![]() |
Pinkpop 2006
De eerste namen !!
Citaat:
Verdere Sterke geruchten: Red Hot Chili Peppers (Diverse bronnen, en een Europesche tour in Juni aangekondigd) Arctic Monkeys (Bevestigd door Claudia de Breij, maar nog niet door Buro Pinkpop) http://forum.festivalsite.com/viewtopic.php?t=927 |
tool?
TOOL? gaaf! |
Citaat:
|
jezus zeg, wat een boeiende namen :rolleyes:
Jan Smeets mag wel beter zijn best doen dit jaar zeg anders gaat er weer geen hond naartoe :nono: |
nee, ik ga naar Rock am Ring dat weekend. wat maar 2 uurtjes verder rijden is en 200 keer gaver is.
:) |
Citaat:
|
|
als radiohead komt kom ik ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
op pinkpop. hehe. ;) |
stel dat interpol, mars volta en editors komt wil ik het wel overwegen.
En als oasis komt dan ga ik zeker, want dan heb ik tenminste al 1 iemand die mee wil :o Maar hoe groot is die kans? |
Citaat:
|
mag ik dan een jaeger?
|
nee, fink brau
|
he bah.
|
Ik vind dit eigenlijk wel fijn :)
|
Zowiezo present, goede of slechte line-up. Tool, Placebo en Racoon (y) .
|
|
Citaat:
|
Wellicht ga ik voor Tool een dagkaart kopen, als dat mogelijk zal zijn.
|
Jezus Christus, weer Anouk? :D
Maar goed, Tool. Zal het eens aan m00der tippen. |
tool is kut
|
geen arctic monkeys (niet in de buurt) en geen alice cooper (complete onzin), beide geruchten ontkrachtigd door jan smeets himself
|
Ik ga.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als die inderdaad komen, dan ben ik uiteraard van de partij! :cool: Woon er tenslotte maar een paar km vanaf. :) O,ja in de dancetent wordt live best wel spannende (electronische) muziek gebracht. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meer hoef ik niet te zeggen toch? |
Godverdomme zeg, wat doet Tool nou op zo'n festival? :mad:
|
Rutger, blameer je lelijkheid nou eens niet op de muzikale kwaliteiten van deze wereldband :)
|
Misschien wel met Blacklist.
|
Citaat:
|
Kom op, de enige kaartverkooptechnische zorg die je zult hebben met Tool in je lineup is dat alle kaartjes op tijd gedrukt moeten zijn.
|
Godverdomme, waarom speelt Tool o pdat kk Pinkpop en niet op een gaaf festival.
|
Citaat:
|
Citaat:
vraag2: zoja, waarom viel het tegen? |
Citaat:
|
ok jongens, wie cornel spot en bewijs daarvan heeft, die krijgt eeuwige roem (Y)
|
Citaat:
2: saaie bands de laatste jaren, vond de sfeer ook wat minder vergeleken met andere festivals. Gewoon wat suffer. MoP: Rock am Ring (Y) 2 uur verder karren, vrijwel altijd goeie lineups. |
Citaat:
Alleen 'hippe' babyboomers met een midlifecrisis en bekerrapende koters. |
Citaat:
|
Je kunt veel van Pinkpop zeggen, maar deze 5 bands zijn al een verbetering t.o.v de hele line up van vorig jaar.
Jan doet iig nog een beetje zijn best. :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als Tool naar pinkpop komt dan komen ze vast wel naar een aantal andere, interessantere festivals. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij gaat waarschijnlijk voor de bands naar een festival, te oordelen aan je reactie dat Tool "vast wel naar andere, interesantere, festivals" komt. Ik sluit me aan bij Fake qua gezelligheid |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |