![]() |
Veterzzzz
Welke veters heb jij bij je schoenen? Of draag je liever geen veters?? Kan je nog steeds niet fatsoenlijk strikken of weet jij de dubbele mi-mak knoop met een handomdraai te maken?Gebruik je veters alleen voor schoenen...of ook als sieraad oid.?? Vertel hier allez over veters
( Trouwens even een vraagje: ik heb net nieuwe skateschoentjus (zwarte) en ik wil graag zo'n felle veters erin...maar waar krijg je die nog meer dan bij de schoenwinkel?? Want daar hebbuh ze ze opeens niert meer :( (n) ) groetjes, Sascha!! |
Ik heb zwarte veters in mijn schoenen en ik kan aardig strikken, al zeg ik het zelf. Verder gebruik ik veters uitsluitend voor mijn schoenen.
Ik weet niet waar je felle veters zou kunnen kopen: de ene schoenmaker is tenslotte de andere niet. |
In m'n Vans felrode
In m'n DC's felgele In m'n kisten felgele In m'n All-Star collectie allemaal standaard-veters... |
schoenen zonder veters,aaarrrgh,'k kan daar niet tegen(bij mij alleszins toch niet) 'k gebruik gewoon de veters die al in mijn schoenen zaten en ik kan goed strikken(geoefend op zo'n pop met schoentje aan met veter ;) ),kijk anders eens in speelgoedwinkels,mss hebben ze dat daar :confused:
ik heb een veter rond mijn nek(gewoon zwart) en vroeger een rond mijn pols. |
Citaat:
|
In mijn Circa's zwarte met rode streepjes en in mijn Osiris schoenen hebbik zwart met blauwe rand.
|
Ik heb..
lichtgroene veters in mijn zwarte all stars, knalroze veters in mijn rode all stars knalgele veters in mijn zwarte "kistachtige" laarzen dat was het :) die felle veters kun je bij alle streetwear-winkels wel ongeveer krijgen, das ineens hip ofzo... en oja, ik kan mijn veters goed strikken :D [edit] oh, en ik gebruik mijn veters eigenlijk voor vanalles... ik heb een hele mooie knalroze/blauwe die ik als ketting draag, een groene als armband etc. |
Ik heb alllle soorten veters... Lint eigelijk... honderden kleurtjes om alles bij mijn kleren af te stemmen :)
Op het moment heb ik bruinen leren koordjes maar morgen heb ik waarschijnlijk weer paarse linten. |
Ik heb gele in mn dr. Martens.. en ik strik ze, want anders krijg ik blaren enzoow...
|
Puma's zonder veters....
|
Adio's ( skateschoentjes ) : gewoon de ( bijbehorende ) zwarte veters
All-stars: ook de bijbehorende witte veters Doc's : rasta kleurtjes veters |
In m'n gewone schoenen heb ik gewoon de veters die erbij horen... ik heb alleen andere in mijn hockeyschoenen gedaan > felroze (y)
|
Ik heb in mn osiris 1 knalrode en 1 knalgele veter, maar dat al bijna een jaar, en ineens gaat nu ook iedereen kleurtjes aan zn schoenen doen! Maargoedie, in mn DC's zitten gewoon donkerblauwe geloof ik, die er ook bij hoorden. Maargoed dat zijn toch maar mn werkschoenen ..
|
in mn globes paarse
in mn osirissen fel gele in mn dr martens gewoon zwarte in mn gympen witte in mn sneakers blauwe in mn vans grijze |
Ik heb échte bootschoen-veters, en da's maar goed ook - anders zouden m'n bootschoenen nét geen echte bootschoenen zijn.
|
tweekleurige, standaard bij vanBommel
|
in al mn schoenen standaard veters
maar in mn skateschoentjes felroze met felgele en in de andere feelgele met felroze (hmmz boven en onder dus...:confused::rolleyes: ) hep mn kisten weggegooid, maar als k nieuwe koop (of docs) dan wil k er weer felgele met felroze in en felroze met felblauw had vroeger btw een rastaveter om mn nek en ehmz, een felgele als armbandje (gdeelt met mn ''zussie'') k vind die dingen die je overal ziet hanegn ook wel grappig, gwoon in t zwart of beige ofzo... |
gewoon de veters die er in de schoenen zitten.....
en ik kan gewone knoop en dubbele knoop |
in men nieuwe Osiris schoentjes heb ik nog bruinachtige veters.. maar ik wil FELGROENE :D.. zijn wel moeilijk te krijgen.. :(
|
- Kisten met witte veters
- Kisten met rode veters - Globes met witte veters |
Citaat:
|
In me zwarte dr. martens heb ik van zo'n elastiek zitten (waar je mee kan elastieken *gosj*). De ene schoen is dan rood/oranje/geel en de andere groen/roze/blauw. In me vans hebbik de normale zitten en in me nep- all stars ook.
Ik kon denk ik wel normaal strikken. *heeft op de kleuterschool zelfs strikdiploma gehaald* |
Ik heb in mijn gewone schoenen de veters die erbij horen (alleen bij mijn bootschoenen heb ik al 3 paar nieuwe moeten kopen, omdat ik te hard trok :o) en in mijn volleybalschoenen roze.
|
Gewoon de 'originele' veters :rolleyes:
|
zwarte docs met gewoon zwarte veters
DC's met grijze veters (ook grije schoenen dus) beige adidas met beige veters rooie lakgympen met zwarte veters en voor de rest heb ik alleen ritsen in mijn schoenen/laarzen zitten. Ik heb het ook niet echt op rare veters, ik wil alleen nog rood met zwart gestreepte en dan ben ik wel blij |
Citaat:
*kijkt naar schoenen* Felgroen :eek: Ik heb zeldzame veters :p |
Ik heb zwarte in mn kisten, en zwarte met kraaltjes in mn sportschoenen..
|
rasta-veters in mn o'neill schoenen (eigenlijk verkeerde combinatie, maargoed)
|
JA IK HEB VETERS :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Hoe wreed kan je zijn met veters :confused: |
|
Citaat:
ik heb trouwens rasta veters in mn skaterschoenen van een merk waar ik de naam niet weet. |
WTF is er zo alto aan veters :confused: iedereen heeft veters, zo vooruitstrevend zijn veters toch niet :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ze zijn nog duur ook en GEEN judoband... *denkt* judoband...dat zou me wel ff 210 extra punten aan altoheid opleveren...:p |
ik heb in mn gallaz lichtblauwe
in mn nep doc´s zwarte en in mn werkschoenen owk zwarte ik zal maandag in adam wel ff kijken naar wat leuks voor die doc´s |
Citaat:
waar heb je die vandaan?? |
hoihoi
ik heb rastavetertjes keb ook altijd een wit vetertje rond men pols op jouw vraagje:bij het kinderspeelgoed mssn? |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb eh zwarte veters |
Ik heb ook van die brede in me schoenen zitten en ook nog 2 met van die normale ronde veters.
|
ik ga mijn veters in uv reactieve verf dopen, helemaal zelf bedacht
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb toch genoeg van die rotzooi, alleen jammer dat het dus waterverf is en oplost zodra het gaat regenen, maar tziet er enorm vet uit onder blacklight (gebruik trouwens witte veters, op zwarte zie je het niet zo goed) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb geloof ik zwarte veters in m'n DC's
|
in al mijn veterschoenen: zwart
ik strik: halfhoge undergrounds dr martens laarzen dr martens heren-schoenen ik strik niet: halfhoge dr martens ligt dus aan de schoenen. en of ze schuren als je ze NIET strikt (zie undergrounds) |
Citaat:
dat maakt dan.... *rekent* 476 punten!! |
Citaat:
Citaat:
- 10 voor het bedenken van hoeveel punten je voor een judo band zou krijgen - 590 voor de daadwerkelijke feters *heeft ze op de mieting heel even kort kunnen bewonderen* ze heerschen maar dat zal misschien ook komen door de vlammentjuhs op de zijkant van de schoen die voor bonus-alto-punten zorgen - en nog eens een bonus van 10 punten omdat cemslut ze ook heeft |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |