![]() |
turkije bij de EU
mag turkije bij de EU?
de stelling is duidelijk.. wat vinden jullie ? en wat zouden de voor en nadelen zijn als turkije zich bij de EU zou voegen? |
Niet zolang ze vogelgriep hebben:)
Ik weet er niet zoveel van, maar op zich lijkt het me wel een handig idee. Wat ik ook niet zeker weet, is of dit wel het juiste deelforum is. |
Crosspost, het is de bedoeling dat je een topic op slechts één subforum plaatst. En misschien hoort dit eerder op de huiswerkfora...
|
Citaat:
|
==> gewoon weg :P ;)
In ieder geval niet hier denk ik :o |
Het kan me werkelijk geen flikker schelen. We merken er toch niets van binnen onze leventjes.
|
wel sneller dat je in je omgeving turken heb..
maar zolang ze niets verkeerds doen vind ik het niet erg |
Zolang ze maar kebab blijven maken.
|
Ja hoor, ik ben niet bang voor Turken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van mij hoeft dat allemaal niet zo:) |
na blijkt dat mijn stelling niet welkom is op nieuws en achtergronden en ook niet in de kantine zal ik het maar opnieuw proberen bij de huiswerk opdrachten...
... ik moet een bescouwing schrijven en het is moeilijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij fuckt zichzelf, daarom.
|
Citaat:
Ontopic: I couldn't care less. |
Ik weet er niet zo veel van. Ik vind het niet zo'n probleem als turken makkelijk in Nederland komen hoor... Maar er zullen ongetwijfeld ook financiele voor- en/of nadelen bij zijn.
|
Welke stelling.
|
Ik ben voor, want als ik dan later groot ben dan koop ik de Orient Express en ga ik weer fatsoenlijke treinverbindingen Londen - Parijs - Wenen - Istanbul verzorgen. :)
|
> mv
|
Zolang ze de massamoord op de Armeniers blijven ontkennen en de vrijheid van de burgers nog selectief is: wat mij betreft niet.
|
Citaat:
|
Nee, Turkije behoort Geografisch maar ook qua humanitaire omgang niet bij de EU of Europa.
|
Google??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |