![]() |
stelling
stelling: er wonen veel te veel mensen in Nederland! ben je voor of tegen dit standpunt?
|
Vooral teveel domme en lelijke mensen, om wat specifieker te zijn.
|
Neem dan China.
|
Ik heb het niet eens met de stelling.
|
Ik vind dat we moeten ruimen, te beginnen met 0o-meisje-o0.
|
Ik ben voor. Nederland is gewoon vol. En dan heb ik het niks over nederlanders of buitenlanders. Want ben zelf antiliaan. Ned moet gewoon alle deuren sluiten. Teveel mensen er is gewoon geen plek.
Ik was het voledig eens met Pim maar die werd doodgeschoten. :rolleyes: |
Er wonen te veel mensen op aarde. Ik stel voor dat we minimaal 5,5 miljard mensen uitzetten. Naar Mars ofzo. Oke, daar is geen dampkring, maar dat is hun probleem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ik vind van wel. Elk open stukje land bombarderen ze met hele woonwijken... Laat ze es een voorbeel nemen aan Amerika (bepaalde staten dan). Utah is 7 keer zo groot als nederland en er wonen 2 miljoen mensen. Zo kan het dus ook!! Sorry ik draaf door :s ik ben dus voor ;) |
Ik neem aan dat dit voor huiswerk is, dus ik verplaats hem naar Moderne Talen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De hele wereldbevolking past makkelijk in Nederland. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso kun je dat op meerdere manieren interpreteren, als je een feit geeft lijkt het me nogal belangrijk dat je de juiste manier hiervan erbij formuleert? Nederland is wel een redelijk 'druk' land. Maar toch hebben we ook weer niet 'de immense drukte' als in NY, maar ook veel minder echte rust (wat ook logisch is gezien het aantal mensen per vierkante km) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle mensen die zeggen dat Nederland TE vol is emigreren maar lekker :o
|
Er wonen erg veel mensen in Nederland. Of dit te veel is hangt van hen zelf af.
|
Citaat:
|
Je moet dit soort uitspraken natuurlijk wel onderbouwen he :nono: Beetje on-topic blijven enzo.
@Topicstarter: waar is het topic eigenlijk voor? |
Citaat:
|
Citaat:
Nederland is pas TE vol als je je niet meer kan bewegen de wekloosheid enorm is en er bijna geen welvaart meer is. Dit is niet zo, dus is NL niet te vol. PUNT Als je het hier zo verschrikkelijk vol vind dan ga je maar in Utah wonen ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Nederland is niet te vol, ik sluit me aan bij ook hallo. EDIT: hij blijkt een zij te zijn. |
ik verwacht over een paar jaar een moskee op elke hoek v/d straat (n)
|
ik verwacht een grote toename van islamofoben :rolleyes:
|
Citaat:
Let wel, ik ben geen voorstander van het sluiten van de grenzen, integendeel. Ik wilde alleen duidelijk maken dat je niet klakkeloos het radicaal tegenovergestelde moet gaan brallen wanneer iemand zegt dat Nederland (te) vol is. De hedendaagse politiek loopt toch al over van dit soort gepolariseerde discussietjes. |
Citaat:
Daarbij is er niets mis met het tegenovergestelde zeggen als dat nou eenmaal je mening is. |
Citaat:
Als ik een met water gevulde emmer moet dragen, is het zaak dat je hem niet tot de rand toe vult. Doe je dit wel, dan verlies je een deel. Daarom is het gebruikelijk om te zeggen dat een emmer vol genoeg is, wanneer hij te dragen is zonder dat je onderweg water verliest. |
Citaat:
Als het tegenwoordig ook maar even te weinig stageplekken zijn, werkloosheid, drukte bij het OV dan roept iedereen dat NL te vol is, wat ik onzin vind, want je kan hier nog prima functioneren |
|
Citaat:
Volgens mij roepen mensen dat Nederland te vol wordt omdat ze (al dan niet terecht) problemen voorzien voor de toekomst. Er wordt dus niet gezegd dat Nederland nu al te vol is. |
Ik heb serieus nog nooit het gevoel gehad dat ik niet meer genoeg ruimte had (en dat het dus 'te vol' is hier).
En ik denk dat deze discussie niet zozeer gaat over of Nederland écht vól is, maar meer over hoe mensen zich voelen. Of ze het gevoel hebben dat ze nog genoeg ruimte hebben om zelf in te leven. Daarnaast denk ik dat mensen in Amsterdam eerder zullen zeggen dat het 'vol' is dan dat mensen in Molkwerum dat zullen doen. Als je 't te druk vindt waar je woont, ga dan verhuizen naar een plaats waar het rustiger is. Die bestaan écht nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |