![]() |
magnetron
Hallo beste mensen ik ben hier nieuw dus als ik het verkeerd doe moeten jullie het maar even zeggen.
Toen ik een week geleden bij een vriend was wilde ik een tosti maken in de magnetron. Toen ik het aantal minuten en wattage aanklinkte ging deze meteen aan. Nu bleek dat mijn vrienden in een dronken bui een aantal lucifertjes tussen 1 of ander ding gedaan hebben zodat het deurtje open was en tegelijk aan kan. Maar ik stond dus met mijn hoofd recht voor dat ding met de magnetrondeur helemaal open. Nu heb ik al vanaf het begin een vreemde paarse vlek op mijn linker jukbeen en pijn aan mijn oog achter beide ogen. Heeft dit hiermee te maken? Het was een best wel oude magnetron ik weet niet welk merk. Ik ga liever niet naar de dokter omdat mijn ouders er niet achter mogen komen want ze zijn altijd al zo ongerust. |
Vreemde klacht, maar die deur beveiliging zit niet voor niets op magnetrons. Maar had je die pijn, jeuk en paarse vlek al eerder, of pas na dat magnetron gebeuren?
Trouwens stond je er echt heel dicht naast, of toch een halve meter of meer ervan af? |
misschien een 1egraads brandwond, die paarsige vlek? Is het vooral roodachtig paars, en overgevoelig als je het aanraakt en voelt de huid er een beetje heet aan (niet wanneer je hem aanraakt maar gewoon zo)? Dan kun je er misschien wat after-sun op smeren.
Hoe de pijn achter je ogen er mee te maken kan hebben weet ik niet. |
dok·ter (de ~ (m.), ~s/doktoren)
1 arts [ook aanspreekvorm] |
Je bent 18. Zorg eens voor jezelf.
(En ja, daar bedoel ik dokter mee!) |
Ik snap het niet echt. Je hebt alleen die straling opgevangen? Of gingen die lucifers ook nog af?
Magnetron straling is niet bewezen schadelijk maar je zou naar de dokter kunnen gaan als je klachten niet vanzelf overgaan. Anders zou ik het ook echt niet weten. |
Ik geloof er geen drol van dat je achttien bent, met zo'n nickname en zo'n verhaal.
Maar goed, ik zou zeggen, als je er last van blijft hebben - ga gewoon naar de dokter. En om gezeur van je overbezorgde ouders te voorkomen moet je het niet brengen als "Hee, mam, mag ik naar de dokter? Ik heb met mijn kop voor een open magnetron gehangen en nu heb ik een paarse tumor aan m'n voorhoofd." maar als "Hee, mam, vind je die paarse tumor aan m'n voorhoofd niet vreemd? Misschien moet ik eens naar de dokter." |
Citaat:
Als je met schadelijk, bijtend bedoeld, ok, maar het kookt je wel lekker vanbinnen uit. |
Citaat:
|
Wat ik me afvraag.. hoe kon deze nickname nog niet bezet zijn.
|
Was jij ook dronken toevallig?
|
Citaat:
En ik denk niet dat TS een brandwond hebt, zoja dan geeft hij wel een hele vage beschrijving :s |
He man, het is gewoon echt niet een brandwond dus. Het is een beetje paarsachtig met stukjes erin...soort van drankneus achtig kleurtje. En ok ik ben misschien niet 18 maar ik was bang dat ik anders niet serieus overkwam. Ik heb met mijn hoofd recht voor de magnetron gehangen en omdat ik best wel ladderzat was en mijn vrienden ook, heb ik er best wel lang voor gestaan....ook omdat mijn vrienden het wel grappig vonden om mij vast te houden.... :|
Ik heb nog steeds erg hoofdpijn achter mijn oog en ik heb tegen mijn mamma gezegt dat ik gevallen was omdat ze vroeg wat die uitpuilende plek was. |
Shite, en je komt wel serieus over als je duidelijk geen 18 bent maar het wel zegt te zijn?
|
Omg, je vind jezelf wel oud genoeg om je helemaal knetterzat te drinken zodat je gekke dingen gaat doen, maar tegelijkertijd kun je nog geen verantwoordelijkheid nemen voor je daden, naar de dokter gaan voor je eigen bestwil en eerlijk tegen je ouders te zeggen wat er gebeurd is? Hoe oud ben je eigenlijk?
|
STFU noobs. Ga niet lullen over mij alsof je me kent sukkel. Ik heb het gewoon moeilijk, leven is kut man. Ik heb nu een soort van gezwel op mijn hoofd en iedereen kijkt me de hele tijd vies aan. Ik slik wel 4 asprintjes per dag en het helpt voor geen meter. Dus beter gaan jullie me even helpen in plaats van blabla, kneuzen.
|
Ja, mensen worden altijd erg vriendelijk en behulpzaam als je ze uitscheldt.
Punt is gewoon dat als je groot genoeg bent om te drinken, je ook groot genoeg bent om naar de dokter te gaan. Zeker als je er zo'n last van hebt. |
Tja je schijnt bijna overal kanker van te kunnen krijgen tegenwoordig, dus als je echt hebt wat je zegt zou ik maar eens naar de dokter gaan :p
|
Ik vind het een heel vaag verhaal.. wie gaat er nou voor een open magnetron staan, laat staan met z'n hoofd ervoor hangen.. :s Ik vind het al niet leuk om bij een dichte magnetron in de buurt te zijn.
Maargoed, ik weet niet wat je nu verwacht van dit topic, maar wij kunnen jou niet helpen. Dus ik zou maar snel naar de dokter gaan, dat is het enige advies dat ik je kan geven. |
Ik zou een scherp mes pakken en dat gezwel eraf snijden. (y)
|
Trouwens wie maakt er nou een tosti in de magnetron :D
|
Citaat:
|
Vooral met je ballen voor een open magnetron gaan hangen he (y)
|
Citaat:
|
Dit topic is echt briljant. :D
|
Citaat:
Ik zou stoppen met kilo's asperine naar binnen duwen, in elk geval. Ga gewoon naar de dokter, leven is veel kutter met een paars gezwel op je hoofd. :D |
Citaat:
|
:d :d
|
ik moet zeggen dat je dom bent, en misschien is die pijn en die vlek gewoon je domheid die naar buiten probeert te komen...
Misschien krijg je nu wel super human powers (Y) Stupid man! Met zo een dom pakje met een S erop (Y) |
Citaat:
Dat is ongeveer hetzelfde als de B van Dyslexieman. :cool: |
of een M van Microwave man! :D
|
Citaat:
|
true katje, zo dom KAN je gewoon niet zijn (n)
|
Citaat:
|
Fighting crime, the disgusting way!
|
Het wordt elke keer dat je het leest weer ietsje grappiger (y) :D omg *lacht hardop*
|
foto!
|
Ik denk dat zijn ogen gaan ontploffen.
|
daar wil ik bij zijn (Y)
|
Maak er dan een filmpje van en zet het online plz (y)
|
ja, speel het na!!
Reconstructie!!! |
Citaat:
|
gehhehe hoe kostelijk is dit topic echt :cool:
gast, beter ga je gewoon even naar de dokter, maar pas op: pas nadat je een foto hebt gemaakt en die hier gepost hebt, anders ga je alsnog dood. Echt waar. |
Jah je moet een foto maken. Mischien zien we dan wel of er iets mis mee is.
|
Dat dat uberhaupt kan, de deur openhouden en dat de magnetron dan nog werkt.
Ik vind het ineens heel jammer dat het thema van de verhalenwedstrijd op Letteren ondersteboven is, en niet lucifer, wat een andere mogelijk is:D Hier zit een verhaal in. |
Weet je wat goed werkt, een gloeilamp in de magnetron leggen! ;)
|
Citaat:
Misschien is het je ontgaan, maar we hebben je al geholpen. Zowat iedereen heeft gezegd dat je naar de dokter moet gaan, en dat is de beste hulp die we kunnen bieden. Er is niemand hier die ervaring met iets soortgelijks heeft (hoop ik toch) en we hebben ook niet allemaal geneeskunde gestudeerd. Dus we weten het ook gewoon niet. Het klinkt in ieder geval niet gezond, dus dan zit er maar één ding op: naar de dokter. Die heeft er meer verstand van dan wij. En mocht je niet naar de dokter willen, dan is dat jouw eigen probleem. Zoek het dan maar uit met je paarse gezwel, maar val ons niet lastig met scheldpartijen en wensen om hulp. |
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik dit toch wel het grappigste topic vind die ik in 2 jaar op scholieren.com heb gezien :D "Ik heb met men hoofd voor de magnetron gehangen, en heb een paars gezwel, wat moet ik doen?" :D :D
|
Citaat:
1. Je hebt met je hoofd voor de magnetron gehangen 2. Je scheld in het topic op mensen die je moeten helpen 3. Je durft niet naar de dokter 4. Je geeft een andere leeftijd op dan je bent 5. Je durft niks tegen je ouders te zeggen Nog toevoegingen iemand? :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |