![]() |
Hoe vaak kom je op het forum?
Dus niet hoe lang, maar hoe vaak. Ga je 1 keer per dag voor een wat langere tijd om alles af te gaan, of bijv. 3 keer per dag om te kijken of er al nieuwe reacties zijn. Kom je hier ook elke dag of niet?
Ik zelf kom hier doordeweek wel elke dag omdat ik sowieso op internet bezig ben. Ik heb het dan vaak aan staan en controleer om de X aantal tijd of er weer een reactie is op een topic dat ik volg :) |
minimaal 1 x per dag om te kijken of er wat nieuws op het forum is... of dat er reageerd is op 1 van mij posts :)
|
Elke dag, maar geen uren achter elkaar. Ik surf wat rond en af en toe denk ik van 'hey, laat ik eens even naar het forum gaan' - dan neus ik weer wat rond en dan ga ik weer verder. (y)
|
Als ik online ben, om wat voor reden dan ook, check ik 't altijd wel even.
|
Ik ook elke dag een paar keer mits ik er tijd voor heb maar zoiezo wel 1x
|
Citaat:
|
2 keer per dag
|
Niet te lang achter elkaar, maar als ik achter de computer zit (en dat is redelijk vaak) dan check ik het wel met redelijk korte intervallen, zoals ik met heel veel sites en fora doe.
|
laatste tijd weer te vaak.
|
geen touw aan vast te knopen.
Soms (vandaag) ben ik van 's morgens vroeg tot 's avonds laat non-stop aan het forummen, want ik heb geen hobby's noch vrienden :) |
Meestal 1x per dag lang en tussendoor check ik het ook wel een paar keer. Ik ben bijna elke dag wel op het forum te vinden (moet wel hé, als forumbaas ;) ).
|
Elke dag :o En dan meestal ook een paar uur en dan check ik meteen alles. En soms ook gewoon elk halfuur even kijken of er nog wat leuks is gebeurd oid
|
Citaat:
|
Normaal computer ik eens per dag en dat is dan dus één keer.
Maar soms zet ik stiekem de computer een keer extra aan en dan is het dus twee keer. |
Meestal een aantal keren per dag, soms minder. (Het forum staat meestal wel open als ik de computer aan heb staan en dan kijk ik er zo nu en dan eens op.)
|
Citaat:
|
De laatste tijd redelijk vaak. ;)
|
Citaat:
|
Een stuk of 3 keer per week.
|
Zo'n vijf keer per dag?
|
Te veel iig.
Hoe vaak hangt af van hoe druk het hier is. Als er heel snel gereageerd wordt dan ben ik een tijdje achter elkaar erop. Als er langzaam gereageerd wordt dan ga ik ondertussen ook andere dingen doen. |
Veel te vaak.
|
Soms kom ik een paar dagen niet op het forum, en soms meerdere keren per dag. Maar ik post niet altijd, ik lees soms gewoon wat.
|
Minimaal 1x per dag om te kijken of er wat nieuws is of dat er gereageerd is op één van mijn posts. Tevaak in iedergeval. :p
|
paar keer per dag
|
Citaat:
|
Ik onthoud het niet.
|
1 à 2 keer per dag
|
Citaat:
|
Elke dag, altijd als ik achter de computer zit.
|
Over het algemeen dagelijks, tenzij ik door andere bezigheden een dag de pc niet aanheb natuurlijk. Als ik heel lang computer, dan kijk ik hier wel n paar keer, als ik gewoon 1x een uurtje ga ofzo, dan kijk ik hier 1x.
|
Ik ben er altijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tentamenweek. Edit, en nu omdat de server niet beschikbaar is. |
ik kom iedere dag op het forum,,
en weet iemand waarom msn het niet doet... edit: doet het weer :) |
De laatste tijd niet meer sinds het Gewaagde Fototopic oude zooi is huhuhu. :( :rolleyes:
|
Ik durf geen schatting te maken :o
|
Meestal kom ik meerdere keren per dag, steeds niet al te lang. Soms ook een paar dagen niet.
|
Citaat:
|
ja :o zie "ik studeer rechten" topic.
Stiekem heb ik al besloten dat ik de werkgroepen niet ga volgen, heb dan gewoon 3 'tussenuren' per dag :eek: dus...dan is het maar een paar hc's per week, heb ik nog zat tijd om te forummen |
Elke dag, als ik niet druk ben 2 keer en soms zelfs wel meer... Meestal halfuurtje, uurtje per keer.
|
Citaat:
Ik ben daar altijd de enige. :( |
veel te vaak :o
|
Citaat:
Anywho, mocht ik er ooit nog eens iets moeten opzoeken weet ik in ieder geval dat jij het bent als ik iemand in de UB met een geel scherm zie :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom elke dag wel een paar keer op het forum
|
Citaat:
|
Elke dag, drie kwartiertjes à een uurtje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |