![]() |
Wat was de laatste post die je kreeg?
Afschrift? Dreigbrief? Belastingaanslag? Verjaardagskaart? Of wacht je al weken op een reactie op een sollicitatiebrief? Vertel het mij.
Ik heb vanmorgen boeken binnengekregen van bol.com, waaronder een van Midas Dekkers en Roald Dahl :cool: |
een brief van de internetprovider
|
Van m'n zorgverzekering geloof ik. Rekening. (n)
|
een brief van school
|
Telefoonrekening :(
|
Ik vond vanmorgen een lief klein briefje op de eetkamertafel van een vriend van mij, omdat hij zich zo schuldig voelde. :(
|
Een brief van Ton Lips (heet die zo?:s) als dank dat ik hun enquete had ingevuld (maanden terug) en er zat een of ander plastic geval bij dat je op je ogen kunt leggen als ze vermoeid zijn of hooikoortserig of zo:)
|
Een brief van de universiteit en twee jaaropgaven.
|
Een afschriftje van de rabobank.
|
IB-groep of vodafone.
|
Een informatiepakket van de UL over mijn proefstudeeraanmelding.
|
verjaardagskaartjes :)
oh ja, en de rekeningafschriften met de intrest van vorig jaar :cool: leuke post dus |
Ik dacht btw serieus aan een 'post' hier op 't forum toen ik de titel las :( Ik snapte 't al niet :(
|
'Boarding Pass' voor Travel Active bijeenkomst.
Of oh nee! Een brief van Hans Anders, dat ik een controleer afspraak moet maken. |
Maandopgave voor m'n creditcard.
Doesn't make me happy. |
Van het cjib, dat ik te laat ben met betalen (n)
|
Net als Mala: een brief van de opticien, dat ik een controle afspraak moet maken. De brief was alleen niet van Hans Anders.
|
Een kaartje van de tandarts. "Tijd voor controle".
|
Een brief van de universiteit gisteren: 'Beste student, hierbij willen we je graag uitnodigen voor de bachelor- en mastervoorlichtingsbijeenkomsten, bla bla bla'. Ja, dat zal veel zin hebben als ik al ben afgestudeerd en nota bene mijn uitschrijvingbrief al een paar dagen geleden heb verstuurd :D (n)
|
Brief van de Postbank met me nieuwe saldo erop.
|
de Muzikantengids <3
|
Zal wel zo'n brief zijn van een universiteit. Ik heb één keer bij een paar universiteiten wat informatie aangevraagd en nu krijg ik er elke week een brief van :|
|
Afschrift.
|
Een tijdschrift, denk ik. Maar misschien heb ik in de tussentijd al wel weer iets nieuws gehad.
|
Pfff.. rekeningafschrift.
|
Ik heb vandaag nog niet gekeken, maar gisteren een afschrift en een brief van Groenlinks.
|
2 iris-cheques van 10 euro vanwege deelname aan internetpanel :)
|
Een bank afschrift en een hele zooi reclame van yves rocher.
|
Brief van de postbank of ik wilde gaan beleggen en wat informatie.
Ik heb als reactie gegeven dat ik die spam niet meer wil ontvangen en bij de volgende keer mijn rekening sluit. |
'gefeliciteerd met je nieuwe paddenstoel/droomkasteel/studentenkamer'
|
bankafschrift
|
Onboeiende CZ-post.
|
Bankafschrift en een (zelf geknipt en geplakt) kaartje van mijn vriend <3
|
Telefoonrekening van Hi.
|
Telefoonsierraad van Ozaru ofzoiets (voor m'n Samsung E530). Vet lelijk ding, heb 'm gelijk weer weggeflikkerd. :)
|
Citaat:
ik heb er zelfs twee ontvangen:P |
Van de bank, geouwehoer over rente.
|
Bankafschrift.
|
rekening van Orange
|
dvd bol.com
|
Citaat:
|
brief dat ik per direct aangenomen ben bij het grafisch lyceum rdam :)
|
Een kaartje. :)
[edit]Onee, troep van de Post- en Rabobank.[/edit] |
Acceptgiro van de Volkskrant
|
woning net
|
brief van een universiteit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Informatie over het Sint Lucas college of een brief van de Rabobank, weet niet welke eerder binnen kwam. :p
|
Ik dacht een bankafschrift.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |