![]() |
reclame burger king
(Ik weet niet of het hier hoort, verplaats 'm anders maar.)
Ben ik de enige die zich ergert aan de reclame van burger king voor dat lange barbeque broodje? In de reclame zie je twee 'geile' mensen, het meisje trekt de broek van de jongen naar beneden, kijkt verlekkert naar zijn geslachtsdeel, vervolgens hoor je de voice-over 'hoe langer hoe lekkerder' en dan komt het betreffende broodje in beeld. 1. waarom wordt dit midden op de dag uitgezonden? 2. wie heeft er na die reclame überhaupt nog trek in dat broodje? ik heb gezegd. |
Nog nooit gezien.
Zo te horen wil ik het niet zien ook. :D |
Citaat:
|
Ik vind 'm eigenlijk wel leuk.
|
Nooit gezien, maar ik vind het vreemde logica. Een drol van vijf meter raak je aan de straatstenen niet kwijt.
|
Gelukkig niet gezien, anders had ik me waarschijnlijk doodgeërgerd en me zorgen gemaakt over de verloedering der maatschappij.
Maargoed, bijna alle reclames gaan (indirect) over seks en geile mensen, dus niets nieuws onder de zon. |
Ik dacht dat het juist om de omtrek ging :o
Haha, die sukkels bij BK weten dat nieteens :p |
Mijn god, wat een preutse lijers hier.
|
Citaat:
|
Ik moest wel lachen toen ik 'm zag. (n):D
Maar goed, ik kan me daar totaal niet druk over maken, over weinig reclames eigenlijk. |
Ik vind hem ook dom want wie wil er nou een broodje eten wat op een pik lijkt? Of in ieder geval met een pik geassocieerd wordt?
|
ik vind m kk grappig :x
edit: issie ergens te zien op t internet? |
Citaat:
|
Heb de reclame niet gezien.
Maar het broodje was erg lekker, en daar gaat het om :) |
da's toevaLLIG kzag net de reclame twee keer, nou ja eigenlijk heb ik niet opgelet. Maar zo erg is het niet toch. En die reclame van Paris Hilton dan voor een of andere burgertent, die was pas erotisch en werd van de amerikaanse zenders geband.
|
haha en die parodies daar op waren nog grappiger
|
Citaat:
|
ik ook niet.
heb de bewuste reclame nog niet gezien, heb er geen behoefte aan hem te zien. in fact... heb geen behoefte aan reclame in het algemeen. |
Wat schaamteloos!!1! :eek:
Kan me er verder niet druk om maken. |
Ag, de burger zelf is in ieder geval wel erg lekker.
|
Citaat:
Nu is die reclame inderdaad vrij infantiel maar ik kan me er verder niet druk om maken. |
omg waar maken mensen zich druk om?
|
Citaat:
En die reclame klinkt flink kut. :s (n) |
Ik heb hem nog nooit gezien maar ik houd wel van dubbelzinnige uitspraken/reclames :o
|
Citaat:
slaat toch ook helemaal nergens op. en dat is bij nog veel meer reclames. |
Citaat:
|
Volstrekt achterlijke reclame, natuurlijk. Maar moet daar nu echt zo om gehuild worden? En waarom val je uitgerekend over déze reclame?
|
Citaat:
|
De reclame viel me niet eens zo op eigenlijk. Maar je beschrijft het wel leuk :D En nu heb ik zin. In een hamburger, welteverstaan.
|
seks sells
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |