![]() |
Black amps tear the sky
Kids, Electric Wizard is vanaf donderdag t/m zondag op diverse podia te zien met Grand Magus en Cathedral. Dat je t eff weet.
Donderdag in de Effenaar iniedergeval, Vrijdag in Haarlem meen ik en Zaterdag in Rotterdam(nighttown). SIKEY! |
Was opzich wel leuk geweest, maar ik ga niet.
|
Ik denk dat ik ze 5 februari in Tivoli de Helling ga checken, is wel eens cool om naar iets te gaan dat dichtbij is.
|
Oja....neem oordopjes mee :)
|
Edit: nevermind, ik weet het "al".
|
En een klapstoeltje, de vorige keer EW in de GVH kreeg ik lamme poten.
|
Citaat:
|
Grand Magus \m/
|
misschien dat ik naar t patronaat ga
|
Morgen gaan we allemaal kapot
Ik heb der zin in :cool: |
Ik ook. Ben zo ziek als een hond, maar ben aanwezig om de griep te verspreiden :)
|
Zou donderdag wel willen gaan, maar geen geld enzo.
|
Citaat:
@eindhoven ofnie? |
Ik ga vrijdag. Omvergeblazen worden.
|
I am Albino, evil witchfinder
I know she's guilty before I find her I'll pierce her flesh to find his mark Torture, my pleasure, true servant of the dark :o F*ck yeah,zelden zo zin gehad in een concert |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat was een tegenvaller (n)
Wizards amp naar de klote en speelde maar 3/4 nummers? Cathedral is meer metal dan doom tegenwoordig En Grand Magus heb ik helaas moeten missen,maar ik weet dat ze goed zijn. |
Ach het was kort, maar wel krachtig. Cathedral mogen ze wel als opener neerzetten btw. Snap sowieso niet waarom EW niet langer door kon gaan. Het was nog fuckin vroeg.
|
Citaat:
De Roadburn video show,was weer zoals gewoonlijk goed |
Hahaha idd. Mooie veldslagen en dergelijke. Vond de Effenaar wel een kuttent overigens. Nog nooit geweest, maar wat ongezellige betonnen bak.
Deze bands horen in een sleazy zaaltje ;) |
Citaat:
Tis nou echt een slap aftreksel van de 013 ( ook een bunker) |
Hmm weet je nog meer tourdates? Paar weken amper internet en alles gaat weer aan me voorbij. Zaterdag gaat em niet worden.
|
Citaat:
De bijbel op dat gebied |
Ja da's mooi kut dan. Gaat volgende tour worden voor mij.
|
Komen vast wel weer rond de zomer ofzo. Als de nieuwe plaat uit is bijvoorbeeld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |