![]() |
Eerste keer
Heey,
Ik heb afgelopen vrijdag nacht bij mijn vriendin geslapen, en wij wouden het dus voor het eerst doen. Maar toen het ervan kwam en ik wilde hem erin steken deed het haar vetschrikkelijk veel pijn. En ik deed ook niet hard ofzo. Maar wat moet ik nu de volgende keer anders doen.. Moet zei dan bovenop. En is het normaal als een meisje echt gewoon veel pijn heeft. Ik heb ook geen hele grote penis ong. 14 CM dus daar zal het ook niet aan gelegen hebben. Maar graag jullie reactie of het bij alle meisjes echt pijn doet. Later Replay(H) |
Zoekfunctie (y)
|
ze moet natuurlijk eerst nog oprekken (y)
is heel normaal hoor als ze zich maar op dr gemak voelt isset goed |
Hoe oud is zij? :o
Is het voor haar ook de eerste keer? Dan zou het kunnen dat ze zich gewoon niet goed ontspant :o |
tsja, nog maar eens proberen he, ontspan en doe rustig, dan lukt t heus wel.
|
Hebben jullie een uitgebreid voorspel gehad, waarbij je haar ook gevingerd hebt? Was ze erg zenuwachtig of niet?
Overigens zegt de lengte niet alles over de dikte en is die bepalender (ook voor of 't pijn doet), dus misschien heb je wel een vrij dikke penis :o maar dan nog zou het niet vreselijk veel pijn hoeven doen. Oh en het doet niet bij alle meisjes echt pijn, dingen gelden nooit voor alle meisjes, iedereen is anders. Maar op zich is het niet heel vreemd als de eerste keer een beetje pijnlijk is, zeker niet als je wat zenuwachtig bent :) |
Citaat:
|
Zoekfunctie is soms erg handig ;).
Verder zorg dat ze: * het echt wil * echt zin heeft * nat genoeg is * zich ontspant ze moet vooral niet denken ow dit gaat pijn doen. Verder rustig aan doen. |
hallo,
Nou ze wil zeker weten wel, we hebben het er lang over gehad. we hebben lang voorspel gehad maar toen het er van kwam was ze niet erg nat. PS 14 Cm is tog normaal:S |
Citaat:
btw, 14cm is normaal hoor |
Citaat:
En 14cm is niets mis mee, kan je goed sex mee hebben :) Onder de 7 wordt het pas een probleem :o |
Citaat:
De eerste keer voor een meisje kŕn best pijn doen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat jij iets verkeerds deed. Mijn ervaring is dat je eventjes moet doorbijten. Ik weet niet welk standje zich daar het best voor leent, vraag wat haar het prettigst lijkt. De lengte van je penis levert zeer waarschijnlijk geen bijdrage aan de pijn, eerder de breedte. Overigens is 14 cm niet abnormaal klein. |
mss is 't beter als je haar boven laat de volgende keer. zo kan ze zelf stoppen wanneer 't te erg pijn gaat doen. misschien kan ze zich ook wat beter ontspannen doordat ze weet dat ze meteen kan kappen wanneer zij dat wil en doordat zij de touwtjes in handen heeft.
denk dat ze nog wel wat pijn zal hebben maar dat hebben veel meisjes de 1e keer. zorg dat ze zich op haar gemak voelt en zorg voor een lang voorspel.. have fun! |
zo, even wat shit weggehaald hier. Nu allemaal weer normaal doen. Er zijn veel topics over de eerste keer, je kunt de zoekfunctie eens gebruiken. Je zegt zelf dat ondanks lang voorspel, zij niet nat was, dan heb je dus een foute timing. Zie dat ze zich volledig ontspant en nat is, eerder niet beginnen met neuken.
|
vetschrikkelijk is opgenomen in de 'nieuwe Van Dale'
|
Waarschijnlijk zenuwen vanuit haar kant, als je je niet goed ontspant kan het idd erg moeilijk gaan.
Beter is een tijdje voorspel dus eerst pijpen,beffen vingeren etc... Hierdoor komt ze ook wat losser waardoor het makkelijker gaat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geef haar van tevoren een uitgebreide massage ;) misschien werkt het erg ontspannend en dan niet alleen haar rug doen he. verder moet ze gewoon erg ontspannen zijn en niet er steeds aan denken van zo gaat het gebeuren... succes
|
Meisje bovenop de eerste keer is niet echt handig. Je weet allebei nog niet precies hoe het moet en hoe het voelt, bij mij deed het enorm pijn, dus dan is jongen boven wat makkelijker. Rustig beginnen en doen wat goed voelt:)
|
Mijn eerste keer deed ook ontzettend veel pijn. Wij zijn langzaam doorgegaan, hij lag bovenop mij en langzaam steeds een stukje verder. Nu had ik de volgende ochtend niet het idee van : 'dit gaan we vaker doen' Een weekje gewacht en toen nog een keer, deed nog steeds een beetje pijn, maar nu totaal niet meer.
Doe erg rustig met haar, zorg dat ze zich op haar gemak voelt. Het komt vanzelf goed! |
lang voorspel natuurlijk, dat moet je altijd doen. Zorg voor anticipatie, dan wordt ze snel opgewonden, kan je (sneller) beginnen :D
Zorg gewoon dat ze nat is, droog gaat het niet werken. Maar dat schijnen sommige mensen niet echt te begrijpen. Glijmiddelen kan je laten staan.... als je weet wat je moet doen zodat je ze niet hoeft te gebruiken ;) |
flink spuug gebruiken
|
Citaat:
:D |
Citaat:
op welke manier je dat wil doen is niet mijn zaak al staat van een meter of 3 in der kut spugen zo banaal |
Citaat:
|
Citaat:
En 14cm is geen probleem mee, je hoeft je pas zorgen te maken als je onder de 9 of boven de 20 zit. 9: kun je niemand bevruchten 20: verwond je nog iemand mee 1e keer seks is bijna nooit de beste keer seks. |
een maagdenvlies moet je je echt niet voorstellen als een soort barriere waar je doorheen moet raggen :s het is een randje, en bovendien levert het geen problemen meer op als ze al eens tampons heeft gebruikt, wat bij 90% van de meisjes het geval is
|
daar zeg je zoiets, niet bij stilgestaan.
Replay, is ze aan de tampons? Van het maagdenvlies wist ik t al, ik stel dat dat de pijn heeft veroorzaakt. Niet mogelijk? Als ik het dus mis had, zorg dan, zoals de anderen reeds gezegd hebben, dat jullie tijd besteden aan voorspel. Mmm, voorspel :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, dan ben ik zwaar misleid schijnbaar, ookal meen ik toch een ietsiepietsie beetje bijval te krijgen van Ave...
Sorry voor mijn onwetendheid kee? Geen pijn, alleen bloed. En meestal niks. |
wat niet rekt scheurt wel succes
|
Pijn is fijn (y)
|
das waar gewoon blijven proberen
|
Ik heb het ook weleens met een meisje gedaan waarvoor het haar eerste keer was. Zij had bij de eerste stoot ook wat pijn, maar daarna viel het wel mee
|
Mjah, ik had totaal geen pijn, maar ik was ook totaal ontspannen en ontzettend nat, ik denk dat dat toch wel t belangrijkst is. Dus inderdaad give her some attention :D.
|
Wat niet rekken wil, dat scheurt wel. En wat gescheurd is, moet genaaid worden:).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gister bij mij thuis :D . is goed bevallen (y)
|
Was ze wel nat?
niet dat je gelijk erin prikt. voor de volgende keer: eerst beetje met je handen over haar vagina, dan voorzichtig vinger erin, iets later een tweede zodat ze een beetje 'opgerekt' is. Vervolgens kan je je calipo erin stoppen! suc6 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |