![]() |
Wow.
Wat was jouw WOW van vandaag?
De mijne was de merel die op bezoek kwam op mijn balkon. Ik heb zojuist wat broodkruimels voor hem neergelegd en nu is het AFWACHTEN GEBLAZEN. |
mijn wow was dat ik zo naar Den Haag ga, even naar zee, uit eten en dan naar ACDA EN DE MUNNIK \m/
|
http://www.mse.uiuc.edu/gifs/Geil.jpg
Philip H. Geil is mijn wow van de dag :) |
Dat ik voor het eerst dit jaar weer zonder jas naar buiten kon zonder dood te vriezen (y)
|
2 negens voor mijn mondeling<3
|
Citaat:
|
ik las negers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn wow van vandaag was dat ik erachter kwam dat onderaan de pagina's op het gele forum een KLOKJE staat. Dit stemde me uitzonderlijk tevreden. En wat ik verder ook wel wow vond was de hete chocolademelk die ik voor mezelf gemaakt had.
|
nieuwe BSG gekeken.
en wederom een geniaal filmpje: http://video.google.com/videoplay?do...44027821122670 :cool: (y) |
ik zie geen klokje? :(
|
"het is nu xx:xx"
linksonder in het blauw. |
Ja, ik heb mijn profielwerkstuk af YES en hij is wel goed geworden denk ik zo :mad: (y)
|
mijn nieuwe muts voor 4 euro. met touwtjes en pomponnetjes <3
|
ik eet popcorn :) (y)
|
Mijn proefwerk strafrecht is met een punt omhoog, wegens verregaande incompetentie van enkele docenten.
|
dat mijn eerste rijles GOED ging en ik best wel een beetje trots ben op mezelf \m/
|
mijn wow is mn crush. Die nu al anderhalve dag duurt. Maar wel minder wordt.
Het is een record. Verder is chinees eten ook een wow. En dat ik trots ben op mn productieve dag |
mijn wow is dat ik dalijk een PIZZA PARTY heb wat inhoudt dat we dus pizza gaan eten en de vervelende huisgenoten van een vriend van me gaan vervelen hihi :confused: :o
|
Citaat:
|
aardbeien milkshakes.
|
Citaat:
|
Ik heb een keer geen onvoldoende voor duits. :D Dat vond ik wel genoeg leuks voor vandaag.
|
Citaat:
go luc |
Citaat:
dank u dank u :cool: |
wow : george orwell's 1984..... ja ja nu pas aan begonnen, maar wel al een heel stuk opgeschoten
|
wow: - wtf ik hoef echt haast niks meer te doen voor school (y)
wowcute: - mn buurmeisje van vier ging rondstappen in mn vans :) :o 'mooie schoene mijke! :o ' |
mijn wow was dat ik nu in een LEUKE projectgroep zit en dat de sjaal die ik al heel lang wilde nu met korting was, en dat mijn oppaskind van 3 zei "alies ik ben verliefd op jou kom je bij ons wonen, dan mag je in mijn brandweerbed slapen" <3
|
OMFG, mijn wow was het voicemailbericht van de TS :D
En het feit dat [jawel drama drama] mijn mobiel uit staat sinds zaterdag en dat er niet mee gebeld is vanaf vrijdag, dus wellicht is 'ie niet gejat voor kwade praktijken. Misschien ook wel, dat zou kut zijn. Maar ik heb uitgezocht dat ik m'n abonnement kan behouden en een nieuw toestel kan krijgen tegen inkoopsprijs en dan ook een nieuwe simkaart waarbij de oude wordt geblokkeerd. Ik snap het allemaal niet echt. Volgens mij word ik binnenkort afgezet, ik heb werk nodig. Maar tóch, liever dat dan opgeknoopt te worden door den oudersch. :cool: (y) |
Wow, vandaag weer een toppunt van decadentie:
Met een vriend van me in z'n pontiac firebird naar de albert hijg karren om daar bier te halen. Alleen past er niet zo heel veel in die kar, dus zoveel bier konden we nou ook weer niet halen. |
Wow, er was een reiger in de tuin :eek:
Eigenlijk had ik geen echt wow punt vandaag :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
15 jarige screamo kids :O
http://www.youtube.com/watch?v=_nVtKVAA3xs van ctrl-z gehad voordat hij zijn credits mist en Rutger says: wow leet, firefox 1.5 eropgezet net Rutger says: en nou opent hij standaard een nieuwe tab Rutger says: als je een linkje in msn klikt |
Citaat:
|
een pm die mij vanmorgen goed stemde!
|
Citaat:
|
dat ik opeens 3 herkansingen heb overmorgen :mad:
|
KOFFIE, godverdomme. :)
|
Citaat:
|
ik ben wel weer toe aan port inmiddels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De mijne was dat ik op mijn werk mee mocht delen in de foyer :confused: wat schijnbaar inhoudt dat ik extra geld krijg DAT IS best wow.
|
Citaat:
|
dat ik een brief van de hoge hotelschool maastricht kreeg waairn stond..
DAT IK BEN TOEGELATEN!!!!!!! |
Citaat:
|
ik heb vandaag heel veel kunst gemaakt in paint. mjet llama's en zeehondjes.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |