![]() |
Welke film kijken met je lover
Ik kijk met m'n vriendin vaak films, maar dit zijn films die eigenlijk helemaal niet zo geschikt zijn voor knus met z'n 2.
Hebben jullie nog films waarvan je zegt dat ze echt geschikt zijn?? geen horrors noemen alstublieft. (Het liefst een film waarbij ze een beetje realiseert hoe gelukkig en goed we het eigenlijk samen hebben) |
Citaat:
|
:D brainwashplannen?
|
Cold Mountain :)
|
flodder
|
Cold Mountain is zeer cool
Cast away misschien? Green Mile? Titanic? ;) allemaal van die films met een 'emo' einde... |
notting hill
|
addicted to love
keeping mom 10 things I hate about you love actually |
Citaat:
"You know what they say about men. Big feet, large... shoes." |
bad santa :)
|
Citaat:
No idea dude, zoek films met 'n bad ending en dan ga je je misschien gelukkiger voelen om wat je hebt? :confused: :D |
Citaat:
|
Bridget Jones' Diary?
|
De films waarvan ik vroeger dacht ze dolgraag te willen kijken met een vriendin, kijk ik toch liever alleen.
|
Ik ga morgen de remake van Dawn of the dead kijken met m'n vriendin (y) :cool:
|
Citaat:
Nou, erm gewoon: kei-harde pr0n opzetten dan. :o |
de films die ik heb gekeken met mijn lover:
the firm ( best spannend en ook romantisch) training day ( erg spannend) kill bill 1 en 2 (tja.......eh......we hadden zin in een wat 'lagere'film) star wars episode 3 ( film niet gezien, voornamelijk seks gehad :D ) saw 1 ( lekker samen schrikken) secret window ( weer lekker samen schrikken) |
man man man
dat is ze toch niet waardf |
Citaat:
beetje stomme opmerking. ik wil gewoon een knusse avond :s |
Tot je de term 'lover' afzweert weiger ik je antwoord te geven.
Nou, vooruit dan: elke cliché rom-com met Hugh Grant. |
Citaat:
ont. love actually mr and mrs smith just like heaven dat soort films ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
geef is ffe normale antwoorden cast away = prima te doen |
Kijk gewoon een film die jullie allebei leuk vinden? Wat is daar mis mee?
|
Vet Hard
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga met z'n tweeën naar de videotheek en kies een aantal films uit die jullie beiden leuk lijken (en zoek dan niet in het horrorvak oid, maar gewoon bij de speelfilms of weet ik het hoe die dingen heten), meestal zit het dan wel goed. En als er één tussen zit die niets is, dan leg je die aan de kant en ga je verder met de rest. Ik ben erg slecht in namen van films onthouden, ik kan dus geen titels noemen. |
Citaat:
Gewoon iets wat jullie allebei leuk vinden/leuk lijkt :) |
SAW 2
:evil: |
Citaat:
|
Garden State & Elizabethtown. En als je niet meer gelukkig met haar bent, dan moet je Fargo kijken. Dan komt de boodschap wel over, denk ik ;)
|
The Eternal Sunshine Of A Spotless Mind
|
Citaat:
Maar goed, ga inderdaad gewoon naar de videotheek en huur wat films die jullie allebei leuk vinden, heb een leuke avond en realiseer je hoe gelukkig en goed jullie het eigenlijk samen hebben ofzoiets. |
Als je dan toch perse alleen naar de videotheek moet, dan zou ik niet voor al te kleffe clichéfilms kiezen..
Crazy Beautiful met Kirsten Dunst vond ik best mooi, speciaal en niet te klef. |
Ik kijk samen met mijn vriendin altijd maar de eerste 10 minuten.... :evil:
|
Citaat:
maar ik denk niet dat de ts die kan waarderen. |
|
notting hill
requiem for a dream (maar meer omdat het zo'n ontzettend goede film is, niet romantisch, maar je kan elkaar wel vastpakken bij het einde, het einde is best zielig vandaar) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
maar 10 Things I Hate About You is ook errug vet (y) |
Citaat:
|
The Thing
|
Het liefst een enge film, kan hij je beschermen :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb de eerste keer met mn vriendje samen the 40 year old virgin gekeken en wij zijn ook nog steeds samen hoor;)
|
Amélie. Geweldige film!
Eneuh, Pearl Harbor ofzo? The Pianist (y) gewéldige film. |
Zoek samen iets uit bij de videotheek/bioscoop en ga dat kijken.
|
amélie! :)
sweet november k heb met mijn vriend al veel films gezien :) trainspotting en cidade de deus maar ook madagascar en finding nemo;) |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |