![]() |
Het Grote: wat vind je van de nick-ava-sig van de vorig forummer? Topic
Als ie al uit de koelkast mag:o
Het is heel simpel, jij verteld wat je van de Nick Avatar en signature van de poster boven je vindt |
N: niet bijzonder ofzo.
A: Lekker vaag :) S: Cool |
Nick: fleurig?
Avatar: ook fleurig Signature: ik snap 'm niet |
Citaat:
N: doet me aan cassis denken. A: hoort niet bij deze forumster. S: van iemand die over het algemeen met een behoorlijk niveau post had ik deze sig niet verwacht. (misschien gedraag je je toch meer naar je leeftijd dan wij altijd dachten) :o |
:nono: Je negeert mijn presentie!
|
Citaat:
A: somber sig: ik snap m niet:o |
Citaat:
A: Ook al lekker vaag :) S: Lollig. Die van mij is een quote van iemand uit mijn hockyeteam. Ze is nogal dom. Het zat dus zo: De gast die moest rijden noemde wat steden die onze kant op liggen. En moskou zat ook onze kant op, maar dan een stuk verder (we moesten van IJsselstein naar Barneveld) en toen zei die man dus "moskou" en toen vroeg dat meisje "Moskou? En dat ligt in Gelderland?" Hij is nogal vaag ja. EDIT: sorry dat ik de volgorde helemaal verkloot. Ik ga mijn sig ff aanpassen. Ik had al een andere in gedachten maar ik was hem ff kwijt. |
Anneka is gewoon hip, de uitstraling, de fleurigheid en dat komt mede door haar naam en avatar.
Haar signature is wijs. :) |
Citaat:
A:fantastisch S: nutteloos:p |
Citaat:
|
Citaat:
A: Wat is het precies? :bloos: S: Volgens mij ben ik het daar mee eens :) ;) |
N: wat zal ik er over zeggen?
A: Pinguins zijn tof:D S: Helemaal waar! |
Citaat:
A: snap ik niet :P S: snap ik ook niet |
N: Oke.
A: Lollig. S: Ook wel lollig. |
Citaat:
|
Citaat:
A: Past wel bij je S: Hihi, helemaal waar |
allemaal niet bijzonder, maar de link in de sig deed mij toch wel bijna glimlachen.
|
Citaat:
|
Leuk
Niet Niet |
allemaal wel ok :) snap alleen niet de keuze tot een boom maar t zal wel t geheel zijn ofzo
|
Nick = niet bijzonder
Ava = cool Sig = stoer :P |
Citaat:
|
ja :P
en had cherry het over mij ?! |
nick: oke
Avater: mwah sig: niet zo |
Nick: Practisch
Sig: Vriendelijk, doch saai Avatar: Hartjes, die uit een ei komen? Tja.... apart :) |
Nick: Leuk! :D
Sig: 50 Cent (y) :cool: Avatar: Mooie dame op het plaatje iig:) |
(zao is uberhaupt gewoon leuk:P)
N: tsja:p te SOA achtig;) a: irrriii sig: hoe origineel;) |
Ik zal ook eens meedoen.
Nick: praktisch Sig: gaat Avatar: :) |
N: idioot. al helemaal als het op een voetbalclub slaat.
A: als je van mannen houdt is het een goede avatar S: geniaal. alhoewel je mss beter wat voorkennis kunt geven met betrekking tot je nick |
N: Klinkt stoer :)
A: mooi plaatje S: Eurotrip is een coole film |
Citaat:
Ava: lelijke vent :p sig: geheimtaal en hartjes zijn te zoetsappig |
Nick: wel aardig
avatar: ook wel aardig signature: doordacht |
Nick: wel hip, het klinkt als een naam voor een tekenfilmfiguurtje, of een sidekick daarvan
Ava: heel wazig.. en vaag.. en wijs.. Sig: zeker iets uit een film ofzo, iets met.. baldadige kinderen! |
Nick: Die heerscht natuurlijk. :cool:
Ava: Wel oke. Doet me denken aan een ventje dat vroeger bij mij op school zat. Sig: Klinkt alsof je het uit SBS6 probleemwijken hebt geplukt. |
Nick: Hele slechte snowboardfilm, voor de rest doet het met denken aan snoepjes? Of zijn het dat ook?
Sig: Durf ik niet zoveel over te zeggen :p (zie sig) Ava: Doet je afvragen of hij dat is of niet :p Anders: Erg warrig ;) Maarre wel een mooie foto (y) |
OMG, dat is hij niet zelf nee op die foto....
N: wel oke A: mooie foto S: Doet me denken aan 50 cent. :( :p |
n : niet echt speciaal
a : wel oke s : vage dromen |
Nick: warrig.
Ava: beetje te. Sig: leuk. |
N: mooi, is er eentje die je onthoudt :)
A: / S: verklaring voor nick? verder nogal onduidelijk, maar is juist leuk. |
Nick: goed
Avatar: poppetje Sig: :confused: :) |
N: ik heb vroeger altijd de comunicibeheer gelezen op de een of andere manier:confused: maar het is wel grappig.. al wordt de hele beren familie wel watveel
A: lief S: tsja:p |
Ik vind het allemaal heel inspirerend.
|
Ben jij forumbaas? Goh:)
Naam: Gewoon oké. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik vind het een goede forumnaam. Ava: Mja, tsja:) Sig: Die vind ik wel inspirerend, ja:P |
Allemaal erg gaaf en bij elkaar passend. Het geeft een licht melancholische indruk.
|
|
N: mwa, miss omdat ik niet echt de betekenis in zie
A: mja dat gaat wel. Niet heel bijzonder maar wel leuk S: ik ben heel blij met de vertaling, tekst is wel een beetje... mja weet ik niet |
Heb ik helemaal voor niks mijn mening over Vogelvrij zitten geven.
Ik vind Marrel's naam mooi, haar ava enigzins sensueel en haar sig weinigzeggend. |
Citaat:
ava: vaag, is dat Jim Carrey? (nee, dat zou Juice nooit doen) sig: leuk voor je |
Citaat:
@ Mark Almighty N: Is wel oke. Niet bijzonder ofzo. A: Waarom doet die man me denken aan George Clooney? S: Te ingewikkeld :( |
Nick: wel oke
ava: vrolijk sig: Mwah |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |