![]() |
Wat heeft het forum met paars?
Het forumgeel is een alombekende kleur, die altijd en overal met, jawel, het forum geassocieerd word. Maar wat schetst mijn verbazing: de link naar dit forum op www.scholieren.com is paars!
Waarom is deze niet geel? Het is niet eens een kleur die zou misstaan is het pallet van andere gekleurde links. Oké, het is geen kwestie van wereldbelang. Maar toch. |
Wie weet wordt het forum ooit wel paars. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1301081 geeft Jon zelf nog aan dat het plan is het forum inderdaad een nieuw jasje te geven |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Dit Forum hoort geel te zijn.
|
Ja en daarom is Führer Ufke mijn favoriete FB (Y)
|
Citaat:
scholieren forum=geel |
Ik ben het ermee eens.
|
Mwa van mij mag het wel anders, als het maar overzichtelijk en herkenbaar blijft.
|
ik ben voor roze. en IK ken Jon persoonlijk, dus.. :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paars is mooier dan geel. Ik ga voor een paars/witte forum. :o
|
Persoonlijk denk ik dat Wim Kok alle Fb's heeft omgekocht. [/zionistische samenzweringsdetector modus]
|
Volgens mij wordt een link blauw (althans, ik vind het blauw) en de rand in post reactie is ook blauw en andere lettertjes ook, dus dat is eigenlijk wel logisch. Geel en blauw zijn wel mooi samen.
En verder hoort scholieren scholierengeel te blijven, maar dat heb ik al zovaak gezegd. |
Citaat:
|
Gathering Of Tweakers was paars zooooooooooooooooooooooooooooooo fout!
|
Citaat:
|
GOT is sowieso fout
|
Juist, en paars al helemaal, het is hier geen hoerenknal.
Sowieso moet scholieren eruit blinken, geel is de nieuwe zwart. |
Citaat:
|
of je maakt het knalgroen met rode letters en blauwe Accentjes :) dan krijg je pas een mooi kleurig forum :o
|
Citaat:
Lekker geel laten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ot, lekker geel houden. Of in ieder geval de mogelijkheid bieden om te kunnen kiezen tussen de huidige en de nieuwe lay out. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slotje.
|
Citaat:
|
Paars heerscht. (y)
|
Blauw-zwart lijkt me nou veel mooier. :)
|
Waar maken jullie je druk over?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit forum zweert samen met de NS, geel en blauw! En ik vind dit geel eigenlijk veel ehm, warmer dan een koude kleur als blauw of paars of wattanook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom geen IPB?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: