![]() |
profielwerkstuk enquete
hoi mensen, ik moet voor mn profielwerkstuk wat dingetjes van jullie weten.. :) daarom heb ik ff een enquete (van 3 vragen, dus vet kort ;) ) in elkaar geflanst. Jullie zouden me heel erg helpen als je em maakt! iig bedankt!
de link: http://www.studentenonderzoek.com/?qid=8359&ln=ned |
ik snap er niets van, desalniettemin:
Ingevuld |
Wat een baggerenquete.
Slaat echt nergens op... Wel ingevuld. |
Ben het geheel met bovenstaande mening eens, maar heb hem ook maar ingevuld ;)
|
enquetes<3
|
Wel ingevuld, maar wat een snot enquete!
|
wat zijn jullie toch negatief al iemand dat wil weten moet hij/zij dat toch zelf weten
ik heb hem ingevuld |
ingevuld
|
ook ingevuld (had niets te doen :p)
wat als je nergens bij hoort?? tenminste, bij mijn weten hoor ik nergens bij... ik beoordeel mensen op hun karakter, niet op de groep bij wie ze horen... |
Citaat:
Ik heb hem ingevuld. Waarom zo`n commotie wanneer iemand een paar dingetjes wil weten? Boeit dat even... |
Citaat:
|
Ingevuld!
|
Ingevuld , maar ik hoor niet bij een groep. Ik sta tussen groepen :s. Maar ik intereseer me ook niet zo.
|
ingevuld!
maar ik kan mezelf niet echt in eeen hokje zetten... :s |
Citaat:
als je nix bent, ben je toch mainstream ??? (dat dacht ik tenmisnte) :p wel vage vragen... en eerlijk gezegd merk ik zelf weinig van verschillende soorten stijlen |
Ik heb hem ingevuld. Maar ik weet geen bal van al die stijlen, dus waarschijnlijk heb je niet zoveel aan mijn antwoorden.
Waar hoort een student die netjes huiswerk maakt en films kijkt ter ontspanning nu bij? |
Het zijn vier vragen, de TS is een leugenaar. Nu vul ik die enquete principieel niet meer in. :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |