als je niet wil komen, kom dan niet en laat dit topic lekker rusten.
|
Citaat:
|
Misschien kunnen we er een lied over schrijven.
|
Bij nader inzien kom ik nog steeds.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, voordat ik straks niet meer mag komen: tuberculose snees, ga eens heen met je recalcitrante retoriek!!oneone. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens, Freek: Danny.
;) |
|
Citaat:
"I made your kid get AIDS so you can watch it die" |
Ik ben ook niet down met dit idee en zou er ook nooit aan mee doen, maar ik gun dudes wel het lolletje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hitkrant.nl/media/pics/Idols1087467676.jpg keep the soul aaalliiiveeeeee |
Angela die vraagt waarom ik neit hierheen ga :D
Priceless. |
haha ja :D alsof je uberhaupt binnen zou komen :D .
|
Citaat:
|
He?
|
Citaat:
++ Ik heet Kaps for zhe record |
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor zwembad is het eigenlijk. Ik hoop dat er een familieglijbaan is. |
zonet besprak ik met 2 niet nader te noemen schofo'ers het volgende: