![]() |
String bikini, kan dat?
Ik wil a.s. zomer geen witte billen meer:p, maar een stringbikini maakt snel ordinair denk ik, of niet?
|
wat jij het lekkerste vind meid.
|
Tuurlijk is dat niet ordinair, maar het moet wel luipaardprint zijn he.
|
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat dat inderdaad theoretisch mogelijk is, ja. :)
|
heel snel ja.
|
Doe gewoon wat je leuk vindt, zolang ik je dan maar niet zie. :p (gelukkig heb ik niets met stranden)
|
een klasgenoot van me deelde me eens mede dat ze rode bultjes in haar bilspleet kreeg van haar string die te klein was.
|
Als je een heel hitsig lichaam hebt maakt het niet zoveel uit. Laat eens een foto zien?
|
er is mij ooit verteld dat op een wielrenfiets fietsen pijnlijk is als je een string aanhebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan is het ook not done
|
Ik vind het lelijk.
|
Ja, dat is heel ordinair.
|
zolang je t niet in mijn buurt doet heb je mijn zege?
|
kijk ik snap het niet. je wil geen witte billen meer..dus wil je een stringbikini aan. maar als je die niet aan doet, zie je je billen toch niet?
dus dan boeit het weer niet dat ze wit zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt toch ook wel bikini's die van UV-doorlatende stof zijn gemaakt?
Als jij er geen problemen mee hebt om in een string-bikini te lopen moet je dat uiteraard doen, maar zoals blijkt is dat niet echt maatschappelijk geaccepteerd ;) en kun je erop rekenen dat een hoop mensen je ordinair/sletterig vinden. Of dat terecht is, is een tweede, maar dat terzijde. |
Citaat:
|
FOTO's.
|
Citaat:
|
Gaan dan gewoon hardcore naaktzonnen of onder de zonnebank. Ik zie liever geen meisjes in stringbikini. Jongetjes ook liever niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zonnebank.
|
zo lang het niet in een zwembad is.. Op het strand kan het wel. Vooral in spanje of frankrijk :cool: .
Mits je geen uitgezakte kont hebt. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ik wilde snel doorscrollen, maar dat kon niet :(
|
tuurlijk kan dat. je profileert je hiermee echter wel meteen tot goedkope del.
|
Als je een kamper bent kan het. Dan MOET het zelfs.
|
Citaat:
|
ga dan gewoon naakt (y)
|
wat is de reden dat je geen witte billen wilt?
|
Ziet toch niet uit.
|
dat kan.
|
Ik denk dat je nu wel zelf kan beslissen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |