![]() |
Klaarkomen tijdens het neuken?
Ik heb een vraag...... misschien beetjuh een rare.......
Ik kan niet klaarkomen tijdens het neuken.... ik weet dat heel veel meisje dat niet kunnne.... maar dan zegge ze altijd... dat je dan ondertussen ook je clitoris moet stimuleren... zo kunnen meisje wel klaarkomen... Dat kan nie bij mij :S Want als ik wil klaarkomen tijdens het stimuleren van mijn clit, moet ik me totaal SPANNEN.... En als ik wil neuken, moet ik me volledig ONTSPANNEN, anders doet het pijn tijdens het neuke... Ik kan wel klaarkomen als ik niet neuk, en gwoon mun clit stimuleer... Hoe kan ik nou dan klaarkomen tijdens het neuke? Iemand idee? Please... |
Kan iemand please helpe?
|
Waarom wil je dat zo graag? Zoals je zegt, er zijn horden meisjes die dit ook niet lukt.
Wat ik bijvoorbeeld graag zou wille, is dat jij mooi nederdelands zou gaan type... |
Citaat:
|
dan moet zn lul krommer zijn (y) :p
|
Citaat:
|
de jongen moet gewoon zorgen dat hij met zn schaambeen tegen jouw clit duwt tijdens het vrijen en dan moet ie wel een beetje soepeltjes bewegen natuurlijk. bij mij werkt het dan altijd. met alleen recht erin en eruit lukt het mij ook niet en ook niet als hij met zn hand mn clit stimuleert... succes
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dat werkt ook niet..... Want ik kan niet klaarkomen tijdens het neuken.... want als hij dan met zijn schaambeen mijn clitoris stimuleert moet ik me spannen, en dat kan dan niet, want er zit dan een lul in mijn vagina! Snap je? |
Gewoon eens proberen klaar te komen zonder jezelf aan te spannen (tijdens masturbatie). Op deze manier kan je als het ware oefenen om klaar te komen zonder jezelf aan te spannen.
|
Citaat:
Loop toch niet zo te zeiken over goed Nederlands typen zij ziet het als een ernstig probleem en dan loop jij te zeiken over hoe ze typt. :nono: Ik weet persoonlijk niet wat je ertegen moet doen na wat ik hoor en dat niet werkt weetik het ook niet maar ik denk dat je er met de tijd vanzelf wel achterkomt veel geluk met je probleem. ;) |
Citaat:
Laat ik dat eens proberen.... Zijn er ook andere meisje die kunnne klaarkomen tijdens het ontspannen? |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij 'bewegen' alle spieren van binnen sowieso erg veel tijdens de penetratie, vaak ook geheel buiten mijn controle om. Dat ligt er ook maar net aan wat voor bewegingen je zelf maakt en hoe je je bekken kantelt. Niks vreemds aan dus, als je een orgamse krijgt tijdens de penetratie spant zelfs elke spier in je vagina(holte) zich extreem aan. Maar goed, focus je daar maar nog niet te veel op, want dan gaat het waarschijnlijk nooit gebeuren. Veel meiden kunnen dus idd (nog) niet klaarkomen van de penetratie, óók niet in combinatie met het stimuleren van de clitoris, dus je zult gewoon voor jezelf uit moeten zoeken wat het beste bij jou werkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, jij kan het misschien wel./..... maar ik niet.... dan doet het pijn bij het neuken |
Joehoe, er is nog een topic van enkele dagen terug met exact dezelfde vraag, zie http://forum.scholieren.com/showthre...eadid=1347140. Gebruik die zoekfunctie nou eens :( *zucht*...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Probeer eens andere standjes, misschien dat het dan beter lukt
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |