![]() |
Wat vind jij het mooist aan het uiterlijk van je partner?
Wat vind jij nou echt het mooist aan het uiterlijk van je partner?
Ik: Haar perfecte borsten en haar appelwangetjes :) |
Zoekfunctie?
|
Citaat:
hmm...die optie heeft mijn vriendin niet. ik vind dr ogen wel heel erg mooi:) |
ghihi :d
|
zn lach en zn ronde billen :o
|
Alles natuurlijk. :rolleyes:
;) Z'n ogen en z'n haar. :) |
Zijn buikje en zijn ogen :)
|
Omvang (lekker lang en breed!), z'n haren als ze net gewassen zijn (hij is daar nogal lui mee :P) en weer droog zijn (lang blond haar ;)) en zijn ogen.
|
Citaat:
|
sproetjes, mooie lieve ogen.
Lekker stevig figuur, mooie mond (klinkt raar maar is gewoon zo :p) |
Alles behalve z'n voeten. :p
[edit] Ok, even wat serieuzer. Zijn ogen, zijn buik, zijn lengte, zijn haar, zijn lippen. Die laatste vier staan in willekeurige volgorde. :o |
Zijn ogen, lach, tanden, haar, oren, schouders, borstkast, buikspieren, benen en billen..
van mij,van mij:D |
Z'n armen.
|
Z'n ogen, soms kan die echt als een zielige hond kijken echt té lief :)
|
zn billen :o
rrrrr |
Kan niet kiezen ;)
|
z'n ogen, bouw (vooral die brede schouders mmm :o ) en mond :)
|
zn hele uitstraling eigenlijk wel.
De manier waarop ie zo lekker moeilijk kan kijken als ie achter de computer zit, zn neus *ja echt :o* en zn ogen in het algemeen en en en ja eigenlijk kan ik niet een allermooist uitkiezen... |
zijn bouw, zijn mond en zijn ogen. awhhh, alles eigenlijk!
|
Zijn buikje en ogen :) owja en mond...
|
ehhhh haar borsten en lekkere kletskont... en haar enorme drang naar sex ;)
|
Wat is een kletskont? :o
Zijn lengte, bovenlichaam, gezicht, haar, lach, ogen. |
Citaat:
|
Heel veel, maar één van de mooiste dingen aan hem is toch wel zijn lach.
|
Hij heeft enorm goede kop, knalgroene ogen en een 3 dagen baardje, echt zo'n ruige vent mmmm (y)
|
zijn ogen. Heel lief en toch sexy... Hmmmm...
|
Citaat:
|
Lengte, ogen en lippen :cool:
Minder is zijn bierbuik haha. |
alles natuurlijk
maar het allermooist vind ik haar ogen, lippen en borsten :) |
heb geen partner, dus ik antwoord lekker over m'n ex :o:p
Hij had een geweldige lach, daar ben ik ook verliefd op geworden. Hij was mooi lang, 1m85 (y). Z'n bovenarmen waren erg mooi, z'n sixpack :o en zijn zelfverzekerde uitstraling... en z'n ogen ook wel en z'n haar in het laatste jaar ook. |
Zijn lach, ogen, lieve neusje, brede schouders, zn armen, zn bovenlichaam, zn kontje, zn benen, zn alles :cool:
|
zijn lach en super mooie bruine ogen :)
z'n hele lichaam (mooi gespierd maar niet te :p ) en z'n lieve krulletjes :D |
Citaat:
|
Z'n ogen. Ook is hij vrij lang, ook fijn (y)
|
Zijn hals :o
Zijn neus Zijn ogen Zijn buik en rug :o Zijn neus Zijn ogen Zijn soms wat verlegen maar zó lieve lach Zijn piercings En zijn sik. :cool: Och, maar eigenlijk vind ik vrijwel alles aan hem mooi of leuk.:) |
Hij is zo ontzettend mooi doorzichtig :bloos:
|
oke, niet mn partner maar well,
zn warrige haar, zn ogen, hoe hij uit zn ogen kijkt, en groenblauw<3 ik vind zn hele gezicht mooi, en de rest ook maar die ogen doen het hem.. |
zijn glimlach en ogen *droomt weer weg* :D
|
Zijn mooie ogen, zijn lekkere buikje, zijn lieve glimlach, zijn alles.. tis een heerlijk ding :cool:
|
heel veel eigenlijk :bloos: . Hij is lang, zijn lekkere bos haar :), zijn lach, zijn ondeugende uitstraling, ogen...en nu kan ik wel op gaan noemen hoe zijn lichaam in elkaar zit, maar ik houd het maar gewoon op zijn hele 'bouw'.
|
Z'n uitspringende groene ogen, z'n lieve lach en z'n kontje :bloos:
|
Het geheel is gewoon super!
Zéér lange jongen met fantastisch blauwe ogen en blonde krulletjes. Ik moet niet meer zeggen zeker? |
Zijn lichaam is zo ontzettend heerlijk. En zijn haar is zo superleuk, en hij heeft enorm mooie ogen en zijn lach is absoluut smeltmateriaal.
|
Z'n enorme bos krullen
z'n felblauwe ogen met hele lange wimpers... En hij heeft zo'n schattig hanglippie. :D |
Haar ogen zijn Supah! (Y) :)
|
zijn ondeugende lach
zijn tropisch blauwe ogen zijn imposante lengte (2.01) en ohja, zijn heerlijke bovenlijf. Met een beetje spek, zodat het een fantastisch kussentje maakt om op in slaap te vallen :) |
Z'n lichaam is enorm lekker, z'n blauwe ogen zijn al gruwelijk mooi maar in combinatie met z'n donkere haar springen ze er al helemaal geweldig uit, z'n lach is echt prachtig. Mja, eigenlijk alles aan hem is mooi, maar deze dingen springen er echt uit. :) (y)
|
Zijn gigantische mooie bruine ogen en zijn lieve lach! :bloos:
|
Z'n geweldig mooie blauwe ogen, z'n hele doen en laten. Z'n lach alsie me plaagt en hoe 'ie zelf af en toe niet door lijkt te hebben wat voor een knappe jongen 't is :( :o
|
Ik heb geen vriend maar wil ook mee doen!
Dus: aan mijn ex: zijn lach, zijn neus, zijn borsthaar en zijn oortjes (y) aan mijn huidige vlam: zijn lach, zijn lengte en zijn breedte (rest valt hopelijk nog te ontdekken :evil: ) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |