![]() |
Mario een communist?
tjek dit :D :D
http://www.geocities.com/murmario/ en vergeet het guestbook niet te lezen, er zijn zelfs mensen die het serieus nemen... |
lol
en vakje27 heeft gereageerd in het guestbook |
:d
|
hehe
geinig :D wat een idioten in dat guestbook.... |
:eek: wat een stel sukkels :rolleyes:
|
Kan het niet zien! :(
De pagina geeft een fout bij mij zodat ik hem niet kan zien. |
|
Prachtig man, die site. Hoe komen ze d'r in godsnaam op joh..
Paranoïde die amerikanen... Stapelgek :D |
lol dingetjuh
maar mario lijkt eigenlijk best op stalin euj hmmm verdacht :D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is Mario een communist? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Yep Mario is communist, vraag is,
is Luigi dat dan ook? En is dat lopende paddestoeltje nu voor legalisering van drugs? |
Citaat:
|
Ok, dus dan alleen dat padestoeltje nog.
Iemand enig idee. Bedoel een klein manneke met rood en witte kleuren. Hebbe we daar nog een of ander persoon voor. |
Citaat:
hij is mijn lievelings poppetje met smash kart en alle andere spellen, dus waag het niet om hem te beledigen :mad: :mad: |
"Beware brainwashed fools, for this stunning expose will change the way you look at your favorite Nintendo hero forever. " :D
"his hair, shirt and shoes aren't.... Or are they?" :D:D! "Hmm a flag with the peace symbol on it. Your militant dictatorship can't have that, now can it Mario?" :D:D:D!! "Mario, and his short-lived brother, are none other than cartoon representations of Joseph Stalin." :D:D:D:D!!! Whaaaaaa! Geniaal! |
Ik vermoedde het al toen ik mijn schoolonderzoek over de periode Lenin en Stalin zo goed had gemaakt.. Ik wist het al van kleins af aan! Thanx Mario! :D
:rolleyes: |
HAHAHAAAaaa
|
Citaat:
|
Ja zo ist!!
Communisten zijn veel beter dan Amerikanen gast. Ken je je geschiedenis niet? :D :cool: |
Heh, leuke site :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |