![]() |
Oudheidkunde aan de VU
Lijkt me best een interessante opleiding! Iets meer cultuur en iets minder taal dan GLTC, maar toch bezig met klassieke talen. Wil als ik het ga doen, de variant Grieks doen.
Iemand die dit doet, wil doen, etc? |
Daar denk ik ook nog over, dan zou ik inderdaad ook de variant Grieks kiezen. Ik ben alleen bang dat ik Latijn heel erg zal missen, en dat het me misschien niet talig genoeg is. Ik vind Latijn en Grieks vele malen leuker dan KCV, maar dat zal bij jou dan wel andersom zijn? Ik zou als ik het ga doen altijd een taal erbij nemen, dan kun je altijd nog je lerarenopleiding halen en dan heb je zo goed als zeker een baan. :D
|
Citaat:
Alleen jammer dat het aan de VU is... |
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso blijft American Studies in Groningen mijn eerste keus trouwens, maar omdat ik toch wel graag in Amsterdam wil wonen (stad, vriendinnen, etc) is dit de tweede keus. Maar jij studeert dus aan de VU? :) |
Citaat:
|
Ik doe nu GLTC, maar achteraf gezien had ik beter oudheidkunde kunnen gaan doen, aangezien ik archeologie en oude geschiedenis het interessants vind en inmiddels helemaal genoeg heb van die oude talen ;) Ik ga vrijwel zeker in september beginnen aan de master oudheidkunde (algemene variant, dus zónder talen)
Er zit overigens wel een jongen op het forum die oudheidkunde studeert..moet je even in het Klassieke talen-forum zoeken :) |
De VU is gewoon leuk om te studeren hoor, het is tenminste allemaal goed geregeld en alleen dat maakt het al leuker! De VU mag er misschien van buiten niet zo gezellig uit zien, maar het is maar een gebouw. En uiteindelijk gaat het toch om de studie en de mede studenten :) ik zou es een dagje meelopen ofzo als ik jou was
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |