![]() |
Mijn gedichten
Heey! Hier heb ik een paar gedichten.... Je mag er wat over zeggen of wat dan ook. Graag zelfs, want dan kan ik ze verbeteren...
Dat ene gevoel ’s Morgens als ik wakker word Heb ik een fijn gevoel Het kriebelt in mijn buik Het zijn er een heleboel Dan zing ik, en dan dans ik Het is heel raar maar erg fijn Dus spring ik lekker in het rond En denk ik: is dit wel gezond Dan vlieg ik naar de wolken En word erg blij Want de ware, ware, liefde Dat ben jij! Mijn hart Mijn hart als een gebroken glas Die iemand liet vallen Toen hij hoorde over jou dood Mijn hart Als een traan Stilletjes over mijn wang Die dan valt En net zo stil weer verdwijnt Mijn hart Met één klein stukje Dat mist En iedereen mag weten Dat jij dat stukje bent Doelloos Als een op hol geslagen paard Ren ik naar het niets Achterna gezeten door de wanhoop en verdriet Mijn handen tasten in het donker opzoek naar iets om vast te houden Maar tevergeefs Zij grijpen alleen naar de wind Struikelend over mijn eigen voeten Ren ik doelloos door Naar het einde van de wereld Of misschien mijn leven Zo verdrietig als ik was Heb ik mijn troost gevonden Veilig in jou armen Lig ik hier, warm en niet meer bang Jij hielp mij op te staan Na iedere val die ik maakte Ik ren nu door het leven Met jou als mijn doel En de laatste: Nu even niet Ja hoor, daar gaan we weer Hou nou op, ik kan niet meer Geen geluid alleen maar stilte Wil verdwalen in mijn eigen kilte Verzinken in de tranen die ik huil Mezelf begraven in de diepste kuil Ga nou weg, ik wil niet meer Tot ziens, tot nooit meer weer |
ik vind het heel erg mooi, alleen het klinkt niet erg soepel... ik denk dat je een gedicht makkelijker moet kunnen voordragen
|
Hey!
Ik bewonder jou gedichten echt dik! JIj kan echt goed dichten... Ik hou ook van dichten maar ik kan alleen maar niet-serieuse gedichten sgrijven... zo dra ik kon sgrijve ben ik al gaan dichten... dus nu blijven al mijn gedichten in die stijl:s zucht... nja ik vond al je gedichten cool doeg FéJ |
:p witchy_feetju:Moet je gewoon blijven proberen.... Het lukt vast wel een keertje..... Zolang je er serieus over nadenkt.... Maar, he, gare gedichten zijn lachen, en lach is fun... :D
Ikuuuuuh: Ik vind dat je ze gemakkelijk kan voordragen..... Misschien is het de manier waarop jij het zegt anders dan ik het doe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |