![]() |
Beef Jerky!
Ik heb het zelf gisteren voor het eerst geprobeerd, en ik vond het erg lekker!
Dit spul kun je overal meenemen, en ik zie het in de toekomst ook wel verschijnen als snack bij mijn feestjes! Wat vinden de anderen forummers hiervan? Voor meer info: Beef jerky |
Ik vind het eruit zien als hondenvoer, eigenlijk :o
|
Holy cow...
Voor dat geld heb ik liever een kilo biefstuk dan een halve kilo beef jerky denk ik (dat er inderdaad uitziet als hondenvoer). |
Het ziet er echt heel ranzig uit... maar eerlijk is eerlijk, ik zou het eerst moeten proeven.
|
Wat is het nou precies dan? Vacuum verpakte stukjes biefsuk met wat kruiden/peper? Of begrijp ik het verkeerd?
|
Vlees, dus ik zou het sowieso niet eten. Los daarvan ziet het er idd uit als hondenvoer
|
Het ligt tegenwoordig ook bij de Jumbo. Heb het nog nooit gehad, het schijnt erg lekker te zijn.
|
Citaat:
|
Zoiets moet je ook niet bij de Jumbo kopen. Moet in bij ons Oene, bij de slager, daar ziet het er veel lekkerder uit en smaakt het veel beter. Wij hebben het hier al jaaaaren, is wel duur maar zó lekker. Dat andere spul is nepperij.
|
Citaat:
|
Dik lekkah! De eerst volgende keer dat ik in de buurt van de toko kom, haal ik ook een zak!
|
Beef Jerky is inderdaad erg lekker. Alleen heb ik het al best lang niet meer gehad.
|
niet lekker, maar wel practisch
|
Citaat:
|
komt uit amerika. het is heel zout. en ik vond het niet zo lekker. Is ook heel erg taai best wel.
|
Wat is het eigenlijk, een soort gedroogde worst/bacon ofzo?
|
Inderdaad, gedroogd rundvlees, vaak ook gemarineerd. Érg mager, dat is gunstig. Je kan het makkelijk zelf maken, daarbij verlies je wel veel massa (zeker supermarktvlees is vooral water).
|
Het ziet er goor uit, maar daar gaaet het niet om. Ik hbe het nooit geproefd. Ik heb toch liever groninger worst. :o
http://www.winghead.com/Beef%20JerkyA1.jpg Deze gast heeft nogal moeite met kauwen, geloof ik. |
Beef Jerky is té lekker :D Op mijn vakanties in de VS heb ik vele zakken Beef Jerky op zitten eten. Het zit ook nog eens boordevol met eiwitten, 50% als ik het me goed herinner.
|
Zal wel stinken, t ziet er ranzig uit: dogfood...
Nee, bedankt, heb toch liever een zakje m&m's |
Is dat vergelijkbaar met Biltong? (dunne stukken in de zon gedroogd rundvlees)
|
Het ziet er echt fokking ranzig uit :eek: (n) ..
|
Citaat:
|
Citaat:
Biltong is zooo lekker :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Als je goeie beef jerky wil proberen moet je eens kijken op deze Beef jerky pagina. Daar is ook al een inkoopactie van geweest voor 300 kilo vlees! :cool: |
In bosnie op het hoofdkwartier van de navo zat ook een amerikaans gedeelte. Daar bij de px verkochten ze ook beef jerky en dat was echt lekker !! :D vooral die gekruide
|
10 maanden... moet kunnen...
|
Of niet. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |