![]() |
discotheek cheeta
kan iemand mij over deze discotheek (uit Duitsland) meer info geven?
Ik heb namelijk begrepen dat ze geen site hebben |
Waarschijnlijk moet je 18 zijn om die discotheek van binnen te bekijken. :evil:
|
Offtopic reacties verwijderd.
Dat betekent dus dat dit topic gewoon op DK blijft staan en dat er ook geen nieuwe offtopic reacties geplaatst hoeven te worden. |
Het is niet Cheetah ?
|
Sorry voor de offopic reactie. :o
Bedoel je dit? http://www.cheetah-oberbruch.de/ |
Citaat:
|
wat is de minimum leeftijd (18?)
|
Cheetah Oberbruch
Deichstrasse 82 52525 Heinsberg Beschreibung: Gute aufgemachte Location mit teils jüngerem Publikum, da Einlass bis 24 Uhr ab 16 Jahren. Musik (in 2 Areas): RnB, House, Trance, Dance, Party Preisüberblick: Bier: keine Angabe Cola & Co: 1.40 Euro Longdrinks: keine Angabe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarvoor heb je eigelijk al die info nodig? Het zal heus niet veel anders zijn dan bij andere disco's. Ga er gewoon naar toe, zou ik zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
like DUH ja je komt binnen: ab 16 als ze al entree vragen zal dat ongeveer tussen de 3 en 12 euro liggen ik krijg de impressie dat het een "jongeren" disco is, dus ik betwijfel een dresscode, doe voor de zekerheid maar geen al te gekke dingen aan en het komt wel goed aan het fris te zien vallen de drankprijzen (tov rotterdam) erg mee. |
Misschien kun je dit beter op het Nachtleven & Festivals forum vragen, ik wil graag dat alle Kantine topics een vraag zijn [zoals in een vriendenboekje]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De entreeprijs is 3,50 euro.
Ze controleren nogal streng op leeftijd en de uitsmijters zijn vaak ook rascistisch; iemand die er 'buitenlands' uit ziet komt er niet in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |