![]() |
Hoe onthoud jij (belangrijke) afspraken?
Onthoud je ze gewoon, schrijf je ze in je agenda, heb je een weekkalender of een whiteboard/prikboard? Of vergeet je 't gewoon?
Ik zet sommige dingen in m'n telefoon, meeste onthoud ik gewoon. Dingen die vrij ver in de toekomst zijn (over enkele maanden) schrijf ik op de kalender of in m'n agenda. |
memo's en een agenda
|
agenda. maar meestal onthoud k t vanzelf al.
|
Alles in m'n agenda.
|
onthoud het meestal wel:o
en soms schrijf ik het op in mn agenda |
Ik onthou op zich wel alles, maar schrijf belangrijke dingen wel in m'n agenda omdat ik -heel neurotisch- vervolgens 10 keer per dag moet checken of het écht wel die tijd en die plaats was.
|
Mijn rode Studieagenda is heilig.
|
Citaat:
|
alles in mijn agenda
|
alles opslaan in mijn mobieltje... die heb ik altijd bij me en er gaat dan op tijd een alarm af en dan denk ik : oja dat moet ik nog doen
mijn mobieltje _0_ |
ik gooi alles op mn ipod (heeft een agenda) en anders laat ik mensen me bellen om me eraan te herinneren
|
Belangrijk onthoud ik. Rest; agenda.
|
Mijn agenda is 15 x 21 x 2,5 cm.
|
Ik heb een agenda, waar ik alles wel in probeer op te schrijven, verder schrijf ik wel eens dingen op in m'n collegeblok of op losse blaadjes of ik onthoud ze gewoon.
|
Citaat:
|
Ik vergeet ze gewoon. :(
|
Ik schrijf het in een agenda, en soms ook thuis op de kalender. Dan zie ik het wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik onthoud ze, maar schrijf ze wel in mijn agenda en op mijn kalender. Of op mijn magneetbord. En als ik het ga vergeten, zet ik ze in mijn gsm (want ik kijk niet zo vaak in mijn agenda of op de kalender)
|
Citaat:
|
Ik onthoud ze gewoon niet :p
|
Briefjes en op mijn memobord zetten.
|
Ik schrijf het op in m'n agenda, maar als het op korte termijn is dan onthoud ik het meestal ook wel.
|
Met m'n geheugen, duh. Dat heb ik toch niet voor niks?
|
Die onhoud ik. Aangezien ze belangrijk zijn.
|
meestal als herinnering in mn telefoon, en anders schrijf ik het op een briefje op mn bureau
|
Citaat:
|
Ik zet het in m'n agenda en in m'n telefoon en dan nog weet ik sommige dingen te vergeten. (n)
|
Agenda, ik kan echt niet zonder dat ding.
|
Ik onthoud het gewoon en ik gebruik mijn agenda en als ik het echt niet mag vergeten doe ik aan post its.
|
Agenda + agenda in mobiel, met wekkertje.
|
als ze heel belangrijk zijn en ik denk ze te vergeten zet ik ze in m'n telefoon.
|
Ik onthoud het.
|
Als het pas over lange tijd is agenda, de rest onthoud behalve als het echt belangrijk is dan schrijf ik het ook ergens op
|
Ik schrijf het op en tegen de tijd dat ik die afspraak heb, gaat er automatisch een belletje rinkelen dat ik 'iets' te doen heb.
|
Agenda. Maar echt belangrijke afspraken onthoud ik sowieso wel, alleen zet ze voor de ckrheid in mn agenda.
|
Zet ze in telefoon
schrijf het op laat iemand anders mee onthouden |
Kalender aan de muur bij mn bureau.
|
meestal in mn mobiel (kapper enzo)
rijles onthoudt ik altijd |
Dingen die ik écht belangrijk vind onthoud ik.
En wat de rest betreft: memo's op deuren/ramen/pc's. En telefoon. (y) |
Citaat:
|
Ik schrijf afspraken in mijn agenda, maar ik onthoud het zelf goed.
|
Meestal onthoud ik dat wel. Af en toe schrijf ik het in mijn eigen agenda of in de agenda die hier in de keukenla ligt.
|
Dingen die ik MOET doen schrijf ik in mijn agenda. Ik kan natuurlijk nooit voor 3 maanden onthouden wanneer ik moet werken ofzo.
Leuke dingen onthoud ik meestel wel ;) |
In mijn hoofd, gebruik al maanden geen agenda meer.
|
In mijn gsm bij afspraken, in mijn agenda en tegen mijn mama zeggen en vervolgens dan op de huiskalender schrijven:)
|
Ik onthoud eigenlijk alles maar zet het voor de zekerheid meestal in mijn agenda.
|
OMG hulde aan dit topic ik moet al een week naar mijn stage adres bellen en hierdoor herinner ik me dat weer! (y) (y) :cool:
OT: Ik schrijf het nooit op omdat ik het denk te onthouden, wat nooit zo is. :( |
Agenda en mobiele telefoon.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |