![]() |
Gedichten (nederlandstalige)
Dit zijn een paar van mijn eerste nederlandstalige gedichten.. Wat vinden jullie?
jij bent nu weg maar in mijn hoofd is de vlam die jij hebt gedoofd allang weer aangevlogen je zei dan wel dat je moest gaan maar onderhuids was jij mijn traan die me waste maar ook kraste in mijn hart jij bent nu weg en ik wil ook want als je zwemt maar niet gelooft dan zul je sneller zinken - het schrift waarin ik zelden schreef was minder leeg dan ik vanbinnen - anders dan de constante waarde van de liefde die jij gaf niets is zo veranderlijk als vier seizoenen in één dag koude roze warme rode armen om mijn middel slaan nieuwe zure oude zoete woorden die ik niet versta warme klamme hittegolven adem in mijn haar en hoofd frisse koude klamme handen dingen die je hebt beloofd koele grijze grauwe waaisels takken snijden ons in beiden zoute warme dikke tranen je probeert me af te leiden vriezend dooiend dood en dor samen zijn zonder elkaar koude vlokken die niet smelten zoals ik dit zelf ervaar anders dan de constante waarde van de liefde die jij gaf niets is zo veranderlijk als vier seizoenen in één dag Sorry dat ik op dit moment twee topics met gedichten heb, ik ben hier nieuw dus snap alles nog niet volledig.. ;) Vergeef me :) EN geef je mening :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |