![]() |
I Love Hockey!
En nee het is geen kaksport, maar er zitten wel veel merkdragende mensen op.
Ik groet u en een kusje. |
ik als basketballer weet er maar 1 voordeel van en dat is dat er knappe meiden opzitten die met wedstrijden korte rokjes dragen:)
moeten ze bij basketbal ook maar eens toepassen :D |
Jongens en meisjes, verpest dit topic nou niet! Heb je een mening over hockey, dan plaats die hier gewoon ipv "kusje" of weet ik veel te posten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind hockey op zich best een leuke sport, met name om naar te kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast wil de hoeveelheid geld die je aan sport uit wil geven niets te maken met de sport zelf. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mensen kopen toch ook geen kaviaar omdat het lekker is? Of dure wijn omdat ze het verschil proeven? |
I love vrouwenhockey, vrouwentennis ook trouwens :o .
|
Mensen kopen toch ook geen kaviaar omdat het lekker is? Of dure wijn omdat ze het verschil proeven? [/B][/QUOTE]
Tuurlijk wel. Ik vind het lekker om wijn te drinken en mijn smaak is zodanig dat ik het verschil proef tussen een medoc uit 94 en een slobberwijntje van de super de boer. Ik kan me niet voorstellen dat jij serieus van mening bent dat mensen wanneer zij in huiselijke kring een lekker wijntje drinken die dan ook duur is ( dan is de vraag natuurlijk wat is duur. Is dat 20 of 200 euro ) doen omdat zij het mooi vinden om dure wijn te drinken. |
Citaat:
Om op de vergelijking terug te komen, er zijn natuurlijk voldoende mensen die golfen omdat ze het écht de leukste sport vinden die er is, maar er zijn ook een flink aantal mensen die het doen omdat het bij "hun status" past en op die mensen doel ik. |
Citaat:
|
Het enkele feit dat je veel geld hebt wil trouwens ook niet zeggen dat je een kakker bent. Vaak zijn mensen die erg overdreven doen juist niet de rijkste.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ff gezocht (maar twee clubs vergeleken, dus het kan best nog iets verschillen ;)): de contributie voor de voetbalclub was 140 euro, voor de hockeyclub 280 euro...scheelt best aardig was. (En dan nog de kleding en andere 'attributen'.) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, volgens mij zei ik dat niet, zelfs niet iets wat in die richting komt...maar lees vooral wat je wilt lezen. :) |
ijshockey is toch leuker :p
|
Ik vraag me btw af wat er erg aan is dat er veel mensen op zitten die voor veel mensen in het hokje 'kakker' passen...? Ik zit op waterpolo bij een vereniging waar heel veel 'kakkers' opzitten (het zwembad staat ook in een wijk waar voornamelijk 'kakkers' wonen - en toevallig is het aantal hockeyers en hockeyverenigingen in die wijk heel hoog :p). Als mensen mij daarom ook in dat hokje willen stoppen, dan moeten ze dat vooral doen, dat zal echt het laatste zijn waar ik mee zit.
Ik vraag me sowieso af waarom het zo'n drama is om 'kakker' of wat dan ook te zijn. Ik heb btw het vermoeden dat LL zelf ook op hockey of golf zit. :D |
Citaat:
Een sport die veel geld kost kan door rijkelui gespeeld worden, en daarom zou het een kaksport zijn. Dan vraag ik me af of dat iemand in de bijstand iedereen die een duurdere sport doet volgens deze redernatie een kakker vind. |
Citaat:
|
Ik kan je gedachtengang niet volgen. Laten we het er maar op houden dat we van mening verschillen en het verder lekker laten zitten.
|
Enige voordeel van Hockey vind ik Ellen Hoog :D
|
op dansen na (wat ik zelf doe), vind ik hockey duidelijk de leukste sport. (Y)
|
Hallo mensen! :rolleyes: Dit topic gaat over de sport hockey en niet over kakkers.
Er mogen dan wel zogenaamde kakkers op hockey zitten, waarschijnlijk meer dan op voetbal ja, maar verder is hockey echt een bikkelsport. Met 0 graden in je rokje bikkelen in de regen en dan snoeihard een bal tegen enkel krijgen. Maar wel winnen (y) Dat maakt hockey mooi. Dus zeg nog eens dat hockey een kaksport is ;):D Oh ja en de watergevechten na een training in de zomer <3 |
Dat je ergens een bikkel voor moet zijn veranderd toch weinig aan de 'soort' mensen dat het doet...? :o Ik vind niets mis met hockey en het is zeker een harde sport...was btw pas nog iets over op de radio (oid), over het aantal blessures ed, maar het percentage 'kakkers' is op de meeste hockeyclubs gewoon extreem hoog. :p
En TS begint over kaksport ed, verder staat er bijzonder weinig in de eerste post, als je het mij vraagt heel logisch dat mensen dan in gaan op wat er in die post staat. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |