![]() |
Kan dit?
Ik ben een 10 dagen samen met een meisje, maar nu heb ik het gevoel dat ik ze eigelijk niet meer ZO graag zie als in het begin.
Is dit normaal of niet? Hoe kan ik dit gevoel veranderen? |
poepjes laten op je huisdier, natuurlijk.
|
Wat voor een antwoord is dat? :s :
|
Wat denk je zelf? Tijd voor een nieuwe chick he
|
One word: NEXT! (Y)
|
Citaat:
|
wen er maar aan!
|
Natuurlijk kan dat. Dan ben je kennelijk niet verliefd.
|
een ander zoeken.
|
Als het niet kon was het ook niet gebeurt he ;)
|
Citaat:
|
Ik sluit me aan bij eerdere antwoorden :)
|
Citaat:
|
Even een beete een ander antwoord als de anderen; ik had dat namelijk ook wel een beetje. Ik kende mijn vriend nog helemaal niet goed toen we wat kregen :o dus het beeld waarop ik verliefd was, was vooral een gefantaseerd, bedacht beeld. Toen we wat kregen werd ik 'in de realiteit geworpen', en was dat hele gevoel eigenlijk weg. Heb toch maar volgehouden ;) en dat heeft goed uitgepakt, want toen ik hem echt goed leerde kennen bleek hij echt super, super leuk te zijn en werd ik écht verliefd op hem :o
(tsja, meisjes van 16 he ;)) |
ha-ha.
|
Citaat:
|
Meteen eerlijk vertellen...
|
Citaat:
|
Al het bovenstaande
|
Citaat:
|
Niet gaan proberen om het gevoel te veranderen, want dat kun je niet en dat is erg lullig tegenover haar. Ga nooit je best doen om meer voor iemand te voelen.
|
Kan zeker. Ook al is 10 dagen vrij snel, maar bij de een komt zoiets sneller dan bij de ander. :)
|
Citaat:
Er staat ZO graag, misschien dat TS haar nog steeds graag ziet, maar minder graag? |
Miss kan je de em 'relatie-van-10-dagen' iets opfrissen?
Kijk vaker beter in bed! Dinsdagavond om 22:30 op rtl 4! Veel kijkplezier |
Maak t uit, dit gaat niet werken
en hoe oud ben je eigenlijk? |
Citaat:
Verliefdheid past waarschijnlijk beter in deze context @TS: Ja het is best mogelijk dat je na 10dagen beseft dat het eigenlijk niet is wat je wou... Spijtige zaak, maar zo werkt het soms. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |