![]() |
Op welke dagen hangen jullie de vlag uit?
TS begint:
Vandaag omdat Beatrix jarig is en op 30 april omdat we kuddedieren zijn. Edit: op 4 en 5 mei ook. Even vergeten :bloos: . |
geen enkele dag, ik heb geen vlag
|
Koninginnedag, 4 mei (halfstok uiteraard) en 5 mei.
En toen ik en m'n broer geslaagd waren :cool: |
Mijn ouders dan maar, want ik heb geen vlag. Op 4 en 5 mei, omdat het hoort maar ook omdat jij vlak bij de plaatselijke herdenkingsplaats wonen. Dus dat is wel zo respectvol voor mensen die langslopen e.d.
Op koninginnedag ook wel, maar iets minder consequent geloof ik |
Koninginnedag en op vier en vijf mei. We hebben die vlag natuurlijk niet voor niets;)
En toen ik was geslaagd, ja:) En we zijn altijd bang dat hij naar beneden komt zetten, die houder is niet al te stevig. |
Nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met koninginnedag ja, maar dat doet mn ma dan he.. ze had 'm ook uitgehangen toen ik geslaagd was maar toen deed ik 'm weer naar binnen.. die onzin wil ik niet, aandachtrekkerij
|
Citaat:
|
Koninginnedag, 4 mei en 5 mei. En als ik slaag (en slagen zal ik).
|
De enige keer dat hier een vlag heeft gehangen was vorig jaar toen ik geslaagd was :cool:
|
Wij hebben geen vlag. :(
Maar anders ging 'ie uit op koninginnedag en 4 mei en 5 mei, bevrijdingsdag natuurlijk. |
Waarom zou ik een vlag aan m'n huis willen laten hangen? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik ben niet tegen het koningshuis, maar ik voel daar geen enkele behoefte toe. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
a) we hebben geen vlaggenstok of inzetdingetje
b) ik hang hem wel uit het raam als ik geslaagd ben |
Nooit.
|
nooit want we hebben geen nederlandse vlag en geen vlaggen stok... maar als ik geslaagd ben gaat de surinaamse uit ;)
|
Citaat:
|
Nooit. :o
Maar hij gaat wel hangen als ik slaag, zeggen mijn ouders. |
nooit...
|
Als de buren dat doen. Anders vergeten wij zoiets toch wel.
|
Mijn vader doet dat. Maar hij vergeet het vaak. Maar als die hangt is het koninginnedag en 4,5 mei. En toen m'n zussen geslaagd waren, maar toen was een keer de tas gejat.
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
|
Geen idee eigenlijk. Toen mijn broer geslaagd was heeft hij uitgehangen en verder ook wel op die dagen die iedereen noemt, denk ik.
|
Wij hebben geen vlag!
|
Citaat:
|
4 en 5 mei.
|
30 april en 4 en 5 mei.
|
Nooit.
|
Ik heb geen vlag zoals het hoort.
|
Nooit. Ook niet toen ik was geslaagd...alleen me tas hing buiten :o
We hebben ook geen vlag :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel een vlag, maar geen vlaggenmast, dus ik hang nooit een vlag uit.
Ik wil nou gewoon tot 3 keer toe vlag met een f schrijven:| |
Citaat:
|
4 en 5 mei, koninginnedag en toen mijn broer geslaagd was. Alleen was z'n tas zo zwaar dat er nu een deel van de vlaggen stok is afgebroken.
|
Citaat:
of hadden jullie soms alle boeken erin gelaten? :| |
Citaat:
|
Volgens mij alleen op koninginnedag, en misschien 5 mei, maar dat weet ik niet zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan vlaggen.
|
Op 4 en 5 mei en als iemand geslaagd is. Koninginnedag doen mijn ouders het volgens mij ook, al hebben wij Limburgers daar weinig mee.
|
op de dag dat ik geslaagd was
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |