![]() |
Ik wil je best vertellen
van wat er in mij om gaat Maar telkens, zijn er wel weer gedachten die het maken, dat ik het er bij zitten laat Ik zou zo oorverdovend willen schreeuwen van de verborgen wereld in mijn hart Maar in de praktijk, houd ik mij doodstil over wat er nu werkelijk, zo in mij tart Dus laat mij nu maar stil zijn ik kan het gewoon niet aan Ik zal het je eens wel vertellen maar ik wil het nu even niet verstaan |
ooooooooh
wat mooi inhoudelijk en qua dichten ook alleen de laatste zin \maar ik wil het nu even niet verstaan\ zou ik zo doen maar als je het niet wilt schreeuwen...mag je het ook zachtjes fluisteren. dikke knuffel liefs ludennis......xxxxxxxxxxxxxxxx tot morgen |
Citaat:
Tnxxxx:):):) wat grappig, met die zin zat ik nou net te klooien, of ik wel of niet het woordje 'even'(dit woordje staat ook al in de tweede zin) er in zou zetten, ik heb 'm uiteindelijk weggelaten, maar 't staat er nu weer in :D dikke knuffff trugliefsLU2Mariamne.... |
heey
inderdaad een mooi gedichtje niet bepaald mijn woordkeus maar ja ik ben ook pas 14 en best boers ;) iig (y) grts |
Ik vind het een minder gedichtje van je, het schuine staat me overgends wel meer aan, das wel mooi
|
Danks beiden:)
Gothic>>klopt, tis ook nie echt 1 van m'n beste gedichten, komt misschien wel doordat het een puur gevoelsdichtje is, ik dít niet anders kan verwoorden dan gewoon simpel, duidelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |