![]() |
Spoken (geesten)
Ikzelf geloof dus helemaal niet in spoken maar mn moeder wel en die heeft ook wel eens paar dingen meegemaakt waardoor ze er erger in gelooft..
1). Kort geleden was er zo veel sneeuw dat er rond Apeldoorn allemaal files ontstonden en dat er mensen daar moesten overnachten enzo.. mn vader werkt in Apeldoorn en ging `s middags al om 3 uur weg.. `s avonds 7 uur nog nie thuis terwijl je er een half uurtje over doet.. opeens doen de lampen nogal raar en beginnen te knipperen.. mn moeder denken dat er iets met mn vader aan de hand is.. Bleek hij bijna een aanrijding te hebben gehad :S gelukkig kwam hij om 8 uur wel binnelopen :) 2). We hadden een ongeluk gehad 10˝ jaar geleden waarmee we over de kop vlogen met het autootje.. Mn vaders rechterarm was "Ontveld" en mn broertjes hoofd was nogal open... ik kwam er af met een bloedlip.. Mn moeder dacht echt dat mn broertje doodging en was helemaal hysterisch totdat ze een "Geestesverschijning" aan het bed van mn broertje zag.. het zou haar opa geweest zijn en toen wist ze dat alles goed zou komen.. :) 3). Mn moeder ligt in bed en mn vader keihard te snurken natuurlijk.. opeens word mn vader stil en mn moeder word daardoor een beetje wakker en voelt iets op haar hoofd.. ze zou gemasseerd zijn op haar voorhoofd en toen schoot ze overeind en keek om haar heen.. mn vader lag te slapen en er was niemand.. eigenaardig eh? :) mn vader word nooit wakker dus hij was t dit keer ook nie :P die slaapt wel rustig door als mn moeder gilt ofzo :P Nou.. nog meer eigenaardige verhalen? post hier maar bij :) |
jullie maken we veel ongelukken mee (y)
|
tsja.. we komen er gelukkig meestal weer heelhuids uit :)
maar we zijn vast nie de enige.. (hopelijk wel natuurlijk voor die andere mensen ;) ) |
nou, ik zie niet veels overtuigends, ik wil je niet beledigen of zo, maar ik denk dat je moeder een tikkeltje té bijgelovig is...
|
Citaat:
|
Ik vind het in ieder geval een leuk topic. Ik had ook een topic gevonden over spookverhalen en had dat 's avonds gelezen, en ik kon helemaal niet in slaap geraken. Zat ik me in te beelden hoe eng het zou zijn als een geest heel hard BOE zou roepen in je oor terwijl je probeert te slapen... :d
|
Citaat:
en @ mepsteen.. ik geloof er zelf ook nie in maar mn moeder dus wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu heb ik dat eigenlijk nog steeds als ik net een enge film heb gezien of zo...dan denk ik dat een enge gast uit de film misschien wel plotseling in mijn kamer staat en naar me staart... :| Jaah, kben nogal scheiterig...maar ik verbeeld me sowieso veel meer onzin 's nachts dan overdag (er is iets mis met die zin...)...misschien omdat het donker is dan. :D |
Ik beeld me eigenlijk niks in.. natuurlijk denk je wel dingen als je niks ziet in het donker en je staat in je kamer.. maar als je gewoon rustig blijft en je bed in gaat merk je dat er toch niks is :)
|
Citaat:
En: toe-val. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |